karol_st
Użytkownik

Wiadomości: 5
|
 |
« : Poniedziałek, 06 Sierpień 2018, 11:15 » |
|
Witam! Mam problem z moją 107. 1.0 benzyna,manual, mianowicie po przekręceniu kluczyka kręci,ale nie odpala. Nie słychać pompki paliwa. Wymienilem: świece,czujnik położenia wału,ECU,immobiliser,przekaźnik pompy paliwa,pompkę paliwa...skończyły mi się już pomysły....może ktoś coś podpowie??
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kristofch
V.I.P

Wiadomości: 5232
C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...
|
 |
« Odpowiedz #1 : Poniedziałek, 06 Sierpień 2018, 21:39 » |
|
immobiliser ?
|
|
|
Zapisane
|
CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I 2010  Suzuki SV650N unibike viper gts unicykl 20"
|
|
|
przemek89
Newbie

Wiadomości: 4
|
 |
« Odpowiedz #2 : Czwartek, 09 Sierpień 2018, 17:44 » |
|
Na wstępie chciałem Wszystkich przywitać. Od zeszłego roku moja żona jest posiadaczem Peugeota 107. Do tej pory autko spisywało się naprawdę dobrze. Niestety pojawił się problem podobny do Karola, dlatego podpinam się do tego tematu.
Do rzeczy auto normalnie funkcjonowało, problem pojawił się po powrocie z wakacji gdzie auto stało prawie tydzień nieodpalane.
Autem do pewnego momentu można było się przemieszczać, jednak gasł podczas jazdy. W chwili obecnej kręci tylko rozrusznik.
Auto miało wymienione świece, czujnik położenia wału, silnik krokowy + czyszczenie przepustnicy+ sprawdzenie pompy paliwa na krótko.
W tej chwili nie dochodzi prąd do pompy paliwa, natomiast dochodzi tylko do pływaka.
Po takiej diagnozie została wymieniona skrzynka bezpieczników w komorze silnika wraz z przekaźnikiem.
Niestety prąd dalej nie dochodzi do pompki. Na logikę można pomyśleć, że blokuje dopływ prądu do pompki immobiliser.
Jednak przykład osoby, która założyła ten temat ukazuje że może być to błędna próba rozwiązania problemu.
Czy macie jakieś wskazówki/ sugestie?
Czy jest ktoś może w okolicy Żyrardowa posiadający PP ? Auto było sprawdzane za pomocą Torque gdzie nie wykazuje żadnych błędów.
Wolę mieć pewność, że to immo zanim wydam znowu bez sensu pieniądze.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
marko1
Gość
|
 |
« Odpowiedz #3 : Sobota, 11 Sierpień 2018, 15:11 » |
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kaliope
SUPER MODERATOR

Wiadomości: 1396
Peugeot 107, 1.0 trendy & Zafira 1.9 cdti
|
 |
« Odpowiedz #4 : Sobota, 11 Sierpień 2018, 15:55 » |
|
wydaje mi sie ze immobiliser, było juz kilka przypadków
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
przemek89
Newbie

Wiadomości: 4
|
 |
« Odpowiedz #5 : Sobota, 11 Sierpień 2018, 21:29 » |
|
Marko dzięki za artykuł.
Jestem po sprawdzeniu PP i nie mam możliwości połączenia się z kalkulatorem silnika. Natomiast w kalkulatorze kodowanej blokady rozruchu brak błędu.
W takim wypadku jest to jednoznaczne z tym że komputer jest uszkodzony?
Dodam że odpinałem i zapinałem wtyczki od komputera. Masy na karoserii również były odkręcane i czyszczone.
Ps. Kaliope Twoje filmiki na YouTube są bardzo przydatne.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
przemek89
Newbie

Wiadomości: 4
|
 |
« Odpowiedz #6 : Wtorek, 14 Sierpień 2018, 16:37 » |
|
NA PKP, klubowicz dał wskazówkę że za pomocą PP może być problem z połączaniem się z komputerem Toyoty.
Tutaj dostanę najszybciej na to odpowiedź. Czy to prawda?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
przemek89
Newbie

Wiadomości: 4
|
 |
« Odpowiedz #7 : Sobota, 25 Sierpień 2018, 13:51 » |
|
Jestem po wymianie całego zestaw do odpalania i auto nadal nie gada. Jeżeli ktoś będzie zainteresowany mogę odsprzedać ten zestaw. Proszę pisać na PW.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|