ArcherPAF
Administrator

Wiadomości: 5856
był sobie kiedyś 107RC...
|
 |
« Odpowiedz #40 : Wtorek, 14 Kwiecień 2009, 21:07 » |
|
no i hula.... a to dlatego że schemat Małego można było nazwać lekko mówiąc niepoprawnym.  ale ju działa  i to jest najważniejsze! dokładny opis zrobie jutro bo dzisiaj już nie mam siły.... rozbieranie całego obrotka i szukanie na płytce który kabel jest który było bardzo pracochłonne  ale z pomocą kumpla elektryka dało rade http://www.youtube.com/watch?v=hlcqlYDrKaAPS Oczywiście zacząłem ciąć obudowę nie po tej stronie, ale jakoś starałem się to naprawić i teraz nie wygląda najgorzej. Ale chyba kupie jednak oryginalną wyciętą 
|
|
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 14 Kwiecień 2009, 21:11 wysłane przez ArcherPAF »
|
Zapisane
|
Pzdr from ŁDZ, Basiu
P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz) VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)
Były: P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
|
|
|
biela
Administrator

Wiadomości: 1502
Auto maniak
|
 |
« Odpowiedz #41 : Czwartek, 16 Kwiecień 2009, 13:56 » |
|
a shift lighta zrobisz  ?
|
|
|
Zapisane
|
Kia Ceed SW '20 1.0 120KM
|
|
|
ArcherPAF
Administrator

Wiadomości: 5856
był sobie kiedyś 107RC...
|
 |
« Odpowiedz #42 : Czwartek, 16 Kwiecień 2009, 15:08 » |
|
teraz to już sie mozna bawić  gdzieś na my107 było opisane jak to zrobić.... czas pokaże... na razie mam dużo innych fuch do roboty!
|
|
|
Zapisane
|
Pzdr from ŁDZ, Basiu
P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz) VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)
Były: P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
|
|
|
|
ArcherPAF
Administrator

Wiadomości: 5856
był sobie kiedyś 107RC...
|
 |
« Odpowiedz #44 : Niedziela, 19 Kwiecień 2009, 14:49 » |
|
Tu też się troszkę ociągałem, ale zdjęcia są    w peszlu z kabelkami jest wszystko pięknie pochowane... pod deską przymocowane i gites! PS Schemat w dziale dla klubowiczów EDIT:
sprawa została załatwiona , a w celu przejrzystości wątku przeniosłem nasze dywagacje do właściwego działu:
Opinie o nowym forum
|
|
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 21 Kwiecień 2009, 19:07 wysłane przez ArcherPAF »
|
Zapisane
|
Pzdr from ŁDZ, Basiu
P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz) VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)
Były: P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
|
|
|
107kam
Użytkownik

Wiadomości: 32
Wariat
|
 |
« Odpowiedz #45 : Czwartek, 23 Kwiecień 2009, 16:22 » |
|
pisałem do ASO ceny jakie mi podali to 600 zł. BRUTTO jeśli samochód posiada uklad wspomagania kierownicy,a bez wspomagania układu kierowniczego ok.1000 zł BRUTTO jest to bez porównania z ceną jaką zapłacimy za zamontowanie go przez patent Archer-a za co mu dziękujemy 
|
|
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 23 Kwiecień 2009, 19:43 wysłane przez 107kam »
|
Zapisane
|
|
|
|
ArcherPAF
Administrator

Wiadomości: 5856
był sobie kiedyś 107RC...
|
 |
« Odpowiedz #46 : Czwartek, 23 Kwiecień 2009, 22:18 » |
|
as I said...
dlatego tak walczyliśmy żeby pokazać że da się podłączyć obrotek bez instalacji!
PS te koszty co podałeś to są samego sprzętu... trzeba doliczyć jeszcze robociznę w serwisie!
|
|
|
Zapisane
|
Pzdr from ŁDZ, Basiu
P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz) VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)
Były: P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
|
|
|
piotrAYGO2007
Klubowicz

Wiadomości: 284
|
 |
« Odpowiedz #47 : Czwartek, 16 Lipiec 2009, 19:12 » |
|
hehe wtyczka jest tylko obrotomierza brak
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
ArcherPAF
Administrator

Wiadomości: 5856
był sobie kiedyś 107RC...
|
 |
« Odpowiedz #48 : Czwartek, 16 Lipiec 2009, 22:01 » |
|
spróbuj podzwonić po allegro po rozbitkach i ludziach co częściami handlują... bo ja właśnie tak znalazłem... a obrotek działa jak seria i nawet już zakładałem za kaskę jeden w ASO (jako podwykonawca, bo przecież im nie sprzedam naszego sekretu) 
|
|
|
Zapisane
|
Pzdr from ŁDZ, Basiu
P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz) VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)
Były: P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
|
|
|
jacjan
Użytkownik

Wiadomości: 27
|
 |
« Odpowiedz #49 : Piątek, 17 Lipiec 2009, 21:59 » |
|
Ja ostatnio na Allegro dorwałem "obrotka" (gość sprzedawał z licznikiem) spytałem się go czy samego by nie oddał. Przelew 139 zł i za trzy dni już był mój. Otwór w obudowie wyciąłem (prawidłowo  ) a później montaż to jakieś 3 min. Po wymianie mieszka i gałki zmiany biegów, obszyciu kierownicy (pakiet skórkowany) to kolejne usprawnienie, czeka na mnie do montażu jeszcze włącznik światła kabiny przy drzwiach pasażera. A zapomniałem jeszcze o termometrze IN/OUT z zegarem. Ta fajka przy liczniku to jednak przydatna rzecz, szczególnie, że auto ma bardzo długie przełożenia w swojej skrzynce biegowej.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
ArcherPAF
Administrator

Wiadomości: 5856
był sobie kiedyś 107RC...
|
 |
« Odpowiedz #50 : Poniedziałek, 20 Lipiec 2009, 23:16 » |
|
zcekamy z niecierpliwością.... a słuchajcie... bo nurtuje mnie może ktoś wie do czego jest jeden obwód na płytce (ten którego ja nie wykorzystałem) bo nie mogę do tego jeszcze dojść 
|
|
|
Zapisane
|
Pzdr from ŁDZ, Basiu
P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz) VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)
Były: P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
|
|
|
piotrAYGO2007
Klubowicz

Wiadomości: 284
|
 |
« Odpowiedz #51 : Niedziela, 26 Lipiec 2009, 06:47 » |
|
no wkońcu obrotomierz na swoim miejscu-żadnych problemów z podłączeniem, napociłem się tylko żeby ładnie wyciąć otwór w obudowie licznika.
Mam tylko jeden problem-"specjalista" napisał białym markerem na plastikowej szybie AYGO wielkimi kulfonami i po wytarciu zostało lekkie zmatowienie w kilku miejscach. Ma ktoś może pomysł jak to spolerować?
P.S. wyciągnięcie szybki do polerowania to żaden problem.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
107KOMPRESOR
Klubowicz

Wiadomości: 2553
|
 |
« Odpowiedz #52 : Niedziela, 26 Lipiec 2009, 17:28 » |
|
obstawiam że jakość tego szkiełka jest taka że może lepiej dorobić nowe ??
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
ArcherPAF
Administrator

Wiadomości: 5856
był sobie kiedyś 107RC...
|
 |
« Odpowiedz #53 : Niedziela, 16 Sierpień 2009, 17:43 » |
|
nom może znaleźć jakieś takie cienkie plexi w castoramie...
|
|
|
Zapisane
|
Pzdr from ŁDZ, Basiu
P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz) VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)
Były: P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
|
|
|
polobis
Klubowicz

Wiadomości: 81
|
 |
« Odpowiedz #54 : Wtorek, 24 Listopad 2009, 19:26 » |
|
Owszem, można założyć, cena takiego na alledrogo to 80zł plus przesyłka. Rozkręcamy dwie śrubki i od spodu są pięknie wytłoczone szablony na lewą i prawą stronę. Na liczniku również są uchwyty na obie strony, więc można dla jaj zrobić "myszkę miki". Mnie osobiście obrotek nie zasłania drogi, siedząc normalnie wyprostowany mam go w linii wzroku poniżej nawiewu przedniej szyby... 
|
|
|
|
pepsicol
Gość
|
 |
« Odpowiedz #55 : Wtorek, 24 Listopad 2009, 20:41 » |
|
Mi się podoba,ciekawe tylko czy do mojego dieselka będzie pasował?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
ArcherPAF
Administrator

Wiadomości: 5856
był sobie kiedyś 107RC...
|
 |
« Odpowiedz #56 : Wtorek, 24 Listopad 2009, 21:35 » |
|
do diesli są inne obrotki, bo chyba masz trońkę inną skalą obrotów!
|
|
|
Zapisane
|
Pzdr from ŁDZ, Basiu
P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz) VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)
Były: P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
|
|
|
pepsicol
Gość
|
 |
« Odpowiedz #57 : Środa, 25 Listopad 2009, 01:27 » |
|
Nieeee:) obrotomierz ten sam tylko sygnał ilości obrotów zaczerpnięty licho wie skąd.Patrzałem już taki cyfrowy se założyć ale to co oferują jest marnej estetyki zresztą nie ma jak oryginał.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
polobis
Klubowicz

Wiadomości: 81
|
 |
« Odpowiedz #58 : Środa, 25 Listopad 2009, 12:48 » |
|
sam angielski obrotek jest taki sam - różni go jedynie plastik podstawy i ta blaszka, ktora przykreca sie do licznika...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
pepsicol
Gość
|
 |
« Odpowiedz #59 : Środa, 25 Listopad 2009, 15:27 » |
|
Czyli na upartego można go przykręcić po lewej stronie tylko cyferblat będzie "przekręcony w lewo".Ale dalej nie wiem jak podłączyć by pokazywał obroty u diesla...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|