Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9   Do dołu
Drukuj
Autor Wątek: Klasyczne bolączki i usterki trojaczków  (Przeczytany 202134 razy)
seraphine
Posiadacz
**
Wiadomości: 307


« Odpowiedz #140 : Środa, 03 Sierpień 2011, 21:24 »

Zastanawia mnie jeszcze jedno "ale"...co z gwarancją? Bo rozumiem, że idzie się "kochać"? Btw... podobno są dostępne baranki w kolorze nadwozia? Może ktoś słyszał jak to się sprawuje?
Zapisane

Brązowiutki Duster II klekot 4x4
alergik
Klubowicz
*
Wiadomości: 32


« Odpowiedz #141 : Czwartek, 04 Sierpień 2011, 06:58 »

Zastanawia mnie jeszcze jedno "ale"...co z gwarancją? Bo rozumiem, że idzie się "kochać"? Btw... podobno są dostępne baranki w kolorze nadwozia? Może ktoś słyszał jak to się sprawuje?
Właśnie wczoraj przeprowadzałem konserwację.
Apropo zobaczcie u siebie pod spodem korki w podłodze. Po jakiego francuskie tłumoki zrobili je rozmiarowo jak nakrętki od słoików i po jakiego jest ich tak dużo. Po za tym, bardzo słabo trzymają się otworów, wystarczy na coś najechać i woda będzie wlewać się litrami do środka.
Normalnie jak to zobaczyłem to za głowę się złapałem.
Zapisane
kristofch
V.I.P
*
Wiadomości: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...


« Odpowiedz #142 : Czwartek, 04 Sierpień 2011, 08:09 »

korki są po to bo przecież jak woda naleci przez uszczelki drzwi do ośrodka to można ją spuścić z auta  lol lol lol (to już chyba francuski pomysł  Język )
Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
odl
Klubowicz
*
Wiadomości: 489



« Odpowiedz #143 : Czwartek, 04 Sierpień 2011, 08:24 »

korki są po to bo przecież jak woda naleci przez uszczelki drzwi do ośrodka to można ją spuścić z auta  lol lol lol (to już chyba francuski pomysł  Język )

sie smiejesz.. a myslisz, ze ja ktoredy wode z kola zapasowego spuszczam..? ;-)
Zapisane
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #144 : Czwartek, 04 Sierpień 2011, 12:35 »

korków jest masa, ale u mnie po 3 latach są nadal wszystkie.
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
amarulka
Użytkownik
*
Wiadomości: 6


« Odpowiedz #145 : Środa, 17 Sierpień 2011, 07:28 »

Zgadzam sie z opiniami na temat klimy. U mnie dodatkowo  wystepuje taki delikatny poglos w silniku, a w Landryne wstepuje nowy duch gdy wylacze klime.
Tetaz juz jezdze bez klimy kiedy tylko moge chyba, ze dramatycznie paruje..
Zapisane
Michal85sc
Użytkownik
*
Wiadomości: 6



« Odpowiedz #146 : Piątek, 09 Wrzesień 2011, 07:59 »

witam

ja jestem posiadacze c1 od 3.5 roku nigdy nie mialem z nim problemu ale pewnego dnia gdy dostrzegłem z tyłu samochodu na dodatkowych świetle stopu oznaki korozji.   dzieje sie to przez to że tak jest gąbka która wchłania wodę i nie ma kiedy wyschnąc. szczrze jak odkręciłem światło to się wystraszyłem. ale zrobiłem sobie tą rdze i mysle ze narazie bedize ok!! także zobaczcie sobie drodzy użytkownicy czy nie macie tego samego...


ja nie odkrecałem i dopiero zoabczylem jak poszło dalej!!!!pozdrawiam
Zapisane
seraphine
Posiadacz
**
Wiadomości: 307


« Odpowiedz #147 : Sobota, 17 Wrzesień 2011, 21:19 »

A ja mam nowy problem - majtający się tylny zderzak. Pomiędzy pasem tylnym a zderzakiem jest około 1-2 centymetrowa szpara. Efekt jest taki, że podczas jazdy po nierównościach wkręty od mocowania tablicy rejestracyjnej szorują o pas tylny i w środku słychać specyficzne metaliczne skrzypienie. I tu małe pytanko do Was? U was jest tak samo? Nie macie zamontowanego tam żadnego elementu dystansującego? Przecież przez takie majtanie się zderzak w końcu się nadwyręży (zwłaszcza, że jest to spora płachta plastiku)...  Co?
Zapisane

Brązowiutki Duster II klekot 4x4
cookie
Maniak
***
Wiadomości: 976

Sprzedam wózek Mutsy Urban Rider.


« Odpowiedz #148 : Niedziela, 18 Wrzesień 2011, 14:41 »

A ja mam nowy problem - majtający się tylny zderzak. Pomiędzy pasem tylnym a zderzakiem jest około 1-2 centymetrowa szpara. Efekt jest taki, że podczas jazdy po nierównościach wkręty od mocowania tablicy rejestracyjnej szorują o pas tylny i w środku słychać specyficzne metaliczne skrzypienie. I tu małe pytanko do Was? U was jest tak samo? Nie macie zamontowanego tam żadnego elementu dystansującego? Przecież przez takie majtanie się zderzak w końcu się nadwyręży (zwłaszcza, że jest to spora płachta plastiku)...  Co?
Musiałeś o coś zawadzić i wyrwać jakiśplastik z zatrzasku. U mnie nic się nie majta  i nigdy nei majtało.
Zapisane
seraphine
Posiadacz
**
Wiadomości: 307


« Odpowiedz #149 : Niedziela, 18 Wrzesień 2011, 16:04 »

Ale tam nie było żadnego zatrzasku... na środku pod zderzakiem jest u mnie tylko goła blacha, a i na samym zderzaku nie widzę żadnych śladów. Zderzak po prostu z racji swej elastyczności na środku poddaje się w przód i tył. Nie bardzo mam jak obejrzeć innego trojaczka w celach porównawczych, ale nie przypominam też sobie, żebym o coś zahaczył.

Update [20.09.2011]:
Dziś się wczołgałem pod spód i zaobserwowałem co następuje:
-w metalowej belce są 2 okrągłe otwory i żadnych pozostałości po zatrzaskach,
-w plastikowej nakładce są 2 fabryczne otwory na wkręty do mocowania tablicy rejestracyjnej, ale poniżej poziomu tylnego wzmocnienia zderzaka,
-na czuja nie znalazłem od wewnętrznej strony plastikowej nakładki żadnych miejsc po mocowaniu do metalowej części zderzaka.

...ten zderzak faktycznie sobie "dynda". Patrząc na to foto, to on faktycznie nie ma się na czym oprzeć. Jutro czeka mnie wycieczka do castoramy na dział "kiblowy" po jakieś gumy (podkładki) i jakieś śruby, co by to się dało połapać.

« Ostatnia zmiana: Wtorek, 20 Wrzesień 2011, 19:48 wysłane przez seraphine » Zapisane

Brązowiutki Duster II klekot 4x4
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #150 : Poniedziałek, 26 Wrzesień 2011, 10:06 »

wg mnie (z tego co pamiętam) trzyma się tylko w miejscach które zaznaczyłem!


* 107zderzak.JPG (30.51 KB, 616x337 - wyświetlony 1925 razy.)
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
seraphine
Posiadacz
**
Wiadomości: 307


« Odpowiedz #151 : Poniedziałek, 26 Wrzesień 2011, 13:49 »

No właśnie tak się też domyśliłem... dlatego na dziurach czasami plastik kłapie o metalowe wzmocnienie... do tego jak ktoś źle przykręci tylną tablicę, to kiedy zderzak pracuje, wkręty wydają fajny metaliczny dźwięk... wrrr. Nie wiem, czy to dobry pomysł, ale przymocowałem ten plastikowy zderzak do metalowej belki w miejscu tablicy (wykorzystując te 2 otwory w belce). Mam tylko nadzieję, że nie będzie pękał od pracy. Nie jest dokręcony na maksa, tylko tak dla przytrzymania. No i za belkę wsadziłem... korki od wanny  lol dla jakiejś miniaturowej amortyzacji. Język
Zapisane

Brązowiutki Duster II klekot 4x4
kristofch
V.I.P
*
Wiadomości: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...


« Odpowiedz #152 : Niedziela, 18 Grudzień 2011, 22:46 »

może jakaś cela w aku jest uszkodzona... zmierz napięcie na aku w takim stanie - w końcu padnie Ci na amen.
Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #153 : Poniedziałek, 19 Grudzień 2011, 14:42 »

fabryczny aku jest bardzo słabiutki... a punkt zmasowania jest przyczepiony na blachę z lakierem :/ pierwsze co zrobiłem po wymianie aku, to zeszlifowałem to mocowanie do blachy, przykręciłem i dopiero zabezpieczyłem.
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
cookie
Maniak
***
Wiadomości: 976

Sprzedam wózek Mutsy Urban Rider.


« Odpowiedz #154 : Poniedziałek, 19 Grudzień 2011, 15:34 »

fabryczny aku jest bardzo słabiutki... a punkt zmasowania jest przyczepiony na blachę z lakierem :/ pierwsze co zrobiłem po wymianie aku, to zeszlifowałem to mocowanie do blachy, przykręciłem i dopiero zabezpieczyłem.
Imho fabryczny aku jest bardzo dobry- mam taki od 3 lat i nienarzekam, a z tego co pamietam Archer to Twoje problemy z aku były spowodowane pewnym odbiornikiem, co potrafi łoic 40A.
Zapisane
cookie
Maniak
***
Wiadomości: 976

Sprzedam wózek Mutsy Urban Rider.


« Odpowiedz #155 : Wtorek, 20 Grudzień 2011, 10:23 »

misie, nowy 107 którym teraz jeżdżę, miał dziś rano problemy z odpaleniem, jak mu na wieczór zrobiłem jazdę typu "taxi" max 5km odcinki z postojem >15min....
Przy takim trubie używania nawet mój wartburg z altem 40A nie miał problemów z odpalaniem a co dopiero 3 cylindrowiec z altem 70 albo 85A?

Ostatni raz podładowywałem aku zeszłej zimy- zupełnie zapobiegawczo bo były spore mrozy.
Alternator ma wydajnośc w najgorszym wypadku 70A. Na obrotach jałowych podaje zapewne w okolicach 20A, co w 4-5 minut doładowuje aku po odpaleniu. Oczywiście odbierniki zżerają koło 10A a wspoma pewnie i z 40 łyknie ale w końcu nie jeździ się na obrotach jałowych tylko z obrotami minimum 2000rpm, a i kiera nie obraca się przeciez jak przy kręceniu ósemek.
MOże koledze zdazyło się rozładowac swój aku do zera i stad jego problemy?
Mały akumulator ma ta zaletę, że łąduje sie wiekszym pradem i na krótkich odcinkach jest szybciej doładowywany. Wiekszy aku potrzebuje na to dłuższego ładowania.
Zapisane
OLSZOWIEC
Newbie
*
Wiadomości: 2


« Odpowiedz #156 : Piątek, 06 Lipiec 2012, 16:40 »

U mnie jedynie pompa wody ale jak już doczytałem to przy 70tys i tak długo wytrzymała Łohoho
Zapisane
turtur
Użytkownik
*
Wiadomości: 8


« Odpowiedz #157 : Sobota, 06 Październik 2012, 15:26 »

Witam wszystkich.
Nie działają mi światła awaryjne a kierunkowskazy tak.
Czy ktoś miał taki problem?
Pozdr.
Zapisane
aygo_driver
Klubowicz
*
Wiadomości: 797



« Odpowiedz #158 : Sobota, 06 Październik 2012, 19:48 »

Wcześniej działały, czy kupiłeś auto i nie działają?
Zapisane

gaga195
Maniak
***
Wiadomości: 744



« Odpowiedz #159 : Niedziela, 07 Październik 2012, 19:49 »

u mnie dzisiaj pod nogami ( tylne fotele) od strony pasażera stało z 5 cm wody Mrugnięcie
chyba mnie czeka wymiana uszczelek drzwi  Mrugnięcie
Zapisane

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9   Do góry
Drukuj
Skocz do: