Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Strony: [1] 2   Do dołu
Drukuj
Autor Wątek: Czy warto kupić trojaczka w ropniaku??  (Przeczytany 51287 razy)
kristofch
V.I.P
*
Wiadomości: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...


« : Poniedziałek, 02 Luty 2009, 21:28 »

w Pugu co 30 tyś. lub co 2 lata to przeglad w 107- emce z dieslem Uśmiech

a tak apropos... to co koledzy szanowni moga powiedziec o trojaczkach w dieselu -  jak porównywalne sa osiagi i wogóle jazda? warto kupic ropniaka?? itd. ....
Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #1 : Poniedziałek, 02 Luty 2009, 22:34 »

Co masz pod maską??

kle kle kle kle kle


Tyle mojego w tym temacie :/ nie lubię diesli i w trojaczkach to już kompletna pomyłka! Bo to diesel Pugowski, a jeszcze nie hdi!
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
kristofch
V.I.P
*
Wiadomości: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...


« Odpowiedz #2 : Wtorek, 03 Luty 2009, 08:34 »

heheh no wlasnie klekot;/ a ten 1.4 to nie HDI ??
Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #3 : Wtorek, 03 Luty 2009, 11:33 »

Z nazwy to jest HDI(znaczek jest tylko pod maską), ale zmodyfikowane i nie ma nic wspólnego np z 1.4HDI np. z 206. Spalanie powiedzmy że podobne, ale bardzo zdławiony jest ten motor i jeszcze bardziej mułowaty od naszego benzyniaka. Poza tym trzeba pamiętać że w dieslu autko jest ponad 100KG cięższe (przez motor) i o wiele bardziej narażone jest przednie zawieszenie na uszkodzenia. Wiadomo, że pod diesla zawiechę wzmocnili ale to i tak nie to co normalnie....

a z resztą, znalazłem kawałek jakiegoś testu HDI w 107:
Cytuj
Fajnie mruczy, zupełnie jak prawdziwy lew. I na tym się kończy jego drapieżność. Acha, jeszcze nie, waga, tak, godna prawdziwego wielkiego kota. Osiągi? Mizerne. Przyspieszanie od 0 do 100 km/h trwa całą wieczność. Ale kto by się ścigał po mieście? Tu ma być przede wszystkim tanio. I jest, 54-ro konna jednostka napędowa nic prawie nie pali, nie licząc tych 5 litrów w korku, a niecałych 4 w trasie (byle krótkiej). Tylko że jest to raptem o pół litra na setkę mniej od dynamicznej, lekkiej, trzycylindrowej jednostki benzynowej. Czy warto więc inwestować w diesla? Tak, ale tylko wtedy, gdy jeździ się bardzo, bardzo dużo, powyżej 50 tys kilometrów rocznie.
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
kristofch
V.I.P
*
Wiadomości: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...


« Odpowiedz #4 : Wtorek, 03 Luty 2009, 12:26 »

tez to czytalem Uśmiech wiec spokojnie ropniaka mozna odrzucić!!! nie w trojaczkach Uśmiech
Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
107KOMPRESOR
Klubowicz
*
Wiadomości: 2553



« Odpowiedz #5 : Wtorek, 03 Luty 2009, 19:54 »

ja tam bym chciał tego ropniaka. zupełnie poważnie Uśmiech

najlepiej białego na ful-wypasie z dobrym audio, lampami przeciwmgłowymi, carbonowymi dokładkami na lusterka i zderzak, czarnych alu 16" - teraz tyle fotoradarów u nas nastawiali tyle śmiga meganek-octavi-pasatów i tyle jest samochodów, że masakra. latem to już nie ma mowy o jeździe bo wtedu u Was robi sie pusto i wszyscy nad morzem są i wszystkie drogi stoją. a tak przynajmniej jest mega tanio.

jak ktoś ma takiego jak opisałem i chce sie zamienić to ja chętnie Uśmiech
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 03 Luty 2009, 20:00 wysłane przez 107KOMPRESOR » Zapisane

P107 SI GT  P206SW 207GTI
kristofch
V.I.P
*
Wiadomości: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...


« Odpowiedz #6 : Wtorek, 03 Luty 2009, 19:59 »

 ja wiem czy mega tanio... ropniak ile mniej pali od benzyniaka?? 0.5L - 1L ?? raptem 3 zł z kawałkiem na 100km na maxa. Czyż nie prawda?
Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #7 : Wtorek, 03 Luty 2009, 20:03 »

ano prawda prawda... a tylko przewaga jest ropniaka w kwestii tuningu... bo jednak CHIP robi swoje Łohoho
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
kristofch
V.I.P
*
Wiadomości: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...


« Odpowiedz #8 : Wtorek, 03 Luty 2009, 20:09 »

... z tych 54KM dało by sie zrobic bezpiecznie chociaz z 75KM i skrzynia wytrzyma to? bo jak tam wczesniej czytalem to podobno jest jakis problem ze skrzynią ze za delikatna na przeniesienie wiekszej mocy? (a automat?? )
... a swoja drogą wlasnie dla tego chipa (a wlasciwie to zmiana mapy wtrysków itp. a nie jakis tam chip) diesele sa takie ciekawe... (np. w TDI baaaaardzo ładnie to wychodzi:P, w hdi tez napewno:) )
Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #9 : Wtorek, 03 Luty 2009, 20:19 »

to jeszcze zależy jaki komputer sterujący... bo z tego co pamiętam to z Bosh'ami jest niezła jazda...


a co do koni, to jak mały zrobił z 68km 115kucy i śmiga dalej to chyba nie jest to problem...


a o automacie zapomnij bo to tylko wyrzucenie pieniędzy!
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
107KOMPRESOR
Klubowicz
*
Wiadomości: 2553



« Odpowiedz #10 : Wtorek, 03 Luty 2009, 20:32 »

to wszystko zależy jak na to patrzeć. pewnie tego hdi da rade wykręcić na 90KM 200Nm tylko co ze skrzynią ??

ja tam mówie zupełnie poważnie. w/g mnie jest ekonomicznie i te 1-2 litry dużo zmieniają paliwo dziś jest po 3 jutro po 5 a nawet 5pln/100km to na na 15000km masz na przegląd - prawda??
ja mam takie zdanie bo "mam" mocny samochód i czasami chciało by sie pojechać mega tanio i spokojnie szczególnie po mieście - nie mówie tu o moim 107t bo ten mało pali jak dla mnie i jest ok ale takim 107hdi było by taniej i tyle.
miałem kiedyś 306hdi i był jak dla mnie wyjebisty - musiałem sprzedać z przyczyn losowych i nie moge odżałować do dziś mi sie po nocach śni Mrugnięcie  zanim ktoś znowu powie kle kle kle to napisze coś innego każdy silnik ma swoje plusy i minusy (nowoczesne diesle wcale nie są tanie na dłuższą mete ale na stacji mniej boli)
benzyniaki (np civic 1.4)- są dla mnie zwykłe średnie i takie sobie w sam raz do miasta, może i palą w mieście dużo ale nie żal ich katować i gasić szybko itd.
mocne benzyniaki (np civic typer)- są super fajne ale nie mega, fajnie sie je kręci i trzeba być na prawde dobrym kierowcą żeby je ogarniać i zawsze będą szybsze od tdi  jak sie umie jeździć a i częste zmienianie biegów dla mnie jest fajne
mocne turbo diesle (np civic 2.2icdti) - są super w trasie, wybaczają dużo błędów bardzo dużo i sprawiają wrażenie o wiele szybszych niż są, szczególnie tdi vag. w mieście gorzej jak dla mnie. szkoda je katować na podjazdach.
mocne turbo benzyniaki (np civic b18 z turbo) - są super mega totalnie fajne extra na maxa ale.... kto to zaleje ?? i bardzo a to bardzo szkoda takim podjazdy po mieście robić.
co to ma do rzeczy nie wiem tak chciałem to napisać ,)


edit:
to nie moc a moment niszczy skrzynie Mrugnięcie
Zapisane

P107 SI GT  P206SW 207GTI
kristofch
V.I.P
*
Wiadomości: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...


« Odpowiedz #11 : Wtorek, 03 Luty 2009, 21:02 »

.... hmmm ciezki orzech do zgryzienia Uśmiech
... no tak moment moment rozwala skrzynie... sprzegło i całe przeniesienie napędu zreszta tez ;P
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 03 Luty 2009, 21:14 wysłane przez kristofch » Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
107KOMPRESOR
Klubowicz
*
Wiadomości: 2553



« Odpowiedz #12 : Wtorek, 03 Luty 2009, 21:08 »

tak więc sami widzicie ja mam 115KM ale tylko ok 130-140Nm a hdi ma 54KM i też 130Nm wyższość benzyniaka jest oczywista i wynika z większych obrotów.
Zapisane

P107 SI GT  P206SW 207GTI
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #13 : Wtorek, 03 Luty 2009, 21:14 »

ja i tak pozostanę przy byciu wiernym Pb i tyle...   

i nie przemawia do mnie fakt że są tańsze te ropniaki! Frajda z jazdy benzyniakiem i to jeszcze z turbo jest nieprzeciętna!

Ale z drugiej strony coś tak czuję, że kiedy mając żonkę bobo itd itp kupię rodzinne kombi i to nie w stylu Imprezy Małego ale takie prawdziwe duze i to z ropniakiem bo tak będzie lepiej...

ale na razie jestem piękny młody i razem z moją kobietką kochamy moją biedronkę! Bo jest to autko zajefajne, a będziemy kochać jeszcze bardziej kiedy dołoży się do 107 literkę T Łohoho
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
kristofch
V.I.P
*
Wiadomości: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...


« Odpowiedz #14 : Wtorek, 03 Luty 2009, 21:15 »

a tak z ciekawości  spytam ile to twoje 115 konne cudeńko spala?

 ... a może by jakis temacik dodatkowy o turbo...? podstawy, ceny itp. no wiem ze cos tam jest, ale jakby jakis taki manual i w ogóle ;P np. jakby uzyskac jakies tam nie wiem 90 KM Uśmiech było by to b. ciekawe Uśmiech wiadomo do kogo ta prośba Mrugnięcie ( fakt trojaczek z literką T suuuuuper sprawa)
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 03 Luty 2009, 21:20 wysłane przez kristofch » Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
107KOMPRESOR
Klubowicz
*
Wiadomości: 2553



« Odpowiedz #15 : Czwartek, 05 Luty 2009, 22:57 »

jak to ktoś kiedyś na forum.subaru napisał spala tyle ile musi i ani litra mniej czy więcej Duży uśmiech

a tak poważnie to w temacie o spalaniu jest cała prawda
-> http://c1aygo107.net/index.php?topic=9.0

jeśli chodzi o turbo to wątek taki też już mamy Mrugnięcie
-> http://c1aygo107.net/index.php?topic=64.0
co prawda na razie wszystkiego nie wyjaśnia, opis mojego też niewiele mówi jednak już niebawem uzupełnimy brakujące dane Uśmiech i kto wie może coś jeszcze sie wydarzy Uśmiech

mamy też temat o modyfikacji n/a
-> http://c1aygo107.net/index.php?topic=16.0
szkoda tylko że raczej w praktyce nikt tematu nie ruszy Smutny choć nasz dolotowy test może coś wniesie Mrugnięcie
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 05 Luty 2009, 23:01 wysłane przez 107KOMPRESOR » Zapisane

P107 SI GT  P206SW 207GTI
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #16 : Czwartek, 05 Luty 2009, 23:06 »

mam nadzieję ze moje plany się ziszczą i będę mógł już merytorycznie podejść do tematu w kwestii opisu a nie tylko gdybań... jak na razie zapowiada się dolot i też jest fajnie!
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
107KOMPRESOR
Klubowicz
*
Wiadomości: 2553



« Odpowiedz #17 : Sobota, 07 Luty 2009, 13:46 »

jak on sie tam zmieścił ??

Zapisane

P107 SI GT  P206SW 207GTI
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #18 : Niedziela, 08 Luty 2009, 13:22 »

Ło matko, to biedaka upchneli...

a ta plastikowa rurka za lampą a przed aku to wlot powierza??
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
cookie
Maniak
***
Wiadomości: 976

Sprzedam wózek Mutsy Urban Rider.


« Odpowiedz #19 : Niedziela, 08 Luty 2009, 18:52 »

wcale nie jest tak strasznie ciasno tylko że z wierzchu jest plastikowa osłona i wyglada jakby pod nią nawet bagnetu sie nie dało wcisnąć. A prawda jest taka że jest ciaśniej o turbine przed silnikiem i o jeden cylinder z boku. poza tym aku jest o 1/4 niemal większy. Diesel to generalnie fajna sprawa ale najlepiej w automacie no i nie z dopłatą ponad 10tys;-)
Zapisane
Strony: [1] 2   Do góry
Drukuj
Skocz do: