Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Strony: 1 ... 5 6 [7]   Do dołu
Drukuj
Autor Wątek: Kolejny lifting trojaczków  (Przeczytany 156263 razy)
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #120 : Czwartek, 25 Lipiec 2013, 12:34 »

my w sieci dealerskiej na razie nic nie wiemy o 108... ale może...

jednak jeśli chodzi o silniki to PSA zaprojektowało już swoje konstrukcje 3-cylindorwe oznaczone symbolem EB.

są to 1.0 VTi (obecnie w 208 - 68KM) i 1.2 VTi (obecnie 301 - 72 KM, 2008 - 82 KM)... w przyszłym roku mają dorzucić do tych silników turbiny I SYSTEM STARTSTOP.


kilka artykułów o nowych jednostkach:
http://www.peugeot.pl/aktualnosci/nagroda-ecobest-2012-dla-grupy-psa-1/
http://www.peugeot.pl/aktualnosci/technologie-jednostek-napdowych-peugeot-ochrona-rodowiska-oraz-dowiadczenie-w-tworzeniu-ukadw-jezdnych-1/
http://www.peugeot.pl/aktualnosci/article_id=7215/
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 25 Lipiec 2013, 12:48 wysłane przez ArcherPAF » Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
seraphine
Posiadacz
**
Wiadomości: 307


« Odpowiedz #121 : Czwartek, 25 Lipiec 2013, 18:18 »

Naczytałem się o tym aż za dużo... ale pachnie mi to rewolucją na miarę VW, czyli 1,9TDI->2,0TDI... miało być "och i ach", a wyszło tak, jak wszyscy wiedzą. Poza tym, wyczytałem gdzieś, że aby poprawić normy emisji w obecnie produkowanych trojaczkach, skrzynia biegów też przeszła w 2012 jakiś lifting. Coś zmieniono z 3-cim biegiem. Podejrzewam, że "zbliżono" go w kierunku 2-ki, co imo jest zamachem na frajdę z jazdy.

Trzeba być dobrej myśli i czekać na jakieś pierwsze prezentacje na targach motoryzacyjnych. Kooperanci podobno już dostali wytyczne i zamówienia na części, więc produkcja seryjna powinna być już powoli wdrażana.
Zapisane

Brązowiutki Duster II klekot 4x4
kristofch
V.I.P
*
Wiadomości: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...


« Odpowiedz #122 : Piątek, 26 Lipiec 2013, 07:29 »

to prawda...sprzęgło i skrzynia są inne od 2012 roku
Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
cookie
Maniak
***
Wiadomości: 976

Sprzedam wózek Mutsy Urban Rider.


« Odpowiedz #123 : Piątek, 26 Lipiec 2013, 13:46 »

to prawda...sprzęgło i skrzynia są inne od 2012 roku
Skrzynia już nie jest od toyoty?
Zapisane
seraphine
Posiadacz
**
Wiadomości: 307


« Odpowiedz #124 : Piątek, 26 Lipiec 2013, 21:19 »

chyba dalej jest, ale zmieniono przełożenia... z tego co wyczytałem
Zapisane

Brązowiutki Duster II klekot 4x4
gaga195
Maniak
***
Wiadomości: 744



« Odpowiedz #125 : Piątek, 26 Lipiec 2013, 22:03 »

jedyny mocny atut trojaczków upadł ;(
Do widzenia 100km/h na 2 biegu
Zapisane

seraphine
Posiadacz
**
Wiadomości: 307


« Odpowiedz #126 : Piątek, 26 Lipiec 2013, 22:26 »

może 2-ki nie ruszyli. według opisu, jaki czytałem, to majstrowali przy trójce. tak, czy inaczej w kierunku "eko"  Smutny

...żeby to dokładnie obczaić, to by trzeba znaleźć zestawienie przełożeń na wszystkich biegach w wersji przed i po modyfikacji. twingo coraz bardziej atrakcyjne... 
Zapisane

Brązowiutki Duster II klekot 4x4
aygo_driver
Klubowicz
*
Wiadomości: 797



« Odpowiedz #127 : Piątek, 26 Lipiec 2013, 22:41 »

Zwykle "pro eco" są wydłużane skrzynie, więc co mogli zrobić z tą trójką Co?
Zapisane

kristofch
V.I.P
*
Wiadomości: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...


« Odpowiedz #128 : Sobota, 27 Lipiec 2013, 15:32 »

jazda próbna powinna rozwiać wątpliwości Uśmiech
Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
seraphine
Posiadacz
**
Wiadomości: 307


« Odpowiedz #129 : Niedziela, 28 Lipiec 2013, 23:26 »

Zwykle "pro eco" są wydłużane skrzynie, więc co mogli zrobić z tą trójką Co?

Ja bym powiedział, że w tym przypadku akurat skrócić. Żeby wrzucić 3@2000, to na dwójce trzeba mieć 2@3500 (bieg@obroty). Natomiast przy kolejnej zmianie jest już 3@2600 ==>> 4@2000. Przy jeździe typowo miejskiej, np przy 40km/h jest już trochę "ni w pies, ni w drzwi" - stosunkowo duże obroty na dwójce przy małym obciążeniu silnika (coś 3000), a na 3 już się dusi. Ja tutaj obstawiam, że właśnie tu coś pokombinowali... może ewentualnie jeszcze 2-kę przestroili (minimalnie skrócili)

jazda próbna powinna rozwiać wątpliwości Uśmiech

Jeżeli zostaną silniki Toyoty, to można by nawet przelecieć się trojaczkiem po lifcie 2012, bo prawdopodobnie to co w nim siedzi, będzie bazą napędową dla dla trojaczka-II (2013/2014). Toyota też coś przebąkiwała o silniku 1,2-R3, który pewnie stanie się opcją pośrednią pomiędzy 1,0-R3 a 1,33-R4 dla Yarka.

!!!! Update: ...a więc znalazłem topic c1oc dotyczący właśnie rozprawy na temat skrzyń biegów. Tam już odnotowali machloje w 2011r. 2-ka skrócono, a 3-kę wydłużono. Podobno powstała straszna dziura pomiędzy 2 a 3 biegiem i na dodatek na 3-ce już tak się ładnie nie zbiera. Ogólnie dla eko-papierka wyszła kupa!!!!

http://www.c1oc.co.uk/forum/viewtopic.php?f=6&t=1416

Na skróty:


i mały cytat:
http://www.c1oc.co.uk/forum/viewtopic.php?f=6&t=1416&start=20#p19249
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 28 Lipiec 2013, 23:50 wysłane przez seraphine » Zapisane

Brązowiutki Duster II klekot 4x4
aygo_driver
Klubowicz
*
Wiadomości: 797



« Odpowiedz #130 : Wtorek, 30 Lipiec 2013, 10:22 »

Jak dla mnie te zmiany są idiotyczne...
-wydłużyli czas przyspieszania do 100
-zrobili dziurę między 2, a 3
-jeszcze bardziej utrudnili dojście do odcinki na 4  lol
-podnieśli obroty na 5 przy maksymalnych prędkościach
BRAWO!
Zapisane

kristofch
V.I.P
*
Wiadomości: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...


« Odpowiedz #131 : Wtorek, 30 Lipiec 2013, 11:21 »

czyli ostatni prawdziwy trojaczek to rocznik 2010!!!
Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
BOBAS349FK
c1aygo107.net V.I.P
*
Wiadomości: 2856



« Odpowiedz #132 : Wtorek, 30 Lipiec 2013, 11:47 »

teraz skrzynie biegów przed 2010 beda w cenie  Łohoho
Zapisane

citroen c1 1.0
xsara picasso 1.6
mondeo GHIA mk2 2.0
GILERA RUNNER 125cm
seraphine
Posiadacz
**
Wiadomości: 307


« Odpowiedz #133 : Wtorek, 30 Lipiec 2013, 23:40 »

Jak dla mnie te zmiany są idiotyczne...
-wydłużyli czas przyspieszania do 100
-zrobili dziurę między 2, a 3
-jeszcze bardziej utrudnili dojście do odcinki na 4  lol
-podnieśli obroty na 5 przy maksymalnych prędkościach
BRAWO!

Jak możesz być tak krótkowzroczny? Przecież te kilka gramów na km wyemitowanego CO2 w sztucznym, mającym nie wiele wspólnego z realnymi warunkami drogowymi teście będzie miało diametralny wpływ na przetrwanie naszej planety!!!

A tak na serio... tak, czy inaczej KUPA! Dbajcie  to co macie, chrońcie przed korozją i cieszcie się ostatnimi prawdziwymi "nie-kastratami mini"!!! Teraz to już na prawdę, jakby człowiek chciał coś kupić nowego, to nie za bardzo jest co Smutny  Pozostaje mieć nadzieję, że wycofają się z tego poronionego konceptu, albo że ktoś tam na c1oc się walnął.
Zapisane

Brązowiutki Duster II klekot 4x4
gaga195
Maniak
***
Wiadomości: 744



« Odpowiedz #134 : Środa, 31 Lipiec 2013, 00:00 »

nie ma co się dziwić takich zmian Mrugnięcie
jest to autko tanie tanie tanie ekologiczne super hiper mega...

nie ma co z trojaczków robić pseudo sportowych fur do jazdy na jazdę do pracy.
Wg mnie powinni wypuścić jakąś wersję c1/aygo/107 sport czy coś Mrugnięcie
Zapisane

ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #135 : Środa, 31 Lipiec 2013, 10:45 »

ale nie będzie Uśmiech bo byłby konkurencją dla 208 Uśmiech
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
seraphine
Posiadacz
**
Wiadomości: 307


« Odpowiedz #136 : Środa, 31 Lipiec 2013, 23:58 »

nie ma co się dziwić takich zmian Mrugnięcie
jest to autko tanie tanie tanie ekologiczne super hiper mega...
nie ma co z trojaczków robić pseudo sportowych fur do jazdy na jazdę do pracy.

Kiedyś nie trzeba było robić, bo to co było, było fajne... a teraz wygląda na to, że te obecnie produkowane to jakaś popierdółka.
Zapisane

Brązowiutki Duster II klekot 4x4
kristofch
V.I.P
*
Wiadomości: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...


« Odpowiedz #137 : Czwartek, 01 Sierpień 2013, 08:46 »

tak jak skoda citygo sport Uśmiech
Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
Strony: 1 ... 5 6 [7]   Do góry
Drukuj
Skocz do: