polobis
Klubowicz

Wiadomości: 81
|
 |
« Odpowiedz #60 : Środa, 25 Listopad 2009, 15:59 » |
|
chocbys nie wiem jak sie upieral - nie przykrecisz go z lewej strony, chyba ze zdobedziesz owa blaszke i oslonke od lewej strony - wtedy mozna przekrecic...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
pepsicol
Gość
|
 |
« Odpowiedz #61 : Środa, 25 Listopad 2009, 17:16 » |
|
A jak go kupiłeś to tylko ptzykręcić było trzeba i koniec,czy musiałeś dokupywać jeszcze owe blaszki itd?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
polobis
Klubowicz

Wiadomości: 81
|
 |
« Odpowiedz #62 : Czwartek, 26 Listopad 2009, 16:02 » |
|
byl z blaszkami - ale angielskimi, czyli gotowy do przykrecenia na prawa strone...
tak mysle o tym obrotomierzu do diesla, czy on koniecznie jest inny? w transporterze mam 2500 obrotow przy 100km/h, obrotek konczy sie na 5000 w limonce mam 3000 obrotow przy 110km/h (circa), wiec moze dieselek nie dojedzie po prostu do konca skali, czy tez tych 6500, gdzie wylacza sie benzyna...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
pepsicol
Gość
|
 |
« Odpowiedz #63 : Czwartek, 26 Listopad 2009, 16:49 » |
|
No pewnie,że tak jest.Obrotomierz nie wykorzystuje całej skali i tyle ale fizycznie to jest to samo urządzenie i w benzynie i dieslu.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
107KOMPRESOR
Klubowicz

Wiadomości: 2553
|
 |
« Odpowiedz #64 : Czwartek, 26 Listopad 2009, 17:47 » |
|
jeśli tak jest że hdi ma taką samą skale jak benzyna to jest to NIEPOROZUMIENIE, chciałem to sprawdzić w internecie i na zdjęciach jakie znalazłem tak to wygląda. nie wnikam w to że dział i jest ok. chodzi mi tylko o wyskalowanie i czerwone pole powyżej 6k obr. porażka a w temacie to ok wygląda obrotek po prawej stronie  lepiej mieć po prawej jak wcale.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
ArcherPAF
Administrator

Wiadomości: 5856
był sobie kiedyś 107RC...
|
 |
« Odpowiedz #65 : Środa, 10 Marzec 2010, 15:09 » |
|
o bez kitu, kupuj od razu!!! taniej nie będzie!!!
(ja za mój sam obrotek płaciłem 100 z groszami)
|
|
|
Zapisane
|
Pzdr from ŁDZ, Basiu
P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz) VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)
Były: P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
|
|
|
kristofch
V.I.P

Wiadomości: 5232
C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...
|
 |
« Odpowiedz #66 : Poniedziałek, 07 Czerwiec 2010, 18:13 » |
|
... z racji, wkrótce, nowego nabytku  troszkę odgrzeje temat... tak dla pewności  C1 w wersji DESIRE powinno mieć wiązkę do obrotka??
|
|
|
Zapisane
|
CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I 2010  Suzuki SV650N unibike viper gts unicykl 20"
|
|
|
ArcherPAF
Administrator

Wiadomości: 5856
był sobie kiedyś 107RC...
|
 |
« Odpowiedz #67 : Poniedziałek, 07 Czerwiec 2010, 19:31 » |
|
a masz wspomaganie?? bo jeśli tak to ma wiązkę, jeśli nie to nie ma wiązki!
|
|
|
Zapisane
|
Pzdr from ŁDZ, Basiu
P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz) VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)
Były: P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
|
|
|
EJK
Posiadacz
 
Wiadomości: 114
|
 |
« Odpowiedz #68 : Poniedziałek, 07 Czerwiec 2010, 19:35 » |
|
Ja mam jeszcze pytanko. Czy jak się montuje obrotomierz to ten plastikowy element (osłonę- nie wiem jak to nazwać, to co odkręcamy na początku) trzeba jakoś przyciąć, żeby zrobić "dziurę" na "wspornik" obrotomierza? Ktoś wcześniej pisał, że przyciął nie z tej strony co trzeba i nie wiem czy o to chodzi. Ma ktoś zdjęcia jak to wygląda dokładnie?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
ArcherPAF
Administrator

Wiadomości: 5856
był sobie kiedyś 107RC...
|
 |
« Odpowiedz #69 : Poniedziałek, 07 Czerwiec 2010, 19:46 » |
|
co do wycinania, to musisz zdjąć osłonę z licznika i z odpowiedniej strony wyciąć dziurę na obrotka i heja...
tam jest taka linia wg. której należy wycinań. Pisałem już o tym na tym forum!
poszukaj dokładniej tematów o obrotomierzu!
|
|
|
Zapisane
|
Pzdr from ŁDZ, Basiu
P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz) VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)
Były: P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
|
|
|
adukar
Klubowicz

Wiadomości: 11
|
 |
« Odpowiedz #70 : Niedziela, 20 Luty 2011, 22:19 » |
|
mam pytanie z racji, że moja 107 to młody kiziak  i jest jeszcze na gwarancji to rozumiem,że nawet wiedząc jak zainstalować obrotomierz próbując to zrobić sam tracę ją 8(ile wam krzyknęli najwięcej w ASO i czy obecnie ceny są tak kosmiczne jak pisaliście wcześniej,w Salonie gdzie kupowałem auto Panowie wogóle stwierdzili,że nie instalują...przy okazji pytanie do znawców tematu  jak wygląda kwestia gwarancji a samodzielnej instalacja innych udogodnień w 107,z tego co pisaliście to zamykany schowek mogę sam sobie założyć kupując go wcześniej w Salonie  ?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
ArcherPAF
Administrator

Wiadomości: 5856
był sobie kiedyś 107RC...
|
 |
« Odpowiedz #71 : Niedziela, 20 Luty 2011, 22:47 » |
|
pomimo tego, że instalacja obrotomierza sprowadza się do podpięcia kostki i przykręcenia śrubki... to niestety ale jest "ingerencją" w instalację elektryczną i jeśli się coś stanie z elektryką, a ludzie z Twojego ASO będą upierdliwi to masz po gwarancji i robota na Twój koszt... Jedyne co mogę pomóc to sprawdzić jutro ile u mnie w ASO kosztuje taka usługa bo nie pamiętam!
z zamykaniem schowka jest zupełnie inaczej bo to tylko plastik i nie ma wpływu na nic prócz estetyki... więc możesz robić sam!
|
|
|
Zapisane
|
Pzdr from ŁDZ, Basiu
P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz) VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)
Były: P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
|
|
|
ArcherPAF
Administrator

Wiadomości: 5856
był sobie kiedyś 107RC...
|
 |
« Odpowiedz #72 : Poniedziałek, 21 Luty 2011, 16:22 » |
|
jeśli chodzi o ceny obrotków to w zależności od wersji wykończenia obudowy ceny wahają się od 700 pln do 770 za samą część.
Montaż to wg mnie ok 130-150 pln (ale to trzeba by było uzgodnić już na konkretnym przypadku, bo nie ma takiej usługi w ryczałcie)
i to wszystko oczywiście do wersji ze wspomaganiem, bo jeśli nie masz fabrycznej instalacji to żadne ASO Ci nie podłączy, bo ja już temat przerabiałem.
|
|
|
Zapisane
|
Pzdr from ŁDZ, Basiu
P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz) VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)
Były: P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
|
|
|
malkowski1
Użytkownik

Wiadomości: 7
|
 |
« Odpowiedz #73 : Sobota, 12 Marzec 2011, 00:59 » |
|
Witam Mam pytanie dotyczące instalacji fabrycznej umożliwiającej podłączenie obrotomierza. Otóż zdjąłem górną osłone prędkościomierza i znalazłem pod nią białą nieprzypiątą do niczego kostkę z kabelkami, której zrobiłem zdjęcie (patrz obok), czy zdaniem zorientowanych w tej materii, to jest właśnie podłączenie obrotomierza, który dopiero chcę zakupić? Prosze o potwierdzenie lub zaprzeczenie. Poydrawiam MM
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
obcy44
Citybug Maker

Wiadomości: 693
zajefajny wózek śmigający po W-wie
|
 |
« Odpowiedz #74 : Sobota, 12 Marzec 2011, 02:05 » |
|
dokładnie kolego to jest ta kostka, a po obrotomierz zapraszam do mnie , pozdro
|
|
|
Zapisane
|
Citroen C1 1,0 B 2009r  Honda CRV 2,2 I-CTDI 175 KM  Kymco New Dink 50 
|
|
|
obcy44
Citybug Maker

Wiadomości: 693
zajefajny wózek śmigający po W-wie
|
 |
« Odpowiedz #75 : Poniedziałek, 14 Marzec 2011, 19:11 » |
|
Witam cena z wysyłką za pobraniem 170 zł , więcej info 787452866 lub pw , pozdro
|
|
« Ostatnia zmiana: Piątek, 27 Maj 2011, 16:34 wysłane przez obcy44 »
|
Zapisane
|
Citroen C1 1,0 B 2009r  Honda CRV 2,2 I-CTDI 175 KM  Kymco New Dink 50 
|
|
|
malkowski1
Użytkownik

Wiadomości: 7
|
 |
« Odpowiedz #76 : Środa, 16 Marzec 2011, 20:20 » |
|
Witam Zakupiłem obrotomierz na allegro wpiąłem go do kostki, o której pisałem wcześniej, załaczyłem światła - podświetlenie zadziałało, odpaliłem silnik ale wskazówka obrotomierza ani drgnie ... Zanim podejmę próbę zareklamowania obrotka, co może spełznąć na niczym, czy ktoś może mi powiedzieć jak domowym sposobem sprawdzić czy on działa (to chyba powinien być zwykły woltomierz mierzący napięcie rosnace w funkcji wzrostu predkości obrotowej silnika - tak myslę?), ale nie wiem do których styków podłączyć ewentualny zasilacz i jakim napięciem go potraktować (mam zasilacz do kolejki ...). Do obrotka podłączonych jest 5 kabelków, 4 ułożone w kwadrat, a piąty jakby z boku. Cgyba że może łatwiej byłoby sprawdzić czy w kostce do której podłączyłem obrotek, jest napięcie, ale znowu nie wiem na których stykach je sprawdzić? Proszę o pomoc. Pozdrawiam MM
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
piotrAYGO2007
Klubowicz

Wiadomości: 284
|
 |
« Odpowiedz #77 : Środa, 16 Marzec 2011, 20:58 » |
|
może to obrotomierz do diesla???
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
piotrAYGO2007
Klubowicz

Wiadomości: 284
|
 |
« Odpowiedz #78 : Środa, 16 Marzec 2011, 21:05 » |
|
do diesla ma 6 a do benzyny 8 tysiecy
jeśli się mylę to mnie poprawcie
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
malkowski1
Użytkownik

Wiadomości: 7
|
 |
« Odpowiedz #79 : Środa, 16 Marzec 2011, 21:07 » |
|
Tego oczywiście nie wiem, ale w każdym razie sklala kończy się na 6.000obr/min, co wskazuje raczej na benzynowca (chyba). A poza tym, w międzyczasie rozkręciłem jeszcze obrotka i wszystkie styki w jego wnętrzu wyglądaja bardzo dobrze, zresztą jako całość też prezentuje się jak nówka nieśmigana. Nie mam pojecia co z nim nie tak, zatem proszę o dalsze wzkazówki. Pozdrawiam MM
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|