Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Strony: [1] 2 3 ... 5   Do dołu
Drukuj
Autor Wątek: Rdza w trojaczkach  (Przeczytany 99516 razy)
anasia
Newbie
*
Wiadomości: 3


« : Środa, 10 Listopad 2010, 16:04 »

Witam.wszystkich użytkowników trojaczków.Szok to jedyne co mogę powiedzieć gdy zobaczyłam podwozie rdza na wszystkich łączeniach zgrzewanych  ,a mam rocznik 2007 z salonu .i  tu mam pytanie czy wy też to samo zauważyliście i co z tym zrobić.
« Ostatnia zmiana: Środa, 24 Październik 2012, 19:59 wysłane przez kaliope » Zapisane
Robert28
Gość
« Odpowiedz #1 : Środa, 10 Listopad 2010, 19:20 »

Sprzedać i zapomnieć o tym . Szkoda ładować w to kasy. Jak tak czytam o problemach jakie mają te wozy to zastanawiam się kto to dopuścił do sprzedaży i ile ktoś za ten przekręt wziął w łapę . Może diler powinien zwrócić uwagę na to co tu się opisuje . W tych praktycznie nowych pojazdach pojawiają się defekty które normalnie powinny powstać gdzieś za dziesięć albo więcej lat .
Zapisane
kristofch
V.I.P
*
Wiadomości: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...


« Odpowiedz #2 : Środa, 10 Listopad 2010, 22:16 »

...podejrzewam że to o czym piszecie to tylko rdzawy nalot powierzchniowy Uśmiech raczej normalka Uśmiech
Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
marysia
V.I.P
*
Wiadomości: 1385



WWW
« Odpowiedz #3 : Środa, 10 Listopad 2010, 23:16 »

Sprzedać i zapomnieć o tym  (...)

no dobrze ale dlaczego od razu sprzedać i zapomnieć  Co?
Audi a1 to to nie jest, ale ja tam jestem do mojego 'szmelcu' przywiązana  lol
a co do łaczeń to u mnie jest też trochę rdzy ale jakoś mnie to narazie nie przeraża, myślę raczej o wymyciu i zabezpieczeniu podwozia, ponoć niektóre myjnie mają coś takiego w ofercie. Autko z 2006 roku Uśmiech


* spod5.jpg (103.76 KB, 756x567 - wyświetlony 4479 razy.)

* spod5.jpg (103.76 KB, 756x567 - wyświetlony 3806 razy.)
Zapisane

kristofch
V.I.P
*
Wiadomości: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...


« Odpowiedz #4 : Środa, 10 Listopad 2010, 23:18 »

dokładnie zabezpieczyć i ganiać dalej Uśmiech tragedii nie ma Uśmiech żeby progi były przerdzewiałe albo fotel wpadał to był by problem Uśmiech
Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
Robert28
Gość
« Odpowiedz #5 : Środa, 10 Listopad 2010, 23:43 »


Jeżeli po takim czasie pojawiają się takie naloty to faktycznie masz dwa wyjścia albo bawić się w zabezpieczanie albo zmienić na brykę która jest tak zrobiona że po 10 -15 latach nie wie co to rdza .  Zajrzyj jeszcze pod koło zapasowe bo może się okazać jak u wielu z tej trójcy , że nie fotel ale zapas niebawem wypadnie . Ale to normalne w trzyletnim wozie . 
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 11 Listopad 2010, 12:45 wysłane przez Robert28 » Zapisane
kristofch
V.I.P
*
Wiadomości: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...


« Odpowiedz #6 : Środa, 10 Listopad 2010, 23:46 »

...przesada nic nie wypadnie Uśmiech chociaż pod zapasem blacha bardzo cienka jest Uśmiech
Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
Robert28
Gość
« Odpowiedz #7 : Czwartek, 11 Listopad 2010, 00:01 »

u mnie akurat nie ma takich problemów wiec się nie martwię , ale świadczy to tylko o tym że te wozy są robione na sztukę .
Zapisane
kristofch
V.I.P
*
Wiadomości: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...


« Odpowiedz #8 : Czwartek, 11 Listopad 2010, 01:04 »

no niestety, albo stety Uśmiech... nie ma auta na całe życie Uśmiech

...a do podwozia polecam http://www.chema.com.pl/wyroby.html preparat BITEX- do nakładania sprężarką, w sprayu bądź pędzlem- tworzy taką jakby gumowo-kauczukowo-lepikową powłokę - dość grubą- kiedyś zastosowałem to  w  fiacie 126P, to jak przerdzewiała blacha w podłodze i progi to wszystko trzymało się właśnie na powłoce BITEXU - wówczas po wcześniejszym oczyszczeniu z rdzy i pomalowaniu farbą typu creodur warstwę BITEXu nakładałem za pomocą pistoletu i sprężarki Uśmiech trzymało naprawdę b. długo - jedyna wada to to, że troszkę przylepiają się do tego drobinki piachu Uśmiech

...obecnie to może poszukałbym np. jakiejś żywicy Uśmiech może epoksydowej Uśmiech do zabezpieczenia Uśmiech
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 11 Listopad 2010, 01:12 wysłane przez kristofch » Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
Robert28
Gość
« Odpowiedz #9 : Czwartek, 11 Listopad 2010, 12:52 »

Wiem co to BITEX . Kiedyś wszystkie wozy tym się robiło co jakiś czas . Ale to było kiedyś tzn lata 90-te .  W poprzednim moim wozie a był nim SC , wielokrotnie oglądałem podwozie i po czterech latach nawet nalotu nie było że nie wspomnę o tej wilgoci pod kołem w bagażniu. O czym to świadczy ? Przecież Fiat to podobno taka tandeta - tak ludzie mówią .
No dobra dosyć narzekania , jest jak jest i się tego nie zmieni . Jedyne co , to faktycznie najpierw dobrze to oczyścić a potem zakonserwować i na jakiś czas powinno wystarczyć . Jeżeli robiłaś regularnie przeglądy w ASO ( nawet po gwarancji ) to podjedź do nich , może ci to uwzględnią i zakonserwują w ramach reklamacji . Przecież na blachę chyba jest więcej latek niż na motor . Zawsze można spróbować .
Pozdrawiam . Dzieńdobry
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 11 Listopad 2010, 12:58 wysłane przez Robert28 » Zapisane
anasia
Newbie
*
Wiadomości: 3


« Odpowiedz #10 : Czwartek, 11 Listopad 2010, 17:06 »

Byłam w serwisie ,niby jest 12lat gwarancji antykorozyjnej,ale gostek mnie wyśmiał twierdząc że to jest tylko na perforacje.A zwykła rdza nic ich nie obchodzi,co gorsza muszę zrobić  konserwacje na własny koszt i to w serwisie bo w przyszłości gdy wypadnie perforacja nie uwzględnią gwarancji.
Zapisane
mat
Maniak
***
Wiadomości: 518



« Odpowiedz #11 : Czwartek, 11 Listopad 2010, 18:23 »

A wracając do tematu, dobrze by było Jakbyś mogła pokazać zdjecia jakiego rodzaju jest to korozja, moze być i tak jak juz wczesniej pisano, zwykły nalot i nic szkodliwego.
Zapisane

107 lift GT-line by Irmscher
Keep Driving FUN!
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #12 : Piątek, 12 Listopad 2010, 00:34 »

wychodzę z założenia, że niestety nie ma już teraz aut produkowanych z takim pietyzmem jak 10-15-20 lat temu. a szkoda... ale z drugiej strony to ja na mój egzemplarz narzekać nie mogę, bo tyram go przegigantycznie i jednak przy odpowiednim poziomie dbania o auto nie uskarżam się na żadne usterki (może jakieś pierdoły kosmetyczne, ale to raczej z żądzy powiedzenia czegoś na nie)

dodam tylko że moja autko ma 2.5 roku

rozumiem, że trafiają się gorsze egzemplarze, oki, ale to trzeba było ruszyć się po audi a1 a nie po trojaczka... a skoro w takiej cenie są bezawaryjne używane, to dlaczego takiego nie kupiliście?? no przecież ponoć lepsze niż te "szmecle" trojaczki.

\ja jestem mega zadowolony, bo znam relację ceny jaką zapłaciłem do możliwości rynkowych i jakości wykonania! ogólnie jesteśmy i tak na dużym +
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
mat
Maniak
***
Wiadomości: 518



« Odpowiedz #13 : Piątek, 12 Listopad 2010, 05:43 »

Moim zdaniem trojak jest naprawde dobrą konstrukcją gdzie wszystko, no prawie wszystko zostało zaprojektowane tak aby kosztował tyle ile kosztuje i spełniał wymagania jakie mozna od niego oczekiwać, to jest jedno z najtańszych aut na rynku i według mnie w swojej klasie oferuje najwiecej.
Zapisane

107 lift GT-line by Irmscher
Keep Driving FUN!
Robert28
Gość
« Odpowiedz #14 : Piątek, 12 Listopad 2010, 09:50 »

Wracając do tematu muszę dodać że BITEX nie rozwiązuje problemu tylko go przykrywa ,sprawia że rozwija się niewidoczny . Wystarczy że zostanie choćby odrobinka rdzy i problem dalej będzie się rozwijał . Należy się zastanowić jeżeli chcemy całkowicie wyeliminować rdzę , jak to zrobić .
« Ostatnia zmiana: Piątek, 02 Listopad 2012, 13:19 wysłane przez kaliope » Zapisane
cookie
Maniak
***
Wiadomości: 976

Sprzedam wózek Mutsy Urban Rider.


« Odpowiedz #15 : Piątek, 12 Listopad 2010, 11:41 »

No niestety trojaczki to patent w 99% toyoty wiec i blachy toyoty, a więc o ocynku znanym z psa możemu pomarzyć. No ale obecnie wszystkie samochody sa robione ekologicznie co oznacza ze po 3 latach zaczynaja sie rozkładać. Ja tam na razie nie narzekam bo wiem jakie przygody ma brat z toyota i miśkiem l200. Po 3 latach rdza na słupkach drzwii w avensisie(ach te ekologiczne wodne lakiery) po 2 latach rdzawy nalot na chromowanych klamkach w l200, ze o wymianie klolumny kierownicy w 2 letnim samochodzie terenowym z przebiegiem 80tys km nie wspomne;-).
Zapisane
anasia
Newbie
*
Wiadomości: 3


« Odpowiedz #16 : Sobota, 13 Listopad 2010, 12:06 »

Wracając do meritum sprawy, powiedzcie  mi, jak to jest z tą gwarancją antykorozyjną.Bo w książce serwisowej tak napisane żeby serwis mógł dowolnie ją interpretować.
Zapisane
marysia
V.I.P
*
Wiadomości: 1385



WWW
« Odpowiedz #17 : Sobota, 13 Listopad 2010, 12:59 »

Znalazłam artykuł w auto świecie i z  tą gwarancja antykorozyjną to jest niezły numer, trzeba spełnić naprawdę bardzo dużo warunków, żeby cokolwiek uznali:
 
http://www.auto-swiat.pl/1-jak-dziala-gwarancja-antykorozyjna-czyli-gwarancje-z-dziurami

może warto jeszcze w kilku innych punktach serwisowych podpytać, ale coś czuję że odpowiedzi były by podobne ...
Zapisane

marcjol
Klubowicz
*
Wiadomości: 225



« Odpowiedz #18 : Sobota, 13 Listopad 2010, 20:19 »

Aż mi się coś przypomniało...

C1, którą jeżdżę miała naprawdę fatalną pierwszą właścicielkę. W czasie parkowania baba uderzyła prawym nadkolem w coś i się blacha trochę wgięła. Po jakimś czasie w miejscu, w którym pękł lakier pojawiła się rdza. Wiecie co zrobiła właściecielka? Zdrapała rdzę i lakier pilniczkiem, a całość zamalowała lakierem do paznokci...  W życiu bym nie wpadła na coś takiego... Ciekawy patent...
Zapisane
biela
Administrator
*
Wiadomości: 1502


Auto maniak


« Odpowiedz #19 : Środa, 24 Listopad 2010, 22:25 »

dobra ja dodam tylko opinie od znajomego który pracował kilka lat jako mechanik, jeżeli chcesz nówką jeździć bardzo długo to od razu po salonie przyjeżdżasz i robisz konserwacje podwozia a potem co kilka lat to trzeba powtarzać

wspomniana wczesniej BMW zapewne nie widziała za duzo polskiej soli, ale w kilka lat nadrobi Uśmiech
Zapisane

Kia Ceed SW '20 1.0 120KM
Strony: [1] 2 3 ... 5   Do góry
Drukuj
Skocz do: