Forum C1 Aygo 107

Ogólnie o trojaczkach => Ogólnie o C1, Aygo, 107 => Wątek zaczęty przez: biela on Środa, 29 Wrzesień 2010, 19:36



Tytuł: Elastyczność
Wiadomość wysłana przez: biela on Środa, 29 Wrzesień 2010, 19:36
Porównywał ktoś trojaczka z przyśpieszeniem 80-120 diesel kontra pb?


Tytuł: Odp: Elastyczność
Wiadomość wysłana przez: kristofch on Środa, 29 Wrzesień 2010, 20:06
hmm dobre pytanie :)


Tytuł: Odp: Elastyczność
Wiadomość wysłana przez: dthdth on Środa, 29 Wrzesień 2010, 21:21
WYdaje mi sie ze diesel bedzie miec gorsze czasy, ale nie mam obu autek wiec nie wiem


Tytuł: Odp: Elastyczność
Wiadomość wysłana przez: ArcherPAF on Środa, 29 Wrzesień 2010, 21:52
ja się nie wypowiadam :fiu


Tytuł: Odp: Elastyczność
Wiadomość wysłana przez: 107KOMPRESOR on Piątek, 01 Październik 2010, 11:53
watpie zeby diesel 120 na 3 biegu osiagnal.

mozecie sprawdzic wszystkie takie "pytania" na zlocie. bedzie przeciez jeden hdi.




Tytuł: Odp: Elastyczność
Wiadomość wysłana przez: ArcherPAF on Piątek, 01 Październik 2010, 14:39
sprawdzi się go :P


Tytuł: Odp: Elastyczność
Wiadomość wysłana przez: dthdth on Piątek, 01 Październik 2010, 14:39
Szkoda ze mnie nie bedzie bo mielibyscie automata do testowania :)


Tytuł: Odp: Elastyczność
Wiadomość wysłana przez: marysia on Wtorek, 05 Październik 2010, 21:32
Co do dieselka to mozecie wypytać kristofcha, bo jeździł moim ropuchem.

Ale przyznam się, że trochą wam zazdroszczę tych beznynek, jak mi krostofch pokazał pierwszy bieg do odcięcia to mi lekko szczena opadła :D. Ja nawet nie wiem czy u mnie jest odciecie  :lol

Kultura jazdy jednak w benzynce lepsza, nie da się ukryć, poza tym mój ropuch ma już trochę wad zwiazanych z wiekiem i przebiegiem ale i tak go lubię najbardziej, jak to mówią pańskie oko konia tuczy :D

Szkoda tylko, że nie było trochę więcej czasu na testowanie, ale to moze następnym razem 



Tytuł: Odp: Elastyczność
Wiadomość wysłana przez: kristofch on Wtorek, 05 Październik 2010, 21:49
...wrażenia w dieslu są dość ciekawe  :)... jak się zasiada i dodaje gazu to jakby po maską siedział co najmniej 3.0 TDI  :lol powaga - robi wrażenie  :) bestia :lol

... moim zdaniem jest duża różnica pomiędzy 1.4 HDI a 1.0 VVT-i - benzyniak jest zdecydowanie dynamiczniejszy - a na pewno ze startu - poza tym to jeszcze kwestia nauczenia się jeżdżenia dieselem, (marysia nieźle sobie radzi :) ) myślę że przy większych prędkościach (od 110km w górę) jazda jest porównywalna jeśli chodzi o dynamikę, hałas też pewnie podobnie bo benzyniak na wyższych obrotach równie głośny :)

Jednak wielki PLUS 1.4 HDI to spalanie - naprawdę bajka średnio 4l/100km (przy stylu jazdy marysi-  też kobitka lubi pocisnąć  :lol) to jak w benzynie wynik 6l/100km - czyli, bardzo łatwy do osiągnięcia :) podejrzewam, że ekonomiczną jazdą w trasie to spokojnie można zejść na ok. 3l/100km.



...koniecznie więcej testów musimy zrobić następnym razem :) szczególnie Archer-owym bolidem :)


Tytuł: Odp: Elastyczność
Wiadomość wysłana przez: ArcherPAF on Wtorek, 05 Październik 2010, 22:09
ciekawe spostrzeżenia :)


Tytuł: Odp: Elastyczność
Wiadomość wysłana przez: kristofch on Wtorek, 05 Październik 2010, 22:18
...a takie moje odczucia po przejechaniu krótkiego odcinka,  żeby więcej powiedzieć i bardziej miarodajnie to trzeba pewnie zrobić parędziesiąt km - szkoda że twoim nie poganialiśmy :) - koniecznie następnym razem !!!