Tytuł: Problem przy przyśpieszaniu. Wiadomość wysłana przez: kb1910 on Piątek, 04 Kwiecień 2014, 23:25 Witam! Ostatnio w moim 107 wymieniałem maglownice ( podobno miała luzy ) , drążki razem z końcówkami i z lewej strony przegub (ponieważ zaczęło mi coś pukać przy skręcaniu w prawo) , po wymianie zrobiłem zbieżność i ruszyłem na jazdę testową. Niestety nie jestem do końca zadowolony , luzy wszystkie zniknęły, jednak przy skręcaniu w prawo nadal słychać "trr, trr" w dodatku przy przyśpieszaniu trzęsie autem z lewej strony. Pomyślałem, że przegub musi się ułożyć i po przejechaniu kilku km wszystko wróci do normy,ale nic się nie zmieniło. Myślę ,że to może być przegub wewnętrzny. Jak myślicie może być to trafna diagnoza? Jak wygląda wymiana przegubu wewnętrznego i czy da się go tak wymienić żeby nie robić ponownie zbieżności ?
Czekam na wasze odpowiedzi :) Tytuł: Odp: Problem przy przyśpieszaniu. Wiadomość wysłana przez: BOBAS349FK on Piątek, 04 Kwiecień 2014, 23:51 wystarczy wybic sworzeń i rozdzielić wahacz od piasty i to wszystko a potem wyciągnąć półoske i zbieżność bedzie nieruszona
Tytuł: Odp: Problem przy przyśpieszaniu. Wiadomość wysłana przez: kb1910 on Sobota, 05 Kwiecień 2014, 12:16 a wymiana tego przegubu wewnętrznego jakoś bardzo skomplikowana ?
I czy półoś normalnie mogę wyciągnąć czy jest jakoś zabezpieczona ? Tytuł: Odp: Problem przy przyśpieszaniu. Wiadomość wysłana przez: BOBAS349FK on Sobota, 05 Kwiecień 2014, 13:08 półos jest na wcisk zatrzask i sie ja wyszarpuje lub lycha do opon sie ja wypycha
Tytuł: Odp: Problem przy przyśpieszaniu. Wiadomość wysłana przez: kaliope on Sobota, 05 Kwiecień 2014, 16:53 najpierw dobrze zdiagnozuj, czyli zastosuj metodę tego gościa z Jetty, u którego tłukł się przegub wewnętrzny. Mianowicie podnieś sobie auto, zapal, wrzuć biegi, najlepiej 5-ty, wejdź pod auto i słuchaj. Ktoś niech kręci kierownicą, wciska i puszcza sprzęgło itd
https://www.youtube.com/watch?v=Pi67-1UrDaM |