Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Strony: 1 [2]   Do dołu
Drukuj
Autor Wątek: Automat w trojaczku czy polecacie ?  (Przeczytany 59456 razy)
kaliope
SUPER MODERATOR
*
Wiadomości: 1396


Peugeot 107, 1.0 trendy & Zafira 1.9 cdti


« Odpowiedz #20 : Wtorek, 28 Czerwiec 2016, 23:48 »

od kiedy jest ten silnik wsadzany w pugach? Jaka awaryjność?
Zapisane

kristofch
V.I.P
*
Wiadomości: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...


« Odpowiedz #21 : Środa, 29 Czerwiec 2016, 08:12 »

wzmocnić w sensie ...trwalszy i idiotoodporny w eksploatacji ?  Łohoho
Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #22 : Środa, 29 Czerwiec 2016, 12:41 »

wsadzany jest bodaj od początku 208 na rynku.
Nie słyszałem złych opinii na jego temat, ale na pewno jest mniej idiotoodporny niż toyotowskie 1.0

wzmocnić w sensie "odblokować" jak u mnie w biedronie Uśmiech
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
walery
Użytkownik
*
Wiadomości: 10



« Odpowiedz #23 : Niedziela, 06 Sierpień 2017, 21:22 »

Co prawda przejechane dopiero 300 km, ale moja żona, która nigdy przedtem nie jeździła automatem jest zachwycona. Nie chce znać innej skrzyni. Sam jeździłem i też stwierdzam, że do jazdy po mieście (takie przeznaczenie mojego aygo) rewelacja. Jeszcze te łopatki do zmiany biegów na kierownicy - ferrari  Łohoho
Zapisane

Toyota Aygo X-treme Selection X-shift MM i inne udogodnienia !!!
Audi A4 Allroad Quattro 2.0 TDi
nygus7
Newbie
*
Wiadomości: 4



« Odpowiedz #24 : Sobota, 09 Wrzesień 2017, 01:08 »

W starszych modelach wszystkie 3 auta to jeden pies. Aygo może być jedynie lepiej wyposażona. W nowszych modelach peugeot i citroen to to samo, a aygo to już zupełnie inne auto. Inna buda, inne silniki.

Toyota dalej wsadza swoje 1.0 (to co było wcześniej, ciut zmodernizowane), a pug i citroen mają silniki francuskie.

Kaliope, ale w Citroenie C1 2014 (pewnie w Peugeocie podobnie) jest 1.0 o identycznej pojemności i momencie obrotowym co w Aygo 2014 - wydaje mi się że to nadal ten sam silnik Toyoty. Jeśli się mylę to mnie poprawcie proszę.
Zapisane

Peugeot 107 1.0
Opel Tigra 1.8
Fiat 126p
Kawasaki Er-6n
slim2102
Newbie
*
Wiadomości: 3


« Odpowiedz #25 : Wtorek, 26 Wrzesień 2017, 08:31 »

W starszych modelach wszystkie 3 auta to jeden pies. Aygo może być jedynie lepiej wyposażona. W nowszych modelach peugeot i citroen to to samo, a aygo to już zupełnie inne auto. Inna buda, inne silniki.

Toyota dalej wsadza swoje 1.0 (to co było wcześniej, ciut zmodernizowane), a pug i citroen mają silniki francuskie.

Kaliope, ale w Citroenie C1 2014 (pewnie w Peugeocie podobnie) jest 1.0 o identycznej pojemności i momencie obrotowym co w Aygo 2014 - wydaje mi się że to nadal ten sam silnik Toyoty. Jeśli się mylę to mnie poprawcie proszę.

To są te same silniki.
Witam wszystkich Uśmiech żona właśnie stała się nowym użytkownikiem Aygo z automatem z 2008r.
Zapisane
Strony: 1 [2]   Do góry
Drukuj
Skocz do: