BOBAS349FK
c1aygo107.net V.I.P
Wiadomości: 2856
|
|
« Odpowiedz #60 : Niedziela, 16 Luty 2014, 01:12 » |
|
tak sie zastanawiam nad alarmem bo kiedys byl dedykowany METASYSTEM do c1 za 200zl na alledrogo
|
|
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 16 Luty 2014, 01:14 wysłane przez BOBAS349FK »
|
Zapisane
|
citroen c1 1.0 xsara picasso 1.6 mondeo GHIA mk2 2.0 GILERA RUNNER 125cm
|
|
|
Jacwing
Użytkownik
Wiadomości: 95
|
|
« Odpowiedz #61 : Niedziela, 16 Luty 2014, 13:52 » |
|
Witam! sam se poradziłem myślę że sterowanie jest minusem.Tak wychodzi ze schematu.Kluczyki dwa i bez guzików ani śladów po nich.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
BOBAS349FK
c1aygo107.net V.I.P
Wiadomości: 2856
|
|
« Odpowiedz #62 : Niedziela, 16 Luty 2014, 14:07 » |
|
ale kluczyki masz z salonu czy z drugiej reki bo moze ktos zagubił i dorobił zwykły bo tez z guzikami jest drogi ....... no ale mam pytanie masz centralny i tylko sterowanie masz z zamka ?/
|
|
|
Zapisane
|
citroen c1 1.0 xsara picasso 1.6 mondeo GHIA mk2 2.0 GILERA RUNNER 125cm
|
|
|
Jacwing
Użytkownik
Wiadomości: 95
|
|
« Odpowiedz #63 : Niedziela, 16 Luty 2014, 14:52 » |
|
Samochód z drugiej ręki dwa kluczyki wyglądają na oryginalne ,nie mają przycisków tylko znaczek Citroena .W środku siedzi pastylka immo taka czarna .No i właśnie otwieranie działa tylko z kluczyka z dzwi kierowcy sugerujesz ze ktoś przełozył groty i immo do innych oprawek i tak sprzedał ?.A po za tym jak ustalić jaka to wersja wyposażenia ?książki nie ma.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kaliope
SUPER MODERATOR
Wiadomości: 1396
Peugeot 107, 1.0 trendy & Zafira 1.9 cdti
|
|
« Odpowiedz #64 : Niedziela, 16 Luty 2014, 15:29 » |
|
według mojej wiedzy, wszystkie trojaczki z fabrycznym zamkiem centralnym miały jeden kluczyk z przyciskami a jeden bez. U mnie też tak jest.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Jacwing
Użytkownik
Wiadomości: 95
|
|
« Odpowiedz #65 : Niedziela, 16 Luty 2014, 15:57 » |
|
Czy idzie gdzieś sprawdzić jaka to wersja i czy ma sterowanie czy nie .Salon w Ełku odpowiedział ze po vinie to niby nie można .
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
hojnorek
Użytkownik
Wiadomości: 23
|
|
« Odpowiedz #66 : Niedziela, 16 Luty 2014, 16:49 » |
|
Moj c1 tez ma tylko centralny z kluczyka. A sprawdzisz to otwieraniem klapy. Jak masz na przycisk to byl centralny z pilota. Ja musze wsadzic kluczyk pod szybe i przekrecic. Teraz bede dokladal pilota dwukanalowego. Na drzwi i na klape.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Jacwing
Użytkownik
Wiadomości: 95
|
|
« Odpowiedz #67 : Niedziela, 16 Luty 2014, 17:32 » |
|
Rzeczywiście jest przycisk do klapy a czy jest jakaś kontrolka do centralnego? Tak tylko skąd dwa kluczyki z immo?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
BOBAS349FK
c1aygo107.net V.I.P
Wiadomości: 2856
|
|
« Odpowiedz #68 : Poniedziałek, 17 Luty 2014, 02:19 » |
|
Rzeczywiście jest przycisk do klapy a czy jest jakaś kontrolka do centralnego? Tak tylko skąd dwa kluczyki z immo?
ps klucz mozna do programować w serwisie i juz bedzie 2szt z immo
|
|
|
Zapisane
|
citroen c1 1.0 xsara picasso 1.6 mondeo GHIA mk2 2.0 GILERA RUNNER 125cm
|
|
|
Jacwing
Użytkownik
Wiadomości: 95
|
|
« Odpowiedz #69 : Poniedziałek, 17 Luty 2014, 22:16 » |
|
Bobas dobry trop rzeczywiście okazało się że poprzedni własciciel dorabiał kluczyk w serwisie ,tylko że ten z pilotem drogi to dorobił zwykły.Po rozkminieniu Vinu na forum cytrynki wyszło że moja cytryna ma sterowanie z pilota zostało znależć pilota w dobrej cenie .
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
BOBAS349FK
c1aygo107.net V.I.P
Wiadomości: 2856
|
|
« Odpowiedz #70 : Wtorek, 18 Luty 2014, 01:08 » |
|
no to git a masz jak doprogramowac klucz ....samemu bo mi sie wydaje ze to tylko serwis lub przez kompa .! a jednak ekonomia wzięła gore ..... u mnie w serwisie forda tez tak było zwykły klucz surówka to cena ok plus minus 100zl plus koszt dorobienia kluczyka tez ze 100zl a klucz z pilotem to koszt ok 300-350zl plus koszt dorobienia i sam widzisz heeee A co do tego ze powinien byc pilot to byłem pewien na 99% bo to juz nie te czasy ze centralny sie z klucza tylko odpala ...
|
|
|
Zapisane
|
citroen c1 1.0 xsara picasso 1.6 mondeo GHIA mk2 2.0 GILERA RUNNER 125cm
|
|
|
cookie
Maniak
Wiadomości: 976
Sprzedam wózek Mutsy Urban Rider.
|
|
« Odpowiedz #71 : Wtorek, 18 Luty 2014, 08:18 » |
|
Nie wiem jak to jest teraz ale jak 3 lata temu chciałem dorobic sobie drugi klucz z pilotem to ASO citroena wołało za taka przyjemnośc ponad 500 zł więc temat odpusciłem. Ale moze teraz nie trzeba tego robic w aso.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
ArcherPAF
Administrator
Wiadomości: 5856
był sobie kiedyś 107RC...
|
|
« Odpowiedz #72 : Wtorek, 18 Luty 2014, 11:46 » |
|
na 100% trzeba... jak u mnie trzeba to i w szewronach też.
|
|
|
Zapisane
|
Pzdr from ŁDZ, Basiu
P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz) VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)
Były: P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
|
|
|
Jacwing
Użytkownik
Wiadomości: 95
|
|
« Odpowiedz #73 : Środa, 26 Luty 2014, 22:17 » |
|
Gwoli zakończenia tematu kluczyka-pilota kupiłem u gościa kluczeauto.eu cena 200zł +przesyłka =pilot z immo i surowy grot.Przełożyłem immo do pilota i grot i do serwisu .Dopisanie kluczyka do samochodu to procedura polegająca na zamykaniu otwieraniu dzwi włączaniu i wyłączaniu zapłonu bez żadnego wpinania w OEBD .Po paru próbach udało się i centralny śmiga .Wniosek z wizyty w ASO że chyba lepiej jechać do Toyoty bo te kodowanie to nie francuska modła.Koszt 50 zł.Pozdrawiam!ps.próbowałem rózne sposoby z internatu ale chyba były żle przetlumaczone
|
|
« Ostatnia zmiana: Środa, 26 Luty 2014, 22:21 wysłane przez Jacwing »
|
Zapisane
|
|
|
|
BOBAS349FK
c1aygo107.net V.I.P
Wiadomości: 2856
|
|
« Odpowiedz #74 : Środa, 26 Luty 2014, 22:36 » |
|
bo do tego sa jeszcze myki serwisowe ..... tajemnica serwisu ps to tak jak w mondeo rozkodowal sie klucz z pilotem ..... tez szukałem porad na necie ale nic nie pomogło .... ale ja wpadłem na pomysł odpiecia kostki od sterownika i działało ale przestało po jakimś czasie ale kolega z serwisu forda zakodował klucz po serwisowemu heee i klucz smiga do dzis a do tego powiedział jak po serwisowemu sprawdza sie prawidlowosc działania centralnego i alarmu !!! ..... wciskajac chyba 8razy krańcówkę pod maska powinien odezwac sie hee kazdy rygiel we wszystkich drzwiach ....
|
|
« Ostatnia zmiana: Środa, 26 Luty 2014, 22:47 wysłane przez BOBAS349FK »
|
Zapisane
|
citroen c1 1.0 xsara picasso 1.6 mondeo GHIA mk2 2.0 GILERA RUNNER 125cm
|
|
|
dawid198805
Użytkownik
Wiadomości: 8
|
|
« Odpowiedz #75 : Niedziela, 06 Kwiecień 2014, 20:50 » |
|
Teraz w prawie każdym samochodzie można samemu zaprogramować nowy kluczyk. Do tego jest potrzebny główny kluczyk tzw "matka". Kluczyk ten przeważnie wygląda najbardziej prosto i dla oszczędzenia sobie kłopotów lepiej trzymać go z dokumentami by nie zginął bo wtedy jest problem. Programowanie polega na kilkukrotnym przekręceniu stacyjki za pomocą kluczyka "matki", czasami dodatkowo trzeba włączyć i wyłączyć światła lub otwierać drzwi. Proces ten odblokowuje blokadę i inicjuje proces programowania nowych kluczy. Potem należy włożyć do stacyjki nowy kluczyk i znów ją przekręcić. W ten sposób mamy zaprogramowany nowy kluczyk. Proces programowania opisany jest w instrukcji obsługi samochodu. nie ma konieczności odwiedzania ASO i płacenia chorej kasy za 2 minuty pracy.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
dawid198805
Użytkownik
Wiadomości: 8
|
|
« Odpowiedz #76 : Niedziela, 06 Kwiecień 2014, 20:52 » |
|
Wracając do tematu. Kupiłem centralny zamek na Allegro. Pod jaki kabel podłączyć plus i masę centralki?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Jacwing
Użytkownik
Wiadomości: 95
|
|
« Odpowiedz #77 : Niedziela, 06 Kwiecień 2014, 21:45 » |
|
Witam! w tym poście o kodowaniu kluczyka to opisujesz teorie czy pobożne życzenia klienta serwisu bo jakoś nikt w instrukcji nie znalazł metody kodowania nowego klucza co najwyżej postępowanie po wymianie baterii.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
hojnorek
Użytkownik
Wiadomości: 23
|
|
« Odpowiedz #78 : Poniedziałek, 07 Kwiecień 2014, 09:33 » |
|
ja jestem już po przypomnę - miałem centralny zamek (jak się okazało dokładany, nie oryginalny) dokładałem sterowanie z pilota (czyli alarm) i osobne otwieranie bagażnika (drugi kanał alarmu) bagażnik zrobiłem poprzez dedykowany elektormagnes zakończony linką. przewierciłem blaszkę która idzie od zamka do mechnizmu kluczykowego. całość schowałem w przetłuczeniu pomiędzy bagażnikiem a zderzakiem. jeśli chodzi o drzwi, to ponieważ centralka zamka nie miała wejścia to sterowanie rozwiązałem w ten sposób, że alarm podpiąłem pod zielony i niebieski od siłownika master w drzwiach kierowcy. ten sterownik poprzez biały i brązowy daje sygnał do centralki zamka a ta steruje pozostałymi sterownikami drzwi. najwięcej czasu zajęło mi - wzięcie sygnału ze stopu (w końcu brałem z lampy a nie czujnika stopu) (kostka w lewej części podszybia) - podpięcie kierunkowskazów (poszedłem złym tropem żeby wpiąć się w "awaryjne". ostatecznie wpiąłem się w kable od kierunkowskazów bocznych (kostka przy liczniku)
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
dawid198805
Użytkownik
Wiadomości: 8
|
|
« Odpowiedz #79 : Poniedziałek, 07 Kwiecień 2014, 21:27 » |
|
Witam! w tym poście o kodowaniu kluczyka to opisujesz teorie czy pobożne życzenia klienta serwisu bo jakoś nikt w instrukcji nie znalazł metody kodowania nowego klucza co najwyżej postępowanie po wymianie baterii.
To są po prostu wytyczne Unii Europejskiej. Unia od jakiegoś czasu dąży do tego by uniezależnić klienta od ASO. Producenci za wszelką cenę chcieli zaciągnąć klientów do swoich serwisów. Było głośno o tym że zaczęto tak konstruować lampy że nie można było samemu wymienić żarówki. Od tego czasu unia systematycznie narzuca na producentów rozwiązania które powodują że wiele czynności z obsługą samochodu klient może dokonać sam.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|