Tytuł: Silnik 1.0 Wiadomość wysłana przez: rydel on Środa, 05 Styczeń 2011, 13:52 Witam wszystkich.
Zamierzam już w niedługim czasie kupić C1 ale chciałem się dowiedzieć coś na temat silników w nich montowanych. Wiem, że to 3 cylindry (chodzi jak kosiarka do trawy), mały, lekki i ekonomiczny ale: 1. Czy jest na łańcuchu czy na pasku? 2. Czy to 12V czy 6V? Będę wdzięczny za odpowiedź, ułatwi mi podjęcie decyzji. Pozdrawiam Tytuł: Odp: SilnikC1 Wiadomość wysłana przez: kristofch on Środa, 05 Styczeń 2011, 14:37 Witaj. (zapraszam do przywitania w odpowiednim wątku)
Poczytaj sobie forum - sporo o silniczku tu jest i nie tylko :) a w skrócie to :) : śmiało kupuj :) silnik 1KR-FE na łańcuchu po 4 zaworki na cylinder (12V) ze zmiennymi fazami rozrządu VVT-i - ładnie się wkręca na prawie 6500obr/min i ma odcięcie :lol Silnik roku 2006, 2007,2008, 2009, 2010 ...i pewnie 2011 :lol http://www.motofakty.pl/artykul/najlepsze_silniki_roku_2.html Tytuł: Odp: SilnikC1 Wiadomość wysłana przez: dthdth on Środa, 05 Styczeń 2011, 15:58 Hey Rysiek Rydel - siemka :p
Silniczek jest w piz..czke. Chodzi super. Miod i orzeszki jesli chodzi o ta mase do pociagniecia. Oczywiscie nie jest to GTI ale na miasto wystarcza a i poza miasto da sie wyjechac i nie czuc sie zawalidroga. Silniczek ekonomiczny i w miare cichy jak na ta cene. Generalnie nie ma sie co zastanawiac tylko kupowac i jezdzic :) Tytuł: Odp: SilnikC1 Wiadomość wysłana przez: rydel on Czwartek, 06 Styczeń 2011, 09:44 Serdeczne dzięki za wszystkie odpowiedzi. Auto wczoraj kupione i w zasadzie mógłbym jej jutro odebrać gdyby nie rejestracja. Ale już w sobotę w moim garażu obok rodzinnego Rumcajsa stanie nowa czarna Cytrynka w wersji White.
Pozdrowienia dla wszystkich. Tytuł: Odp: SilnikC1 Wiadomość wysłana przez: kristofch on Środa, 09 Luty 2011, 21:34 załączę jeszcze coś takiego - bo na forum chyba nie ma :) porównanie charakterystyk przebiegu mocy i momentu dla silników w trojaczkach 1.0 VVT-i i 1.4HDI
|