Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7   Do dołu
Drukuj
Autor Wątek: Pompa wody - usterki, diagnoza, naprawa  (Przeczytany 185048 razy)
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #60 : Piątek, 09 Sierpień 2013, 09:52 »

u mnie również... i jak już na pompie widać nagar to jest ostatni dzwonek Mrugnięcie
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
avic
Użytkownik
*
Wiadomości: 44


« Odpowiedz #61 : Piątek, 23 Sierpień 2013, 17:27 »

To i ja odnośnie pompy wody coś napisze:
-Dzwoni do mnie dziewczę moje, będące w przeszło 400km trasie swoim p107 - mówi - "zaświeciła mi się przez chwilkę jakaś czerwona kontrolka z termometrem, zjechałam na stację. Co mam zrobić?" Więc nauczony lekturą forum wrzuciłem jej jakiś czas temu  bańkę wody demineralizowanej do bagażnika i każę dolewać. Weszło prawie 1,5l. (na tyle na ile potrafiła to ocenić). W międzyczasie zaprzyjaźniony warsztat na drugim końcu trasy już powiadomiony o przyjeździe nowego pacjenta, a w IC do odebrania pompa wody. Dolała wody, dojechała od dolewki kolejne 150km do Szczecina, podjechała na izbę przyjęć naszego warsztatu - i jak się okazało - masowa ucieczka wody z układu chłodzenia spowodowana była ni to pompą, która ponoć w bdb kondycji jeszcze jest, ni to rozszczelnioną chłodnicą, ni to z UPG (która notabene po 2 minutach jazdy z temp płynu na poziomie 105st nie miała prawa się uszkodzić)...ale korkiem chłodnicy z którego ponoć mocno leciało. Niestety nie wiem, czy to kwestia nietrzymania ciśnienia, czy jakiegoś bardziej fizycznego uszkodzenia.
« Ostatnia zmiana: Piątek, 23 Sierpień 2013, 17:40 wysłane przez avic » Zapisane

Audi TT 200 KM +

PUG 107 LPG
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #62 : Piątek, 23 Sierpień 2013, 17:46 »

o problemie z korkiem jeszcze w trojaczkach nie słyszałem.
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
BOBAS349FK
c1aygo107.net V.I.P
*
Wiadomości: 2856



« Odpowiedz #63 : Piątek, 23 Sierpień 2013, 23:46 »

jak woda wali przez korek to znaczy ze moze uszczelka padła pod głowica  Niezdecydowany albo soś??
Zapisane

citroen c1 1.0
xsara picasso 1.6
mondeo GHIA mk2 2.0
GILERA RUNNER 125cm
gaga195
Maniak
***
Wiadomości: 744



« Odpowiedz #64 : Piątek, 23 Sierpień 2013, 23:51 »

z tego co wyczytałem w internecie to może to być walnięty termostat który się nie otwiera i gotuje
Zapisane

avic
Użytkownik
*
Wiadomości: 44


« Odpowiedz #65 : Sobota, 24 Sierpień 2013, 03:02 »

Termostat to raczej nie jest, bo chłodnica jest gorąca. Co do UPG - jest taka możliwość, że przebija ciśnienie do układu i wyrzuca wodę, ale spaliny się nie wydobywały spod korka a i silnik jak brzytwa chodzi. Pomiaru kompresji jednak nie robili. Niestety nie byłem na miejscu a z mechanikiem nie rozmawiałem, info przekazywała mi tylko moja luba, ale tłumaczyła mi, że mechanik pokazywał jej jak woda cieknie spod tego korka m i mówił, że po wymianie powinno być dobrze.
Zapisane

Audi TT 200 KM +

PUG 107 LPG
kaliope
SUPER MODERATOR
*
Wiadomości: 1396


Peugeot 107, 1.0 trendy & Zafira 1.9 cdti


« Odpowiedz #66 : Sobota, 24 Sierpień 2013, 08:49 »

Może po prostu strzeliła uszczelka pod korkiem i tyle. Przecież jak się otworzy korek na ciepłym silniku to ciśnienie wali wode. Także ja tu nic nie widzę dziwnego. 
Zapisane

gaga195
Maniak
***
Wiadomości: 744



« Odpowiedz #67 : Sobota, 24 Sierpień 2013, 13:24 »

avic, jak rozwiążesz problem to powiedz co i jak dokładnie i bardzo byśmy prosili o zdjęcia dla potomnych Mrugnięcie
Zapisane

avic
Użytkownik
*
Wiadomości: 44


« Odpowiedz #68 : Sobota, 24 Sierpień 2013, 15:05 »

O to możecie być spokojni Uśmiech Dziś rozmawiałem z moją i wypytałem dokładnie - mówiła, że normalnie sączy się woda spod korka i kaliope może mieć rację. Niestety panna nie zdążyła podjechać do intercarsu po nowy korek, więc aktualizacja wieści z placu boju nastąpi w poniedziałek Uśmiech
Zapisane

Audi TT 200 KM +

PUG 107 LPG
avic
Użytkownik
*
Wiadomości: 44


« Odpowiedz #69 : Poniedziałek, 26 Sierpień 2013, 15:59 »

Korek wymieniony. Tamten ponoć całkowicie był "luźny" i sączyła się spod niego woda. Jak panna wróci postaram się zrobić zdjęcie uszkodzonego korka. Tak więc problem CHYBA zażegnany Uśmiech
Zapisane

Audi TT 200 KM +

PUG 107 LPG
JoeBlack
Użytkownik
*
Wiadomości: 45


« Odpowiedz #70 : Środa, 12 Luty 2014, 21:12 »

wietam, kupujac autko wiedziałem że trzeba mysleć o pompie. Co jakiś czas specyficzne świergotanie z pod maski dręczy moje uszy a więc planuje coś z tym zrobić żeby nie było za późno. Znalazłem odpowiedną aukcje na allegro chyba ktoś wyżej kupował taką samą http://allegro.pl/show_item.php?item=3940381280&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62 możecie doradzić czy będzie pasować ??
Zapisane
kaliope
SUPER MODERATOR
*
Wiadomości: 1396


Peugeot 107, 1.0 trendy & Zafira 1.9 cdti


« Odpowiedz #71 : Środa, 12 Luty 2014, 21:39 »

tak, będzie pasować. Kup też sobie pasek od razu.
Zapisane

JoeBlack
Użytkownik
*
Wiadomości: 45


« Odpowiedz #72 : Środa, 12 Luty 2014, 21:47 »

pasek od alternatora?? mozesz mi podac jakis sprawdzony link na allgro?? powiem szczerze ze ciemny jestem Uśmiech
Zapisane
kaliope
SUPER MODERATOR
*
Wiadomości: 1396


Peugeot 107, 1.0 trendy & Zafira 1.9 cdti


« Odpowiedz #73 : Środa, 12 Luty 2014, 22:07 »

Jeśli nie masz klimy, szukasz paska 6PK853 różnych firm.  6 to liczba rowków, a 853 to 853mm, czyli długość paska.

 
śmiało bierz Dayco za 26 zł

http://allegro.pl/pasek-klinowy-6pk853-c1-1-0-movano-master-ii-2-8-d-i3923247533.html


chyba, że chcesz coś z lepszej półki, to Gates:

http://allegro.pl/pasek-klinowy-toyota-aygo-volvo-440-6pk853-i3927356136.html

Ja jeżdżę na Dayco.


A jeśli masz klimę to 6PK1210
http://allegro.pl/pasek-klinowy-renault-clio-toyota-aygo-6pk1210-i3904774549.html
« Ostatnia zmiana: Środa, 12 Luty 2014, 22:12 wysłane przez kaliope » Zapisane

JoeBlack
Użytkownik
*
Wiadomości: 45


« Odpowiedz #74 : Środa, 12 Luty 2014, 22:29 »

Dzięki wezmę, któryś z tych pasków Uśmiech jeszcze raz dzięki za szybką i fachową rade Uśmiech
Zapisane
JoeBlack
Użytkownik
*
Wiadomości: 45


« Odpowiedz #75 : Czwartek, 13 Luty 2014, 17:48 »

chłopaki facet sprzedający napisał ,,Witam,
Pompa którą Pan znalazł pasuje do Pana modelu, tak się składa że na półce mam jeszcze lepszą pompę w tej samej cenie firma AISIN JAPAN z uszczelką i śrubami." co robić ?? brać tego AISIN ?? chyba ona nie jest za dobra ?? Pozdrawiam.
Zapisane
kaliope
SUPER MODERATOR
*
Wiadomości: 1396


Peugeot 107, 1.0 trendy & Zafira 1.9 cdti


« Odpowiedz #76 : Czwartek, 13 Luty 2014, 18:54 »

Obie pompy są dobre, pod warunkiem, że ten Aisin jest pompą nowego typu.  Te co szlag trafia z pierwszego montażu to właśnie Aisny, ale starego typu. Ja kupiłem tego GMB i mam 'made in japan' na pudełku. 
Zapisane

JoeBlack
Użytkownik
*
Wiadomości: 45


« Odpowiedz #77 : Czwartek, 13 Luty 2014, 19:11 »

wziąłem GMB Mrugnięcie
Zapisane
BOBAS349FK
c1aygo107.net V.I.P
*
Wiadomości: 2856



« Odpowiedz #78 : Czwartek, 13 Luty 2014, 22:15 »

DOBRY WYBÓR !!!!!!! Łohoho Łohoho
Zapisane

citroen c1 1.0
xsara picasso 1.6
mondeo GHIA mk2 2.0
GILERA RUNNER 125cm
bartas1071
Użytkownik
*
Wiadomości: 9


« Odpowiedz #79 : Piątek, 09 Maj 2014, 16:04 »

i jest weekend wiec czas na montaz nowej pompy, i teraz malenkie pytanko gdzie sie znajduja odpowietrzniki ukladu chlodzenia jak ma ktos fotki bede bardzo wdzieczny Mrugnięcie

pozdrawiam
Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7   Do góry
Drukuj
Skocz do: