piotrek
Gość
|
|
« : Wtorek, 21 Kwiecień 2009, 19:17 » |
|
Kim są klienci Toyoty kupujący Aygo - według pracownika ASO w Białymstoku - FRAJERAMI - bo nikt rozsądny, a zwłaszcza On czegoś takiego by nie kupił... Coś takiego usłyszałem dziś w Toyocie kiedy w ramach kolejnej naprawy gwarancyjnej cieknących drzwi, wklejono mi ordynarny kawał gumy długości ok. 1,5 m na taśmę samoprzylepną, nad drzwiami - aby nie przeciekały... (oczywiście to „usprawnienie” zamontowano tylko z jednej strony auta – prawej, od strony pasażera – bo „przecież z lewej jeszcze nie przecieka”). Nie zgodziłem się na taką "naprawę" co pracownik Toyoty skwitował wzruszeniem ramion i stwierdzeniem, że ten typ tak ma i Toyota nie przewiduje innej formy naprawy...
|
|
« Ostatnia zmiana: Środa, 22 Kwiecień 2009, 23:12 wysłane przez piotrek »
|
Zapisane
|
|
|
|
ArcherPAF
Administrator
Wiadomości: 5856
był sobie kiedyś 107RC...
|
|
« Odpowiedz #1 : Wtorek, 21 Kwiecień 2009, 19:28 » |
|
skoro na to auto jest gwarancja to muszą jer robić na częściach oryginalnych... a nie taką partyzantką...
mogę ci tylko zaoferować pomoc ale w ASO Toyoty w Łodzi...
PS TENS SALON I SERWIS POWINNI ZAMKNĄĆ za taką gburowatość!
|
|
|
Zapisane
|
Pzdr from ŁDZ, Basiu
P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz) VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)
Były: P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
|
|
|
piotrAYGO2007
Klubowicz
Wiadomości: 284
|
|
« Odpowiedz #2 : Wtorek, 21 Kwiecień 2009, 20:35 » |
|
polecam kontakt z TOYOTA POLSKA w tej sprawie.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
ArcherPAF
Administrator
Wiadomości: 5856
był sobie kiedyś 107RC...
|
|
« Odpowiedz #3 : Wtorek, 21 Kwiecień 2009, 20:45 » |
|
zaraz będę rozmawiał z jednym z łódzkich sprzedawców Toyoty w łodzi... zobaczymy co sie da zrobić
|
|
|
Zapisane
|
Pzdr from ŁDZ, Basiu
P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz) VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)
Były: P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
|
|
|
biela
Administrator
Wiadomości: 1502
Auto maniak
|
|
« Odpowiedz #4 : Wtorek, 21 Kwiecień 2009, 22:39 » |
|
masakra z tą gumą jakaś, tak to się nawet za czasów 126p nie robiło... przede wszystkim zmień serwis bo tam to jakieś cyrki odchodzą
|
|
|
Zapisane
|
Kia Ceed SW '20 1.0 120KM
|
|
|
jacjan
Użytkownik
Wiadomości: 27
|
|
« Odpowiedz #5 : Wtorek, 21 Kwiecień 2009, 23:53 » |
|
Myślę, że te zdjęcia powinieneś przesłać do Toyota Polska z pytaniem czy taka jest technologia naprawy tej usterki. Swoją drogą trzykrotna naprawa tego samego elementu i ciągle występująca usterka obliguje do wymiany auta na nowy. Jak masz TVN Turbo to obejrzyj ostatni odcinek Turbo Kamery o VW Pasacie tam tez serwisy rozkładały ręce. Przedstawiciel VW miał redę by przy naprawach być stanowczym i walczyć o swoje jak auto jest na gwarancji, bo serwis będzie zwodził naprawiał podmieniał aż gwarancja minie a Ciebie zostawią z ... a po gwarancji to ciężko cokolwiek będzie wywalczyć.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
107KOMPRESOR
Klubowicz
Wiadomości: 2553
|
|
« Odpowiedz #6 : Środa, 22 Kwiecień 2009, 10:46 » |
|
o KUR..... ale motyw normalnie ROZPACZ nic sie nie łam pisz, dzwoń do polskiego przedstawiciela!!! rób awanture!!! bo to już jest jawna KPINA!!! pozdrawiam i życze powodzenia mały ps. pamiętaj żeby wszystkie dolegliwości sobie spisać na kartce żeby żadna nie uciekła i sie AWANTURUJ !!! bo w tym kraju jak nie drzesz mordy, nie bluzgasz to nic nie zdziałasz.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Dominikk
Klubowicz
Wiadomości: 146
|
|
« Odpowiedz #7 : Środa, 22 Kwiecień 2009, 12:40 » |
|
To ja powiem ze jednak sie nie awanturuj tylko rozmawiaj konkretnie i pewnym glosem bo jak zaczniesz sie awanturowac to jeszcze bardziej lache na Ciebei wylożą ... tak dziala bynajmniej peugeot Jak klient zaczyna drzec ryja jest zwodzony i konczy sie na niczym-- czyli odmowie. Jesli jest normalny i przedstawi konkretne fakty to zalatwia sie to w miare bezproblemowo. Wszedzie pracuja tylko ludzie.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
107KOMPRESOR
Klubowicz
Wiadomości: 2553
|
|
« Odpowiedz #8 : Środa, 22 Kwiecień 2009, 13:56 » |
|
Dominik, to miło słyszeć że w Peugocie jest tak sympatycznie, ja jednak mam inne doświadczenie zazwyczaj w 90% przypadków "reklamacyjnych" jestem spokojny, bez zbędnych pretensji i wyrozumiały - moje spostrzeżenia są takie że wtedy w 90% jest olewka, bo skoro gość sie zbytnio nie wnerwia, jest spokojny to można go olać. cóż każdy to widzi inaczej. pozdrawiam. mały
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
ArcherPAF
Administrator
Wiadomości: 5856
był sobie kiedyś 107RC...
|
|
« Odpowiedz #9 : Środa, 22 Kwiecień 2009, 18:18 » |
|
znajomy podpowiedział żeby do AŚ napisać! i do turbo kamery... bardzo szybko wtedy są sprawy załatwiane, bo i TVN i wydawca AŚ potrzebują materiałów na kolejne programy i artykuły! A że w tym przypadku jest sprawa jasna to myślę ze bardzo szybko się zgodzą i napiszą/nakręcą jakiś reportaż!
|
|
|
Zapisane
|
Pzdr from ŁDZ, Basiu
P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz) VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)
Były: P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
|
|
|
kristofch
V.I.P
Wiadomości: 5232
C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...
|
|
« Odpowiedz #10 : Środa, 29 Kwiecień 2009, 12:50 » |
|
masakra jakas z tym serwisem - poza tym w ogóle ten salon w białymstoku tez jakis taki podejrzany - zero kompetentnych sprzedawców.
|
|
|
Zapisane
|
CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I 2010 Suzuki SV650N unibike viper gts unicykl 20"
|
|
|
107KOMPRESOR
Klubowicz
Wiadomości: 2553
|
|
« Odpowiedz #11 : Środa, 29 Kwiecień 2009, 16:17 » |
|
Piotrek, napisz jak sie sprawy mają ??
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
piotrek
Gość
|
|
« Odpowiedz #12 : Piątek, 01 Maj 2009, 10:29 » |
|
Oto oficjalna odpowiedź Toyoty: Szanowny Panie,
W nawiązaniu do Pana pisma, które wpłynęło na nasze ręce, chcielibyśmy serdecznie podziękować za przekazane wszelkie uwagi dotyczące jakości świadczonych przez nas usług, z którymi dokładnie się zapoznaliśmy. Przeanalizowaliśmy je i poprosiliśmy o rzeczowe wyjaśnienia ze strony naszej autoryzowanej stacji dealerskiej w Białymstoku oraz działu serwisu w Toyota Motor Poland. Z otrzymanych wyjaśnień wynika, iż w listopadzie stacja wymieniła uszczelkę zgodnie z informacją techniczną. Kiedy na początku kwietnia zgłosił Pan ponownie przeciekanie wody stacja podjęła kolejną próbę naprawy, konsultując ja z działem technicznym Toyota Motor Poland.
Jak wynika z Pana pisma naprawa ta nie przyniosła spodziewanych rezultatów. W związku z powyższym serdecznie zapraszamy do stacji w Białymstoku, celem weryfikacji i ewentualnej naprawy.
Pragniemy jednocześnie podkreślić, iż to nasze autoryzowane stacje dealerskie, występujące z naszego ramienia, jako Gwaranta, maja obowiązek podejmowania decyzji w naszym imieniu. Do nich należy też sposób usunięcia danej usterki.
Łączę wyrazy szacunku, ...
W środę jadę do serwsu - dostanę auto zastępcze i... na początek dokładnie wypytam na czym ma polegać naprawa - bo jeśli podobnie jak ostatnio, to się nie zgodzę... Oczywiście dokładnie opiszę Wam co i jak....
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
piotrAYGO2007
Klubowicz
Wiadomości: 284
|
|
« Odpowiedz #13 : Piątek, 01 Maj 2009, 10:52 » |
|
fakt faktem że uszczelka górnej krawędzi drzwi by się przydała w trojaczkach ale odgórnie z fabryki powinno to wyjść, a nie kombinowanie w salonie. swoją drogą ciekawe ile taśma samoprzylepna wody wytrzyma-skończy się gwarancja i "bujaj się baranie"
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
piotrek
Gość
|
|
« Odpowiedz #14 : Środa, 06 Maj 2009, 21:31 » |
|
Byłem dziś w w ASO Toyoty i to co usłyszałem rzuciło mnie na kolana... Według oficjalnego stanowiska Toyoty, podczas ostatniej naprawy popełniona dwa błędy - uszczelkę wklejono z jednej strony - a nie z dwóch... drugim uchybieniem był klej widoczny pomiędzy uszczelką a karoserią... Klejenie gumy jest jedyną formą naprawy jaką przewiduje Toyota i jeśli się na to nie zgodzę - nie będę mógł więcej reklamować tego, że auto przecieka. Także wniosek jest tyko jeden - jeśli nie jesteś frajerem, NIE KUPUJ AYGO!
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kristofch
V.I.P
Wiadomości: 5232
C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...
|
|
« Odpowiedz #15 : Środa, 06 Maj 2009, 21:36 » |
|
...masakra :-\
|
|
|
Zapisane
|
CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I 2010 Suzuki SV650N unibike viper gts unicykl 20"
|
|
|
biela
Administrator
Wiadomości: 1502
Auto maniak
|
|
« Odpowiedz #16 : Środa, 06 Maj 2009, 22:07 » |
|
uderzasz do UOKiK?
|
|
|
Zapisane
|
Kia Ceed SW '20 1.0 120KM
|
|
|
piotrAYGO2007
Klubowicz
Wiadomości: 284
|
|
« Odpowiedz #17 : Środa, 06 Maj 2009, 23:37 » |
|
tragedia-śmiało do rzecznika praw konsumenta- wg mnie to za duża ingerencja salonu
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
biela
Administrator
Wiadomości: 1502
Auto maniak
|
|
« Odpowiedz #18 : Czwartek, 07 Maj 2009, 09:58 » |
|
można jeszcze do auto światów napisać
|
|
|
Zapisane
|
Kia Ceed SW '20 1.0 120KM
|
|
|
107KOMPRESOR
Klubowicz
Wiadomości: 2553
|
|
« Odpowiedz #19 : Piątek, 08 Maj 2009, 09:54 » |
|
masakra, ja to bym sie chyba podłożył na szkode całkowitą lub sprzedał go w .... jestem zdania że czasami trzeba stracić żeby zyskać - w tym momencie spok ój jedno mnie tylko zastanawia - wymienili uszczelki i to nic nie dało u mnie i w wielu innych samochodach nie cieknie może wystarczy dokładniej spasować drzwi żeby lepiej dosiskały pozdrawiam mały EDIT Polecam słownik ortograficzny
|
|
« Ostatnia zmiana: Piątek, 08 Maj 2009, 21:34 wysłane przez ArcherPAF »
|
Zapisane
|
|
|
|
|