Forum C1 Aygo 107

Techniczny => Podwozie => Wątek zaczęty przez: lukitychy on Poniedziałek, 18 Maj 2009, 20:53



Tytuł: Stabilizacja
Wiadomość wysłana przez: lukitychy on Poniedziałek, 18 Maj 2009, 20:53
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem peugeota 107 i mam nie typowy problem, bo strasznie w nim trzęsie, wiadomo są dziury i koleiny, ale na nowym asfalcie idzie do 140, więcej sie boje jechać, bo go trochę nosi a widziałem ze nie którzy na obrazku licznik zamykają. Czego to jest wina, amorki, sprężyny czy to normalne podczas jazdy? (Peugeot 107, wersja wszystko oprócz Klimy, r.2006, 1.0, 2- drzwiowy, 35tys przejechane, opony zimowki, cisnienie w oponach 2,2)


Tytuł: Odp: Stabilizacja
Wiadomość wysłana przez: cookie on Poniedziałek, 18 Maj 2009, 22:17
Jak jest równiutki asfalt to nie ma problemu ale jak jest choćby trochę pofalowany to kupa strachu bo niestety auto jest bardzo krótkie, sztywne i lekkie. Daje sie go prowadzić na dużych speedach nawet po nie do końca róewnej drodze ale z hamowaniem jest dużo gorzej. Generalnie amory w tym aucie są naprawde sztywne- jesli u ciebie jest inaczej to w tym szukałbym problemu.


Tytuł: Odp: Stabilizacja
Wiadomość wysłana przez: ArcherPAF on Poniedziałek, 18 Maj 2009, 23:41
pamiętaj ze to jeszcze zimówki... ja teraz śmigam na 175 i się poprawiło....


Tytuł: Odp: Stabilizacja
Wiadomość wysłana przez: piotrAYGO2007 on Wtorek, 19 Maj 2009, 08:27
zimówki na letnie
ciśnienie przód 2.2, tył 2,3  -dla wysokich prędkości przód i tył 2.3.
przy dużych wiatrach i mijaniu ciężarówek może ściągać na boki


Tytuł: Odp: Stabilizacja
Wiadomość wysłana przez: lukitychy on Wtorek, 19 Maj 2009, 17:06
Generalnie kosmetyka, widocznie tak juz jest w tym aucie, sztywne zawieszenie, krótkie no i lekkie trzeba będzie sie przyzwyczaić. (Wcześniej miałem 14-letnią renówke clio i nie odczuwałem tak bardo tych nierówności, no, ale była cięższa i dłuższa, nic jak jest ekonomia niema komfortu i na odwrót) dzięki za podpowiedzi.


Tytuł: Odp: Stabilizacja
Wiadomość wysłana przez: 107KOMPRESOR on Wtorek, 19 Maj 2009, 17:54
jeśli trzęsie znaczy ze coś nie tak jest - moja propozycja zacznij od wyważenia kół. nie musi trząść na kierownicy żeby problem leżał po stronie niewyważonych kół.

pozdrawiam i witam
mały


ps -> http://c1aygo107.net/index.php?topic=24.45


Tytuł: Odp: Stabilizacja
Wiadomość wysłana przez: ArcherPAF on Wtorek, 19 Maj 2009, 18:45
Generalnie kosmetyka, widocznie tak juz jest w tym aucie, sztywne zawieszenie, krótkie no i lekkie trzeba będzie sie przyzwyczaić. (Wcześniej miałem 14-letnią renówke clio i nie odczuwałem tak bardo tych nierówności, no, ale była cięższa i dłuższa, nic jak jest ekonomia niema komfortu i na odwrót) dzięki za podpowiedzi.

no to nic dziwnego że ci po renówce trzęsie :P ale warto posprawdzać te szczegóły bo niby nic a jednak :P