Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Strony: 1 [2]   Do dołu
Drukuj
Autor Wątek: Z wspomaganiem czy bez?  (Przeczytany 42797 razy)
dthdth
V.I.P
*
Wiadomości: 1777



« Odpowiedz #20 : Czwartek, 04 Listopad 2010, 16:12 »

Podczas normalnej jazdy wspomagania sie nie czuje. Porownujac z Bravo przykladam mniej wiecej ta sama sile, ale na parkingu badz przy malych predkosciach roznica jest bardzo duza na korzysc Bravo (funkcja "city"). Nie oznacza to ze w 107-ce wspomaganie jest kiepskie. Zwyczajnie nie ma trybu podwojego poziomu wspomagania jak w Bravo.
Zapisane

Peugeot 107 1.0-12V-2Tronic  , Byl - Fiat Bravo 1.9 MJTD 165hp/350Nm , Sym Fiddle II 50cc  ,
Byl - Kreidler Galactica 2.0 Electric   , Triumph Tiger 800 Crystal White   , Toyota Auris II Hybrid
321filip
Klubowicz
*
Wiadomości: 98



« Odpowiedz #21 : Sobota, 06 Listopad 2010, 22:36 »

Nie ma podwójnego bo jest progresywne, tzn jego siła maleje wraz ze wzrostem prędkości, więc jak dla mnie lepiej być nie może (chociaż na początku jakoś zbyt lekko chodziło i musiałem się przyzwyczaić do tych nowoczesnych elektrycznych wynalazków Uśmiech
Zapisane
kristofch
V.I.P
*
Wiadomości: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...


« Odpowiedz #22 : Sobota, 06 Listopad 2010, 23:23 »

ee tam...lekko to dopiero we fiatach chodzi... jak wciśniesz guzik CITY  Łohoho
Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
321filip
Klubowicz
*
Wiadomości: 98



« Odpowiedz #23 : Niedziela, 07 Listopad 2010, 14:15 »

ee tam...lekko to dopiero we fiatach chodzi... jak wciśniesz guzik CITY  Łohoho

Nie miałem okazji testować. Szczerze mówiąc nawet nigdy nie miałem żadnego fiata.
Słyszałem, że funkcja CITY dość awaryjna byłą, czy to poprawili już?
Zapisane
kristofch
V.I.P
*
Wiadomości: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...


« Odpowiedz #24 : Niedziela, 07 Listopad 2010, 18:02 »

nie wiem... tyle ile ja jeździłem Pandami np. to raczej spoko działało Uśmiech
Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
107KOMPRESOR
Klubowicz
*
Wiadomości: 2553



« Odpowiedz #25 : Poniedziałek, 08 Listopad 2010, 11:34 »

Nie ma podwójnego bo jest progresywne, tzn jego siła maleje wraz ze wzrostem prędkości, więc jak dla mnie lepiej być nie może (chociaż na początku jakoś zbyt lekko chodziło i musiałem się przyzwyczaić do tych nowoczesnych elektrycznych wynalazków Uśmiech

tez mialem ten problem, ze wydawalo mi sie zbyt lekko. dalej tak uwazam. no ale to miejski samochod i z GT, czy 306s16 trudno porownywac.
Zapisane

P107 SI GT  P206SW 207GTI
konkol
Klubowicz
*
Wiadomości: 80


« Odpowiedz #26 : Środa, 12 Styczeń 2011, 14:02 »

hej,
tak się zastanawiam, jak to jest z siłą wspomagania kierownicy (na postoju), czy  możecie u siebie jednym palcem kręcić bez wysiłku? Ja mogę kręcić jednym palcem ale już muszę włożyć w to sporo siły. Nie pamiętam jak to było jak miałem nowe auto, dlatego pytam o wasze doświadczenia. Jadę teraz na ostatni przegląd przed zakończeniem gwarancji i zastanawiam się czy im to zgłosić, że u mnie ciężej chodzi kierownica, czy może wspomaganie w moim aucie nie odbiega od normy. Dzięki za pomoc Łohoho
Pzdr
Zapisane
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #27 : Środa, 12 Styczeń 2011, 23:04 »

wspomaganie jest elektryczne... więc przez cały czas użytkowania powinno działać tak samo
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
kristofch
V.I.P
*
Wiadomości: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...


« Odpowiedz #28 : Czwartek, 13 Styczeń 2011, 09:50 »

też mi się tak wydaję Uśmiech
Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
obcy44
Citybug Maker
*
Wiadomości: 693


zajefajny wózek śmigający po W-wie


« Odpowiedz #29 : Czwartek, 13 Styczeń 2011, 20:31 »

poruszony tym tematem dziś sam dokonałem testu i w moim C1 7300 km działa tak samo jak u Ciebie kolego tj. palcem możesz kręcić ale trzeba do tego użyć delikatnej siły. Faktem jest że wspomaganie w trojaczkach jest typu progresywnego i ma napęd eletryczny , ale nie ma tu funkcji jak np w Fiatach ,,City" gdzie można kręcić opuszkiem palców .
Reasumująć - stary masz wszystko w jak najlepszym porządku.
Zapisane

Citroen C1 1,0 B 2009r 
Honda CRV 2,2 I-CTDI 175 KM
Kymco New Dink 50
kristofch
V.I.P
*
Wiadomości: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...


« Odpowiedz #30 : Piątek, 14 Styczeń 2011, 10:11 »

Potwierdzam Uśmiech paluszkiem się kręci ale nie tak jak we fiacie z funkcją "city"
Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
konkol
Klubowicz
*
Wiadomości: 80


« Odpowiedz #31 : Piątek, 14 Styczeń 2011, 14:00 »

Ok. Dzięki w takim razie. Pewnie to zamieszanie jest skutkiem tego, że ostatnio siedziałem w nowej fabii i tam chodzi cholernie lekko kierownica Uśmiech W każdym razie jeszcze raz dzięki za pomoc i testy UśmiechUśmiech
Zapisane
Strony: 1 [2]   Do góry
Drukuj
Skocz do: