Tytuł: Schemat PINów w sterowniku (ECU) BOSCH me7.9.5 Wiadomość wysłana przez: 107KOMPRESOR on Piątek, 02 Styczeń 2009, 22:58 Potrzebuje schemat pinów ECU silnika, niezmiennie od dawna :-\ być może macie dostęp do takich materiałów, chcecie sie nimi podzielić, wiecie gdzie takie są w internecie ???
pozdrawiam mały Tytuł: Odp: Schemat PINÓW ECU Wiadomość wysłana przez: kaliope on Niedziela, 02 Czerwiec 2013, 17:23 (http://images46.fotosik.pl/2074/c6a205ab390534ccmed.jpg) (http://www.fotosik.pl)
Schemat pinów ECU dla 1.0 Wtyczka większa: Pin: 1- złącze przewodu informacyjnego 2- złącze przewodu informacyjnego 4- sygnał lecący na przekaźnik R4 pod szkrzynką bezpieczników, który z kolei puszcza napiecie na R3 (oraz parę innych rzeczy) a R3 na pompę paliwa 5- pusty 6- czujnik ciśnienia na kolektorze ssącym (1312) 7- czujnik położenia przepustnicy 14- połączenie głównej wiązki przewodów z wiązką przewodów silnika A. Puszcza napięcie na bezpiecznik obok przekaxnika rozrusznika, nie wiem od czego ten bepiecznik 16- czujnik spalania stukowego 18- połączenie głównej wiązki przewodów z wiązką przewodów silnika B (choc na innym schemacie wydaje się być pusty) 19- cewka cylinder 1 21- połączenie głównej wiązki przewodów z wiązką przewodów silnika A. Zasila przekaźnik R4 pod płytką z bezpiecznikami 24- złącze diagnostyczne 25- załącze diagnostyczne 31- czujnik położenia wałka rozrządu 32- czujnik położenia wałka rozrządu 33- połączenie głównej wiązki przewodów z wiązką przewodów silnika B, leci na zestaw wskaźników 35- czujnik spalania stukowego 37- cewka cylinder 2 38- cewka cylinder 3 40- Idzie na 3 cewki, na zasilanie przekaźnika R3 pod skrzynką 44- czujnik położenia przepustnicy 45- IC02C, nie wiem co to, u mnie ten pin jest pusty 51- połączenie głównej wiązki przewodów z wiązką przewodów silnika B, chyba leci na immobiliser 54- czujnik położenia wałka rozrządu 55- czujnik położenia przepustnicy 57- czujnik prędkości obrotowej silnika 61- Silnik krokowy regulacji obrotów biegu jałowego 62- Silnik krokowy regulacji obrotów biegu jałowego 64- czujnik ciśnienia na kolektorze ssącym 65- czujnik ciśnienia na kolektorze ssącym 70- połączenie głównej wiązki przewodów z wiązką przewodów silnika B, leci na złącze diagnostyczne i chyba obrotomierz 75- czujnik ciśnienia na kolektorze ssącym 76- czujnik prędkości obrotowej silnika 78- połączenie głównej wiązki przewodów z wiązką przewodów silnika B 79- połączenie głównej wiązki przewodów z wiązką przewodów silnika B 80- Silnik krokowy regulacji obrotów biegu jałowego 81- - Silnik krokowy regulacji obrotów biegu jałowego Mniejsza wtyczka: 85- połączenie głównej wiązki przewodów z wiązką przewodów silnika A 87- wyjście sygnału do włączenia wentylatora chłodnicy. Sygnał leci na przekaźnik w skrzynce bezpieczników i potem na wentylator 88- wtryskiwacz cylinder 2 89- połączenie głównej wiązki przewodów z wiązką przewodów silnika A 90- czujnik temperatury wody w układzie chłodzenia 91- połączenie głównej wiązki przewodów z wiązką przewodów silnika B 91- połączenie głównej wiązki przewodów z wiązką przewodów silnika B 92 - bezpiecznik F7 za wskaźnikami i dalej na przekaźnik R4 za wskaźnikami 93- poduszka powietrzna 94- połączenie głównej wiązki przewodów z wiązką przewodów silnika A, zasilanie przekaźnika R3 pod skrzynką bezpieczników 95- Elektrozawór opróżniania pochłaniacza/kanistra oparów paliwa 96- wtryskiwacz cylinder 3 97- wtryskiwacz cylinder 1 98- sonda lambda przednia 99- sonda lambda przednia 100- sonda lambda tylna 101 – przepustnica zmechanizowana 106- sonda lambda tylna 107- połączenie głównej wiązki przewodów z wiązką przewodów silnika A 108 - czujnik temperatury wody w układzie chłodzenia 114- złącze przewodu informacyjnego 115- sonda lambda tylna 119- złącze przewodu informacyjnego, idzie na 3 wtryski, elektrozawór pochłaniacza oparów paliwa, na przekaźnik R3 i R4 pod skrzynka bezpieczników 121- Elektrozawór sterujący fazami wałka rozrządu: |