Tytuł: ADAC 2010 r. Wiadomość wysłana przez: ArcherPAF on Czwartek, 28 Kwiecień 2011, 16:34 Znów przodujemy :)
(http://wrzutnik.net/thumbs/bwy1304001243t.JPG) (http://wrzutnik.net/id.bwy1304001243t.JPG) Tytuł: Odp: ADAC 2010 r. Wiadomość wysłana przez: odl on Czwartek, 28 Kwiecień 2011, 19:43 no tak.. 107 bardziej awaryjny niz aygo.... znaczki odpadaja, czy co? ;P
Tytuł: Odp: ADAC 2010 r. Wiadomość wysłana przez: kristofch on Czwartek, 28 Kwiecień 2011, 19:56 a C1 w ogóle nie ma :lol
Tytuł: Odp: ADAC 2010 r. Wiadomość wysłana przez: ziaro on Czwartek, 28 Kwiecień 2011, 20:22 mnie zawsze jakoś to ciężko uwierzyć w takie statystyki.
Zastanawiam się jaką awaryjność mają na myśli, na przykładzie ilu aut przeprowadzono te badania. Tytuł: Odp: ADAC 2010 r. Wiadomość wysłana przez: ArcherPAF on Czwartek, 28 Kwiecień 2011, 21:50 nie wiem... ale tak czy inaczej fajnie mieć podium pod każdym z pozytywnych względów :)
Tytuł: Odp: ADAC 2010 r. Wiadomość wysłana przez: obcy44 on Niedziela, 01 Maj 2011, 23:41 Toyota Aygo na pierwszym miesjcu , ale przecież wiadomo że Citroen C1 i Peugeot 107 to praktycznie to samo , jedyna różnica jaką znalazłem dość istostna to do Aygo wkładana jest mocniejsza sprężarka klimatyzacji i alternator 80 a nie jak standardowo 70 , i taka tam różnica w tych klonach....
Tytuł: Odp: ADAC 2010 r. Wiadomość wysłana przez: kristofch on Poniedziałek, 02 Maj 2011, 07:51 o a to ciekawostka :)
a te 70A altek to bez względu na to czy z klimą czy bez ? Tytuł: Odp: ADAC 2010 r. Wiadomość wysłana przez: obcy44 on Poniedziałek, 02 Maj 2011, 07:54 Tak , bo klima w Aygo jest bardziej wydajna
Tytuł: Odp: ADAC 2010 r. Wiadomość wysłana przez: kristofch on Poniedziałek, 02 Maj 2011, 08:25 hmm...czyli w razie czego sprężarkę od klimy wymieniać na taką od Aygo :)
Tytuł: Odp: ADAC 2010 r. Wiadomość wysłana przez: cookie on Poniedziałek, 02 Maj 2011, 10:38 Toyota Aygo na pierwszym miesjcu , ale przecież wiadomo że Citroen C1 i Peugeot 107 to praktycznie to samo , jedyna różnica jaką znalazłem dość istostna to do Aygo wkładana jest mocniejsza sprężarka klimatyzacji i alternator 80 a nie jak standardowo 70 , i taka tam różnica w tych klonach.... Ja tam mam alta 80 w swoim salonowcu ze znaczkiem cytryny. Mozesz mi wytłumaczyc jaki zwiazek ma mieć moc alternatora z wydajnością kompresora bo jakoś nie widzę bezpośrednigo związku. Tytuł: Odp: ADAC 2010 r. Wiadomość wysłana przez: obcy44 on Poniedziałek, 02 Maj 2011, 20:56 Też za dużego nie widzę , ale możliwe że chodzi o to żeby silnik nagrzewnicy sprawniej pracował.
Tytuł: Odp: ADAC 2010 r. Wiadomość wysłana przez: cookie on Wtorek, 03 Maj 2011, 09:43 Też za dużego nie widzę , ale możliwe że chodzi o to żeby silnik nagrzewnicy sprawniej pracował. Z tego co sie orientowałem w fiszkach serwisowych cytryny to przynajmniej w moim roczniku wszystkie benzynowce z klima maja alta 80A. Słabsze alty sa w wersjach bez klimy. Mocniejszy alternator potrzebny byłby gdyby klima była wyposażona w silniejszy nawiew na skraplacz klimatyzacji ale watpie by robili takie modyfikacje dla aygo na tasmie produkcyjnej. Kompresory klimy w aygo i c1 tez sa te same- maja przynajmiej te same oznaczenia. Róznica w wydajności może wynikac z ilości czynnika w układzie ale tez np z ustawienia wysokości obrotów jałowych silnika. Tytuł: Odp: ADAC 2010 r. Wiadomość wysłana przez: ArcherPAF on Niedziela, 08 Maj 2011, 12:48 http://moto.onet.pl/258173,galeria.html?node=27
fajna galeria :) Tytuł: Odp: ADAC 2010 r. Wiadomość wysłana przez: ziaro on Niedziela, 08 Maj 2011, 12:53 No właśnie jakąś chwilę temu to przeglądałem :)
|