Witajcie:) Jako, 偶e mam do czynienia na co dzie艅 ze 107mk膮 mojej lubej, kt贸ra i mnie i jej sprawia sporo rado艣ci zrodzi艂 mi si臋 w g艂owie pewien pomys艂. Jako, 偶e w firmie ojca i tak potrzeba b臋dzie wkr贸tce ma艂ego, zwrotnego i oszcz臋dnego samochodziku dla pracownik贸w - wpad艂em na pomys艂, 偶eby sprawi膰 sobie jednego z trojaczk贸w z homologacj膮 na ci臋偶arowe, spe艂niaj膮cego kryteria dla VAT-1. O ile np fiaty seicento maj膮 fabryczn膮 homologacj臋 dla wersji van, tak nie widzia艂em szczerze m贸wi膮c 偶adnego trojaczka z kratk膮. Niemniej zobaczy艂em co艣 takiego:
http://otomoto.pl/toyota-aygo-ciezarowa-f-vat-23-C28783943.htmla nadto przeczyta艂em jeszcze i co艣 takiego na stronie:
http://www.tvnturbo.pl/aktualnosci,1850,n/propozycje-dla-marcina-z-kratka-do-15-tysiecy,86762.html"Julek zaproponowa艂 Marcinowi alternatyw臋 鈥 samoch贸d osobowy z mo偶liwo艣ci膮 przerobienia na auto z homologacj膮 ci臋偶arow膮. Toyota Aygo 鈥損ojemno艣膰 silnika 1.0, 68 KM, przebieg 101 ty艣., auto z 2006 roku, cena 14.900 z艂, pr臋dko艣膰 0 - 100 鈥 14,2 sek., pr臋dko艣膰 maksymalna: 157 km/h, 艣rednie spalanie 4,6 l\100. Aygo to pr贸ba dor贸wnania Francuzom i W艂ochom w sztuce tworzenia tanich samochod贸w. I trzeba przyzna膰, 偶e pr贸ba do艣膰 udana, chocia偶 nie da si臋 nie zauwa偶y膰 wszechobecnych oszcz臋dno艣ci. Auto jest jednym z trojaczk贸w stworzonych wsp贸lnie przez Toyot臋 i koncern PSA. Aygo, podobnie jak Citroen C1 i Peugeot 107 produkowane s膮 w Czechach. Chocia偶 auta s膮 praktycznie identyczne, na rynku wt贸rnym Toyoty s膮 wyceniane nieco dro偶ej ni偶 jej francuscy bracia.."
Czy kto艣 z szanownych forumowicz贸w potrafi odpowiedzie膰 jak to jest z homologacj膮 w trojaczkach? Czy by艂y wersje fabrycznie ci臋偶arowe? Czy mo偶na takiego malucha samemu przerobi膰 w odpowiednim zak艂adzie, 偶eby spe艂nia艂 normy podatkowe? Nie ukrywam, 偶e perspektywa posiadania ma艂ego, zwrotnego i 艂adnego taniowozu jest bardzo kusz膮ca:)