Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Strony: 1 [2] 3   Do dołu
Drukuj
Autor Wątek: Płyn w chłodnicy - dyskusja, dolewka, stan  (Przeczytany 116428 razy)
agrestrybnik
Klubowicz
*
Wiadomości: 177


« Odpowiedz #20 : Czwartek, 28 Październik 2010, 14:08 »

toyota zaleca wymiane plynu dopiero po 200 000km, bez wzgledu na wiek, pozniej juz co 150 000km, na toyota long life cos tam, tak jest w ksiazce serwisowej napisane, w 1.4 hdi jeszcze puzniej grubo ponad 200 tys km
Zapisane
cookie
Maniak
***
Wiadomości: 976

Sprzedam wózek Mutsy Urban Rider.


« Odpowiedz #21 : Czwartek, 28 Październik 2010, 14:39 »

Prestone jest jak najbardziej ok.
Zapisane
yarpen
Posiadacz
**
Wiadomości: 372



« Odpowiedz #22 : Czwartek, 28 Październik 2010, 14:49 »

to jeszcze podpowiedzcie mi na przyszłość jak spuścić płyn ze zbiornika?
Zapisane

Robert28
Gość
« Odpowiedz #23 : Środa, 03 Listopad 2010, 13:20 »

W ciągu roku ubywa mi w zbiorniczku płynu ( spada od maxa do minimum ) i ten ubytek uzupełniam dolewając Prestone .
http://www.prestone.pl/produkty/uklad-chlodzenia/plyn-do-chlodnic.html
Śmiało polecam go wszystkim użytkownikom czterech kółek . OK
Zapisane
107KOMPRESOR
Klubowicz
*
Wiadomości: 2553



« Odpowiedz #24 : Środa, 03 Listopad 2010, 14:33 »

jak Ci ubywa tyle plynu ze musisz dolewac w 107 to...
- masz nieszczelna pompe wody, co bylo pewnym mankamentem z fabryki.
- masz rozszczelniona chlodnice na laczeniu plastik - rdzen. moze sie rozszczelniac tylko w okreslonych okolicznosciach i nie jest to latwe do zdiagnozowania, choc zostaje osad. to tez jest "problem" tego autka.
inaczej nic nie powinno ubywac. przynajmniej u mnie nic nie ubywa, nic a nic.
Zapisane

P107 SI GT  P206SW 207GTI
Robert28
Gość
« Odpowiedz #25 : Środa, 03 Listopad 2010, 15:31 »

Mnie to wygląda na nieszczelność między głowica a blokiem bo blok jest trochę ulany . Niewielki wyciek , na razie obserwuję . Na wiosnę  wymienię uszczelkę po głowicą .
Zapisane
mietek69
Klubowicz
*
Wiadomości: 32



« Odpowiedz #26 : Niedziela, 07 Listopad 2010, 18:29 »

Chciałbym odświeżyć temat ponieważ dziś zauważyłem, że mam płyn chłodniczy poniżej minimum:( Jaki środek chłodniczy się u nas (1.0pb) dolewa???
Zapisane
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #27 : Niedziela, 07 Listopad 2010, 22:06 »

różowe Uśmiech

oryginalny niekoniecznie musi być, bo jest tragicznie drogi. Prestone mogę polecić Uśmiech
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
107KOMPRESOR
Klubowicz
*
Wiadomości: 2553



« Odpowiedz #28 : Poniedziałek, 08 Listopad 2010, 11:56 »

nie jest taki drogi. nie przesadzajmy. w ASO kupujesz koncentrat.
Zapisane

P107 SI GT  P206SW 207GTI
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #29 : Poniedziałek, 08 Listopad 2010, 18:27 »

do naszego autka NIE jest to koncentrat.... jest płyn do trojaczków, na którym jest wyraźnie napisane że gotowy do użycia!
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
107KOMPRESOR
Klubowicz
*
Wiadomości: 2553



« Odpowiedz #30 : Wtorek, 09 Listopad 2010, 13:32 »

ok jak uwazasz, moze mi sie cos pomylilo z tym ze na opakowaniu pisali o rozrabianiu i robilem to niepotrzebnie Mrugnięcie
Zapisane

P107 SI GT  P206SW 207GTI
telefanko
Klubowicz
*
Wiadomości: 14


« Odpowiedz #31 : Środa, 16 Marzec 2011, 23:36 »

witam , ja jakoś nierozumiem układu chłodzenia , dwa zbiorniki , jeden ciśnieniowy , drugi nie , gdzie wlewamy płyn i to jaki jakiśspecjalny , byłem u mechesów i tłumaczyli jak w jednym zabraknie  to pobiera z drugiego  , co za patent , proszę o naprowadzenie mnie na odpowiednie tory , bo zgłupiałem
Zapisane
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #32 : Czwartek, 17 Marzec 2011, 00:02 »

grunt żeby kolor się zgadzał Język

a wlewasz w zbiornik zaraz za chłodnicą.
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
mietek69
Klubowicz
*
Wiadomości: 32



« Odpowiedz #33 : Czwartek, 17 Marzec 2011, 00:15 »

Wtrącę swoje 3 grosze: kupiłem płyn (koncentrat) w peugeocie i za litr dałem 31zł więc tragedii nie ma, natomiast sprawdziłem go z butelki testerem do płynów i skali na zamarzalność brakło (pow.-50st.C) mój mechanik sam stwierdził, że takie właściwości tylko koncentraty mają...
Zapisane
telefanko
Klubowicz
*
Wiadomości: 14


« Odpowiedz #34 : Czwartek, 17 Marzec 2011, 00:36 »

witam  , patrząc na silnik mam dwa wlewy płynu , z prawej ciśnieniowy , a z lewej biały zbiornik z zatyczką  , o co chodzi ?
czy ktoś ma może serwisówkę , chodzi o elektrykę , bezpieczniki które do czego , schemat instalacji  i takie pierdu , pierdu żeby wiedzieć jaka złączka do czego , czekam na info , pozdrawiam
Zapisane
jacjan
Użytkownik
*
Wiadomości: 27


« Odpowiedz #35 : Poniedziałek, 28 Marzec 2011, 11:58 »

U mnie w grudniu została wymieniona pompa cieczy chłodzącej "na gwarancji" było małe sączenie z uszczelniacza. Dostrzegli w ASO (może ASO wie coś więcej, że tak szybko znaleźli usterkę Zieeef - jakaś wadliwa partia pomp) dla mnie to było duże zdziwienie, bo płynu w zbiorniczku wyrównawczym ubyło może ze 100ml, przyjmowałem to za normę eksploatacyjną.   
Zapisane
telefanko
Klubowicz
*
Wiadomości: 14


« Odpowiedz #36 : Poniedziałek, 28 Marzec 2011, 23:20 »

cześć , nikt mi nie odpowiedział , po co dwa wlewy płynu chłodzącego , w ciśnieniowym nie ubywa płynu , nic nie wycieka pod domem , hallo o co to chodzi ?
Zapisane
107KOMPRESOR
Klubowicz
*
Wiadomości: 2553



« Odpowiedz #37 : Wtorek, 29 Marzec 2011, 19:37 »

kochany, w wielkiej ilosci samochodow masz takie 2 zbiorniki. nie jestem techniczny wiec Ci nie powiem jak to dziala. powiem Ci za to, ze jesli ubywa w tym za chlodnica, to masz proble. (jak juz nie bedziesz mial w wezu, pod korkiem cisnieniowym, to sie szykuj na nowy silnik)
problemy moga byc 3 z czego 2 to taki standard. w zaleznosci od rocznika.
1) chlodnica, rozszczelnia sie na cieplym przy laczeniu rdzen-plastik. nic pod domem nie kapie, cisnienie trzyma po prostu sie tam poci na cieplym i plynu ubywa, z czasem coraz wiecej. popatrz uwaznie na laczenie na dole u gory, jak masz slady bialego nalotu (jak kamien na kranie) to rozwiazanie problemu znalazles.
2) pompa wody. rozszczelnia sie czasami na cieplym jak pracuje. jest to problem wiekszosci tych silnikow, czy to w yarku czy trojaczku. trafiles na felerna partie i tyle. pod domem nic nie zobaczysz bo silnik wtedy nie pracuje. poza tym to sa male ilosci, wiec nawet jak zostawisz na 5-10minut odpalonego to pewnie plamy nie zobaczysz bo pod obudowa zostanie plyn. (o tym problemie szeroko pisali nawet na my107.blogspot.com)
3) wywalilo Ci juz uszczelke pod glowica na kanale wodnym. ale to raczej nieprawdopodobne.

pozdrawiam
maly

ps. wlew jest tylko jeden, wlewasz do bialego zbiornika za chlodnica. drugi to korek cisnieniowy zeby plyn wywalilo, czy "powietrze" jak juz go bedzie za duzo/ za goraco itd. tak zeby wezy nie pourywalo.
Zapisane

P107 SI GT  P206SW 207GTI
ami68
Gość
« Odpowiedz #38 : Czwartek, 31 Marzec 2011, 20:53 »

No i mnie właśnie też to dotknęło. Płynu ledwo na dnie w białym zbiorniku.
A zauważyłem dopiero jak zaczął palić od jakiegoś czasu dobre 8,5l.  suicide  Ale czy to od tego??? Dziwne!
Teraz szukam jaki miałby być ten płyn.
I co dalej z tym fantem zrobić?
Wie ktoś jaki jest koszt tej pompy z wymianą?

pzdr
« Ostatnia zmiana: Piątek, 01 Kwiecień 2011, 08:15 wysłane przez ami68 » Zapisane
telefanko
Klubowicz
*
Wiadomości: 14


« Odpowiedz #39 : Czwartek, 31 Marzec 2011, 22:36 »

witam "107KOMPRESOR " , najbardziej się rozpisałeś w temacie płynu , w zbiorniku białym jest płyn , w chłodnicy też , nie znalazłem jak dolewać płyn , czy chłodnica pobiera z białego zbiornika czy oddaje tam nadmiar , bo poodkręceniu korka chłodnicy poziom jest OK , pierduś ma 34 tyś chyba za wcześnie z problemami z uszczelką głowicy , mogę zmienić będzie spoko na pare kilosów , pozdro
Zapisane
Strony: 1 [2] 3   Do góry
Drukuj
Skocz do: