Witamy, Go艣膰. Zaloguj si臋 lub zarejestruj.
Czy dotar艂 do Ciebie email aktywacyjny?

Strony: 1 [2]   Do do艂u
Drukuj
Autor W膮tek: Trojaczki bezpieczne tylko dla szczup艂ych?  (Przeczytany 28902 razy)
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomo艣ci: 5856


by艂 sobie kiedy艣 107RC...


WWW
« Odpowiedz #20 : Sobota, 22 Grudzie艅 2012, 15:10 »

wygl膮da tak jak od pocz膮tku, bo 偶adne zmiany konstrukcyjne od 2005 nie zasz艂y U艣miech

po prostu zmieni艂a si臋 metodologia bada艅!
Zapisane

Pzdr from 艁DZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (s艂u偶bow贸z)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(呕onowozide艂)

By艂y:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
maab
Klubowicz
*
Wiadomo艣ci: 97



« Odpowiedz #21 : Wtorek, 25 Grudzie艅 2012, 22:42 »

Tak naprawd臋 na przeci膮偶enia nie ma 偶adnej rady, a wiele zale偶y od kierunku z kt贸rego si臋 pojawiaj膮. Moja kole偶anka par臋 lat temu zgin臋艂a w uznawanej za bezpieczne auto Toyocie Corolli. Prozaiczny wypadek, po艣lizg na zakr臋cie, auto wypada z szosy, nawet nie dachuje, tylko bokiem uderza w drzewo na wysoko艣ci s艂upka 艣rodkowego. W karoserii w sumie niewielkie wgniecenie, kabina nie by艂a zniekszta艂cona, dziewczyna w pasach. Zabi艂o j膮 w艂a艣nie to boczne uderzenie, g艂owa polecia艂a w bok i z艂ama艂a z膮b obrotnika - czyli najwa偶niejszy element drugiego kr臋gu szyjnego odpowiadaj膮cy za to 偶e mo偶emy kr臋ci膰 g艂ow膮. Nawet nie by艂a poraniona. W艂a艣nie w tym celu s膮 instalowane kurtyny boczne, aby chroni膰 g艂ow臋 przy uderzeniach od boku, ale je偶eli kto艣 b臋dzie mia艂 pecha to i tak kark z艂amie, bo to w艂a艣nie nieub艂agane prawa fizyki sprawiaj膮 偶e cz艂owiek maj膮c relatywnie du偶膮 i ci臋偶k膮 g艂ow臋 nie zawsze jest j膮 w stanie ca艂o z wypadku wynie艣膰. Wielko艣膰 auta, strefy zgniotu, czy dodatkowe poduszki zwi臋kszaj膮 nieco szans臋, ale gwarancji nie daj膮. I tu si臋 zgodz臋 z wcze艣niejszym g艂osem, 偶e zaraz po rozs膮dku najwa偶niejsze s膮 opony, uk艂ad jezdny i ca艂o艣ciowo dobry stan auta.
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 25 Grudzie艅 2012, 22:49 wys艂ane przez maab » Zapisane

Prosz臋 nie strzela膰 do pianisty. Robi co mo偶e. (Oscar Wilde)
dthdth
V.I.P
*
Wiadomo艣ci: 1777



« Odpowiedz #22 : Poniedzia艂ek, 07 Stycze艅 2013, 16:48 »

cholera, ale miala pecha. Rowniez popieram stan poprzednikow iz stan techniczny auta jest bardzo wazny.  Ostatnie 2 tygodnie spedzilem w PL i zrobilem tam okolo 2000km i co widzialem? Mase aut z "jednym okiem", troche aut pokiereszowanych calkiem konkretnie i dalej jezdzacych (kierunki, zderzaki, drzwi, okna), czesto gesto auta zwyczajnie brudne i ledwo co widac kto siedzi za kierownica wiec i taki kierowca malo co widzi, kilka aut spotkanych z niskim cisnieniem w oponach, szybka jazda po miescie nawet tam gdzie ograniczenie do 40km/h ludzie jezdza po 60-70km/h, smrod z wielu aut (rozjechane silniki konsumujace olej) - to tak mnie dekoncentruje a wlasciwie denerwuje ze albo musze stanac/zwolnic jak sie da, albo wyprzedzic - inaczej nie potrafie (oczywiscie ktos powie ze jest obieg zamkniety, ale musialbym miec bardzo czesto wlaczony, a wtedy szyby zaczynaja w deszczowe dni parowac) itd, itd. Nie zeby krytykowac mocno swoje korzenie, ale jest ogolnie duzo do poprawy.
Zapisane

Peugeot 107 1.0-12V-2Tronic  , Byl - Fiat Bravo 1.9 MJTD 165hp/350Nm , Sym Fiddle II 50cc  ,
Byl - Kreidler Galactica 2.0 Electric   , Triumph Tiger 800 Crystal White   , Toyota Auris II Hybrid
Strony: 1 [2]   Do g贸ry
Drukuj
Skocz do: