Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Strony: 1 [2]   Do dołu
Drukuj
Autor Wątek: wskaźnik paliwa - dyskusja, problemy, rozwiązania  (Przeczytany 40631 razy)
nefestus
Newbie
*
Wiadomości: 4


« Odpowiedz #20 : Środa, 02 Lipiec 2014, 14:35 »

Witam.
Mam problem ze wskaźnikiem poziomu paliwa. Wskaźnik pokazuje pełny bak (oczywiście jak zatankuje) ale później obniża się jedynie do połowy i to już koniec. Rezerwa nie zaświeca się i nie wiem kiedy tankować (pozostaje sprawdzać przejechane kilometry).
Jak można tą usterkę usunąć?
Pozdrawiam
Zapisane
kaliope
SUPER MODERATOR
*
Wiadomości: 1396


Peugeot 107, 1.0 trendy & Zafira 1.9 cdti


« Odpowiedz #21 : Środa, 02 Lipiec 2014, 17:55 »

kolega mivos dopiero co miał podobne problemy, ale niestety nie napisał czy rozwiązał, może napisz mu PM
Zapisane

mivos
Użytkownik
*
Wiadomości: 33



« Odpowiedz #22 : Środa, 02 Lipiec 2014, 22:28 »

U  mnie jeszcze nie rozwiązane bo były inne priorytety ( hamulce, płyny, naprawa regulacji naciągu paska..) , ale auto dostało z tyłu więc raczej coś tam w baku się unosi w stanie nieważkości lub nie. Ale objaw podobny - nie schodzi do zera tylko pokazuje dwie kreski kiedy nie ma już paliwa.
Zapisane
mivos
Użytkownik
*
Wiadomości: 33



« Odpowiedz #23 : Poniedziałek, 18 Sierpień 2014, 18:39 »

Okazało się , że cały 'smok' leżał na boku.. dekiel u góry był czymś uszczelniany. Dziś zostało to poskładane uszczelnione, schnie jeszcze uszczelnienie dodane tak na wszelki wypadek dookoła dekilka pod siedzieniem.
Zapisane
avic
Użytkownik
*
Wiadomości: 44


« Odpowiedz #24 : Środa, 20 Sierpień 2014, 21:03 »

A u mnie jest jakiś problem z odpowietrzaniem baku przy tankowaniu  Co? Trzeba lać bardzo powoli i tankowanie do pełna to dobre 5 min przy dystrybutorze.  Obstawiam, że się coś z wężem od odpowietrzania pomieszało, bo jak auto przechyli się lekko na prawo, np na nierównej stacji - to leje się dużo szybciej.
Za to wskazania poziomu paliwa i znikanie kresek działają świetnie. W trasie jedna kreseczka to zazwyczaj ca 100km, a rezerwa w mieście - 70 km. 30 km wolne miganie, 40 km szybkie i się paliwo kończy  Łohoho
Zapisane

Audi TT 200 KM +

PUG 107 LPG
graba_81
Użytkownik
*
Wiadomości: 6


« Odpowiedz #25 : Piątek, 27 Marzec 2015, 12:41 »

U mnie po wykręceniu pompy okazało się, że ułamały się dwie plastikowe tulejki i smok od pompy razem z pływakiem leżał na boku (pokazywało albo full paliwa albo 2 kreski). Po zastosowaniu dwóch szpilek z gwintem oraz nagwintowaniu tulejki w górnej części pompy wszystko działa idealnie - tj. schodzi 1 kreska poziomu paliwa na 100km. 
Zapisane
mivos
Użytkownik
*
Wiadomości: 33



« Odpowiedz #26 : Wtorek, 18 Sierpień 2015, 15:37 »

Zaliczyliśmy w zeszłym tygodniu awarię przy tankowaniu, Pan z kasy na stacji wyskoczył i krzyczy że sie leje pod autem...

Rzeczywiście z baku kapała benzyna, wyglądało jakby rozszczelnił się przewód z wlewu do baku bo przy baku było mokro, wylało się ze 2-3 litry conajmniej.
Odczekałem aż skapało, przesuwałem auto po trochu aż przestał plamić drogę. Pojechałem do mechanika nastepnego dnia. Po oględzinach na kanale stwierdził, że to nie bak tylko cieknie z pompy pod siedzeniem, poprostu się rozszczelniło na tyle, że lało się paliwo... Zakupiłem więc na allegro uszczelkę i nakrętkę, wszystko wymienione i pozabezpieczna, uszczelnione.

Do tego wszystkiego przy okazji okazało sie, że wymiana tej uszczelki to nie taka prosta sprawa bo ta nakrętka jakoś nie chciała się nakręcać, ale nasz dzielny Pan mechanik tokarz, dorobił sobie klucz ( średnica chyna ze 20 cenymetrów! ) i nakręcił bezproblemu.


Taka przygoda, może komuś w czymś pomoże na hasło  Cieknie z baku, nieszczelny bak, wyciek paliwa...
Zapisane
Strony: 1 [2]   Do góry
Drukuj
Skocz do: