Forum C1 Aygo 107

Ogólnie o trojaczkach => Ogólnie o C1, Aygo, 107 => Wątek zaczęty przez: ArcherPAF on Czwartek, 28 Kwiecień 2011, 16:34



Tytuł: ADAC 2010 r.
Wiadomość wysłana przez: ArcherPAF on Czwartek, 28 Kwiecień 2011, 16:34
Znów przodujemy :)

(http://wrzutnik.net/thumbs/bwy1304001243t.JPG) (http://wrzutnik.net/id.bwy1304001243t.JPG)


Tytuł: Odp: ADAC 2010 r.
Wiadomość wysłana przez: odl on Czwartek, 28 Kwiecień 2011, 19:43
no tak.. 107 bardziej awaryjny niz aygo.... znaczki odpadaja, czy co? ;P


Tytuł: Odp: ADAC 2010 r.
Wiadomość wysłana przez: kristofch on Czwartek, 28 Kwiecień 2011, 19:56
a C1 w ogóle nie ma  :lol


Tytuł: Odp: ADAC 2010 r.
Wiadomość wysłana przez: ziaro on Czwartek, 28 Kwiecień 2011, 20:22
mnie zawsze jakoś to ciężko uwierzyć w takie statystyki.

Zastanawiam się jaką awaryjność mają na myśli, na przykładzie ilu aut przeprowadzono te badania.


Tytuł: Odp: ADAC 2010 r.
Wiadomość wysłana przez: ArcherPAF on Czwartek, 28 Kwiecień 2011, 21:50
nie wiem... ale tak czy inaczej fajnie mieć podium pod każdym z pozytywnych względów :)


Tytuł: Odp: ADAC 2010 r.
Wiadomość wysłana przez: obcy44 on Niedziela, 01 Maj 2011, 23:41
Toyota Aygo na pierwszym miesjcu , ale przecież wiadomo że Citroen C1 i Peugeot 107 to praktycznie to samo , jedyna różnica jaką znalazłem dość istostna to do Aygo wkładana jest mocniejsza sprężarka klimatyzacji i alternator 80 a nie jak standardowo 70 , i taka tam różnica w tych klonach....


Tytuł: Odp: ADAC 2010 r.
Wiadomość wysłana przez: kristofch on Poniedziałek, 02 Maj 2011, 07:51
o a to ciekawostka :)

a te 70A altek to bez względu na to czy z klimą czy bez ?


Tytuł: Odp: ADAC 2010 r.
Wiadomość wysłana przez: obcy44 on Poniedziałek, 02 Maj 2011, 07:54
Tak , bo klima w Aygo jest bardziej wydajna


Tytuł: Odp: ADAC 2010 r.
Wiadomość wysłana przez: kristofch on Poniedziałek, 02 Maj 2011, 08:25
hmm...czyli w razie czego sprężarkę od klimy wymieniać na taką od Aygo :)


Tytuł: Odp: ADAC 2010 r.
Wiadomość wysłana przez: cookie on Poniedziałek, 02 Maj 2011, 10:38
Toyota Aygo na pierwszym miesjcu , ale przecież wiadomo że Citroen C1 i Peugeot 107 to praktycznie to samo , jedyna różnica jaką znalazłem dość istostna to do Aygo wkładana jest mocniejsza sprężarka klimatyzacji i alternator 80 a nie jak standardowo 70 , i taka tam różnica w tych klonach....
Ja tam mam alta 80 w swoim salonowcu ze znaczkiem cytryny. Mozesz mi wytłumaczyc jaki zwiazek ma mieć moc alternatora z wydajnością kompresora bo jakoś nie widzę bezpośrednigo związku.


Tytuł: Odp: ADAC 2010 r.
Wiadomość wysłana przez: obcy44 on Poniedziałek, 02 Maj 2011, 20:56
Też za dużego nie widzę , ale możliwe że chodzi o to żeby silnik nagrzewnicy sprawniej pracował.


Tytuł: Odp: ADAC 2010 r.
Wiadomość wysłana przez: cookie on Wtorek, 03 Maj 2011, 09:43
Też za dużego nie widzę , ale możliwe że chodzi o to żeby silnik nagrzewnicy sprawniej pracował.
Z tego co sie orientowałem w fiszkach serwisowych cytryny to przynajmniej w moim roczniku wszystkie benzynowce z klima maja alta 80A. Słabsze alty sa w wersjach bez klimy.
Mocniejszy alternator potrzebny byłby gdyby klima była wyposażona w silniejszy nawiew na skraplacz klimatyzacji ale watpie by robili takie modyfikacje dla aygo na tasmie produkcyjnej. Kompresory klimy w aygo i c1 tez sa te same- maja przynajmiej te same oznaczenia. Róznica w wydajności może wynikac z ilości czynnika w układzie ale tez np z ustawienia wysokości obrotów jałowych silnika.


Tytuł: Odp: ADAC 2010 r.
Wiadomość wysłana przez: ArcherPAF on Niedziela, 08 Maj 2011, 12:48
http://moto.onet.pl/258173,galeria.html?node=27

fajna galeria :)


Tytuł: Odp: ADAC 2010 r.
Wiadomość wysłana przez: ziaro on Niedziela, 08 Maj 2011, 12:53
No właśnie jakąś chwilę temu to przeglądałem :)