Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Strony: 1 [2]   Do dołu
Drukuj
Autor Wątek: przepalone obudowy tylnych lamp  (Przeczytany 32030 razy)
szalik
Klubowicz
*
Wiadomości: 26


« Odpowiedz #20 : Środa, 21 Listopad 2012, 00:09 »

Fotka - zgodnie z obietnicą

Mam dokładnie taką samą sytuację.

Niestety u mnie to samo, C1, 125 kkm, 2007 r :-(
Zapisane
lucaso
Użytkownik
*
Wiadomości: 13


« Odpowiedz #21 : Niedziela, 09 Grudzień 2012, 20:37 »

Ja też mam tak w swoim. Tylko w lewej lampie. Topi się od góry, więc jest patriotycznie, ale mimo wszystko wolałbym, żeby tak nie było :/
Zapisane
BOBAS349FK
c1aygo107.net V.I.P
*
Wiadomości: 2856



« Odpowiedz #22 : Niedziela, 09 Grudzień 2012, 21:42 »

ja polecam nie stac na hamulcu w korku ........ bo to dlatego!!!!!
ps ostatnio widzialem pania z trojaczka co juz miala patriotycznie ..... cale czerwone 90sek przestala na hamulcu i potem jeszcze w korku
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 09 Grudzień 2012, 21:53 wysłane przez BOBAS349FK » Zapisane

citroen c1 1.0
xsara picasso 1.6
mondeo GHIA mk2 2.0
GILERA RUNNER 125cm
kaliope
SUPER MODERATOR
*
Wiadomości: 1396


Peugeot 107, 1.0 trendy & Zafira 1.9 cdti


« Odpowiedz #23 : Niedziela, 09 Grudzień 2012, 21:52 »

ja polecam nie stac na hamulcu w korku ........ bo to dlatego!!!!!

co nie zmienia faktu, że tak nie powinno być  Smutny ....aż z ciekawości popatrzę u siebie....bo auto jeździło i jeździ tylko w miescie
Zapisane

BOBAS349FK
c1aygo107.net V.I.P
*
Wiadomości: 2856



« Odpowiedz #24 : Niedziela, 09 Grudzień 2012, 21:55 »

u mnie juz sie powoli przetapia i ten czerwony klosik pasowalo by obrucic jak sie da co musze sprawdzić
Zapisane

citroen c1 1.0
xsara picasso 1.6
mondeo GHIA mk2 2.0
GILERA RUNNER 125cm
cookie
Maniak
***
Wiadomości: 976

Sprzedam wózek Mutsy Urban Rider.


« Odpowiedz #25 : Poniedziałek, 10 Grudzień 2012, 13:03 »

Ja bm nie czekał aż się stopi tylko zrobił dwa otworki: od góry i od dołu klosza żeby umozliwić ucieckę oracego powietrza z tego mikro-klosza.
Zapisane
bogdanan
Klubowicz
*
Wiadomości: 63



« Odpowiedz #26 : Poniedziałek, 10 Grudzień 2012, 15:10 »

Ja bm nie czekał aż się stopi tylko zrobił dwa otworki: od góry i od dołu klosza żeby umozliwić ucieckę oracego powietrza z tego mikro-klosza.
Może warto byłoby zrobić jakiś manual do tej usterki, biorąc pod uwagę sugestie forumowiczów Niezdecydowany
Zajrzę dzisiaj do kloszy, może faktycznie warto poprawić np. przepływ powietrza...
Zapisane
BOBAS349FK
c1aygo107.net V.I.P
*
Wiadomości: 2856



« Odpowiedz #27 : Poniedziałek, 10 Grudzień 2012, 18:24 »

taki problem jest tylkow c1 lub lampach bialych z czerwonym wkladem w srodku ...... 107 ma czerwone lampy i tam chyba ten problem nie wystepuje mozna by jeszcze zobaczyc czy da sie obrucic te czerwone wklady ....
Zapisane

citroen c1 1.0
xsara picasso 1.6
mondeo GHIA mk2 2.0
GILERA RUNNER 125cm
szalik
Klubowicz
*
Wiadomości: 26


« Odpowiedz #28 : Poniedziałek, 10 Grudzień 2012, 19:06 »

taki problem jest tylkow c1 lub lampach bialych z czerwonym wkladem w srodku ...... 107 ma czerwone lampy i tam chyba ten problem nie wystepuje mozna by jeszcze zobaczyc czy da sie obrucic te czerwone wklady ....

Wyżej w wątku ktoś pisał, że widział 107 z takim samym problemem. Zakładam, że wszystkie 107 mają czerwone lampy, więc wychodzi na to, że w środku też jest czerwony "mini klosz".

Zastanawiam się tylko, czy w lampach obecnie produkowanych problem ten nie został jakoś rozwiązany - podobnie jak pierwsze wersje przycisków awaryjnych zostały poprawione. Może jakieś zamienniki są lepsze? Gdzieś widziałem w sieci informacje o lekko stuningowanych lampach do trojaczków, które produkuja jakaś duża firma specjalizująca się właśnie w lampach... tylko wyleciała mi z głowy nazwa. Może gdyby takie zastosować, to problem by nie wystąpił ponownie?
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 11 Grudzień 2012, 09:55 wysłane przez szalik » Zapisane
kaliope
SUPER MODERATOR
*
Wiadomości: 1396


Peugeot 107, 1.0 trendy & Zafira 1.9 cdti


« Odpowiedz #29 : Środa, 12 Grudzień 2012, 23:37 »

Rozebrałem lampy i tak jak sugerowano wywierciłem dwie dziury fi8 co by zrobić lekki przewiew w kloszu lampy ‘stop’. Nadmienię, że u mnie nie było żadnego śladu przypalenia ale lepiej dmuchać na zimne.


Czyli tak, wszystkiemu jest winna najwyżej położona żarówka stop/postojówka:





Musimy więc odkręcić lampę i zdjąć tył (czarny plastik) który jest montowany na 6-ściu zatrzaskach:



Niby prosta czynność, ale przy pierwszej lampie męczyłem się parę minut, gdyż jak wyskoczył mi jeden zatrzask to wpadł z powrotem inny i tak wkoło. A w drugiej lampie ściągnąłem ten plastik chyba w 30 sekund …gdyż zacząłem od tego na dole.



Potem rozwiercamy dwa otwory w kloszu i sprawa załatwiona:




Cały czarny plastik  jest na uszczelce, także nie ma się co martwić jakąkolwiek nieszczelnością.    
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 13 Grudzień 2012, 13:01 wysłane przez kaliope » Zapisane

ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #30 : Czwartek, 13 Grudzień 2012, 03:10 »

nasz tutek-majster Uśmiech

Po raz kolejny dzięki Kaliope!
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
Strony: 1 [2]   Do góry
Drukuj
Skocz do: