Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Strony: [1]   Do dołu
Drukuj
Autor Wątek: Pompa paliwa, przekaźnik pompy paliwa  (Przeczytany 21000 razy)
urbax
Newbie
*
Wiadomości: 1


« : Wtorek, 22 Listopad 2011, 20:02 »

Witam. czy ktoś mógłby mi wyjaśnić dokładnie(najlepiej w punktach) jak dostać sie do pompki paliwa na której jest pływak od poziomu paliwa w baku. Ponieważ  w mojej biedronce paliwa jest zawsze pełno. W serwisie powiedzieli mi ze należy zmienić pompke koszt 1500 zł. ja kupiłem używaną - sprawną za 150 zł + gwarancja rozruchowa.
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 13 Kwiecień 2014, 10:49 wysłane przez kaliope » Zapisane
kaliope
SUPER MODERATOR
*
Wiadomości: 1396


Peugeot 107, 1.0 trendy & Zafira 1.9 cdti


« Odpowiedz #1 : Sobota, 24 Listopad 2012, 14:56 »

Uwaga, benzynki i diesle mają zupełnie inne pompy paliwa. Nie wiem czemu, ale benzynki mają bardziej skomplikowane pompy, składające się z dwóch elementów.

Benzyna po lewej:



Widok od góry:



A to widok pełnego zestawu dla benzyny, wraz z pływakiem. Uwaga bo na alle jest dużo tylko pojedynczych zestawów:


« Ostatnia zmiana: Sobota, 24 Listopad 2012, 14:58 wysłane przez kaliope » Zapisane

cookie
Maniak
***
Wiadomości: 976

Sprzedam wózek Mutsy Urban Rider.


« Odpowiedz #2 : Sobota, 24 Listopad 2012, 17:56 »

W benzynie to jedyna pompa paliwa w układzie a w dieslu to tylko wstepna pompa. Za nią przy silniku jest pompa wysokiego cisnienia.
Zapisane
kaliope
SUPER MODERATOR
*
Wiadomości: 1396


Peugeot 107, 1.0 trendy & Zafira 1.9 cdti


« Odpowiedz #3 : Niedziela, 02 Czerwiec 2013, 18:59 »

Budowa pompy:

Zapisane

kaliope
SUPER MODERATOR
*
Wiadomości: 1396


Peugeot 107, 1.0 trendy & Zafira 1.9 cdti


« Odpowiedz #4 : Niedziela, 13 Kwiecień 2014, 10:47 »

koledze z UK fura nie chciała palić i podejrzewał pompę paliwa. Okazało się jednak że strzelił przekaźnik pompy. I tu mała niespodzianka. Szukał go troszeczkę więc mu podpowiedziałem, że musi być gdzieś w skrzynce bezpieczników, że trzeba ją rozebrać.  On nic takiego nie widział więc pytał mnie czy oby na pewno. Poszedł sprawdzać jeszcze raz, rozebrał skrzynkę całkowicie i tu mały surprise. Przekaźnik pompy jest zintegrowany wraz z trzema innymi przekaźnikami i wlutowany na płytce.  Tak więc kolega kupił używkę skrzynki, wymienił płytkę w całości i trojaczek ożył. No cóż, trojaczki są bardzo proste w budowie, wręcz prymitywne, ale tutaj przegięli pałę.



Oto fotka 4 in 1:  




opis tych przekaźników dodałem tutaj: http://c1aygo107.net/index.php?topic=9413.0
Zapisane

nefestus
Newbie
*
Wiadomości: 4


« Odpowiedz #5 : Czwartek, 26 Czerwiec 2014, 13:11 »

Witam.
Odświeżyłbym temat ale z zapytaniem jak wymontować prawidłowo pompę lub na co zwrócić uwagę podczas jej zakupu?
Słyszałem, że pompa źle wymontowana tzn. nie zabezpieczona przed wypływem paliwa może się zepsuć. Czy to prawda?
Gdzie kupić pompę wraz z wskaźnikiem poziomu paliwa? Jakieś namiary ale do sprawdzonych sprzedawców?
Pozdrawiam
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
Drukuj
Skocz do: