3. Podłączenia w samochodzie - CD
6) Przewód szary przekaźnika 12V40A (niebieskiego) wpinamy szybkozłączką do przewodu koloru ciemno zielonego (wg schematu miał być granatowy) przy manetce wycieraczek. Przewód wychodzi z większej kostki. Jest to przewód idący do silnika spryskiwacza.

7) Teraz czas na podłączenie przekaźników nr 72 i 53. Przekaźniki połączyłem razem taśmą izolacyjną

Połączyłem styki przekaźników zgodnie z tym co pokazałem na schemacie. Styki nie podłączone to styk sterujący L, styk 15 i styk 87. Do tych styków zostaną podłączone odpowiedni przewody od przekaźnika niebieskiego i od manetki wycieraczek. Od styku 31 wychodzi długi przewód, który będzie podłączony do masy samochodu.

8.) Przekaźniki umieszczamy pod deską rozdzielczą i mocujemy np. przy pomocy trytytek. Na zdjęciu widać już podłączone przewody do wszystkich pinów tzn. z lewej (styk 15) przewód czerwony (+), który został podłączony szybkozłączką do przewodu różowego (jak już wcześniej pisałem), u góry po lewej (styk L) czarny przewód w niebieskiej koszulce to przewód od styku 3 przekaźnika 12V40A, u góry po prawej (styk 87) żółty przewód idący do manetki wycieraczek.

9) Przewód od styku 87 przekaźnika nr 53 (na zdjęciu przewód żółty) łączymy szybkozłączką z przewodem czerwonym wychodzącym z mniejszej kostki. Jest to przewód masowy sterujący silnikiem wycieraczki.

10) Na koniec musimy podłączyć przewód wychodzący od styku 31 (długi niebieski) do masy samochodu. Ja wykorzystałem do tego śrubę mocującą licznik (nie zarobiłem oczka, bo nie miałem takiego pod ręką) .

CDN