Witamy, Go艣膰. Zaloguj si臋 lub zarejestruj.
Czy dotar艂 do Ciebie email aktywacyjny?

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10   Do do艂u
Drukuj
Autor W膮tek: LPG w trojaczkach  (Przeczytany 212269 razy)
seraphine
Posiadacz
**
Wiadomo艣ci: 307


« Odpowiedz #60 : Pi膮tek, 22 Czerwiec 2012, 23:26 »

mea culpa.... mia艂em na my艣li wypalanie gniazd zaworowych  hmm??

co do samych wtrysk贸w, to nie wiem jak to by艂o w starych modelach audi, ale kiedy艣 znajomy wyko艅czy艂 to cholerstwo poprzez jazd臋 z pustym bakiem (stara instalacja, samoch贸d m贸g艂 startowa膰 na gazie). potem mu mechanik t艂umaczy艂, 偶e benzyna jest w艂a艣nie u偶ywana do ch艂odzenia wtrysk贸w (albo wtrysku - bo tam by艂 chyba jednopunktowy).
Zapisane

Br膮zowiutki Duster II klekot 4x4
Bubu
U偶ytkownik
*
Wiadomo艣ci: 31



« Odpowiedz #61 : Sobota, 23 Czerwiec 2012, 12:29 »

Z tego co wyczyta艂em oraz z do艣wiadcze艅 znajomych to je艣li chodzi o wypalanie gniazd zaworowych to trzeba strasznie katowa膰 silnik, ale to prawda 偶e mo偶e si臋 co艣 takiego zdarzy膰. Tylko jaki ma sens zak艂adanie gazu skoro zale偶y nam na mocy/momencie i je艣li je藕dzimy ci膮gle do odcinki? Ja osobi艣cie bardzo rzadko przekraczam 3ty艣 obrot贸w, a zazwyczaj staram si臋 nie przekracza膰 2,5ty艣 tak偶e wierz臋 偶e b臋dzie dobrze  U艣miech
Zapisane

gaga195
Maniak
***
Wiadomo艣ci: 744



« Odpowiedz #62 : Sobota, 23 Czerwiec 2012, 12:42 »

Wow, 2500obr/min?
u mnie poni偶ej 3200 si臋 nie schodzi....
Zapisane

seraphine
Posiadacz
**
Wiadomo艣ci: 307


« Odpowiedz #63 : Sobota, 23 Czerwiec 2012, 14:47 »

no ja nie zaczynam wyprzedza膰 z mniej ni偶 3000 rpm, a wskazane jest te 3500  Dzie艅dobry ...i zazwyczaj ko艅cz臋 gdzie艣 ko艂o 5000-5500. inaczej ta gablota si臋 nie zbiera.  Dzie艅dobry ...a tak na marginesie, to trojaczek nie lubi za niskich obrot贸w (poni偶ej 2000)
Zapisane

Br膮zowiutki Duster II klekot 4x4
Dochu
Posiadacz
**
Wiadomo艣ci: 283



« Odpowiedz #64 : Sobota, 23 Czerwiec 2012, 21:47 »

ja tam go wachluje w ca艂ej gamie obrot贸w! 艁ohoho czyli tak jak sie jezdzic powinno xD hehe
Zapisane
gaga195
Maniak
***
Wiadomo艣ci: 744



« Odpowiedz #65 : Sobota, 23 Czerwiec 2012, 22:54 »

Taki V-tec w mniejszej wersji 艁ohoho
Jazda zaczyna si臋 od 3000
Zapisane

Dochu
Posiadacz
**
Wiadomo艣ci: 283



« Odpowiedz #66 : Sobota, 23 Czerwiec 2012, 22:57 »

ale jak to zacznie 艂yka膰 paliwo (nie spalac! xd) to moi rodzice sie dziwia co ja z tym samochodem jezdze i ile ja jezdze ze co chwile na stacje trzeba jechac.... hahaha
Zapisane
Bubu
U偶ytkownik
*
Wiadomo艣ci: 31



« Odpowiedz #67 : Sobota, 23 Czerwiec 2012, 23:00 »

M贸wi膮c zazwyczaj, nie mia艂em na my艣li 偶e zawsze  lol
Wyprzedzanie przy 3000rpm to raczej z艂y pomys艂, zazwyczaj do wyprzedzania zaczynam z 3500-4000  J臋zyk


A to czy lubi czy nie niskich obrot贸w to ju偶 nie mi stwierdza膰, wiadome jest 偶e nie wolno silnika dusi膰 na 1500. Co do ruszania to zdecydowanie rusza膰 powinno si臋 dynamicznie, ale to nie oznacza 偶e musi si臋 przekracza膰 te 2500 obrot贸w przecie偶  U艣miech(no chyba 偶e ruszamy spod 艣wiate艂 widz膮c super szybk膮 2 tonow膮 bryk臋 z 100KM kt贸ra chce pokaza膰 kto tu rz膮dzi  Dzie艅dobry)


Co do stacji to nie przepadam odwiedza膰, ale lepiej mimo wszystko odwiedzi膰 wiedz膮c ze za 80z艂 zatankujesz do pe艂na(no mo偶e zasi臋g troch臋 mniejszy ni偶 PB J臋zyk)
Zapisane

gaga195
Maniak
***
Wiadomo艣ci: 744



« Odpowiedz #68 : Sobota, 23 Czerwiec 2012, 23:12 »

u mnie za 200z艂 jest full pod korek benzyny ( co艣 ko艂o 34.2l)

A nam tu nie chodzi o to 偶eby pi艂owa膰 na sprz臋gle, ani jecha膰 na odcince ( no co mi si臋 cz臋sto zdarza), tylko o to 偶e ten 1litr lubi si臋 wysoko kr臋ci膰, bo tak to nie ma czym jecha膰.
Zapisane

Bubu
U偶ytkownik
*
Wiadomo艣ci: 31



« Odpowiedz #69 : Niedziela, 24 Czerwiec 2012, 07:44 »

A nam tu nie chodzi o to 偶eby pi艂owa膰 na sprz臋gle, ani jecha膰 na odcince ( no co mi si臋 cz臋sto zdarza), tylko o to 偶e ten 1litr lubi si臋 wysoko kr臋ci膰, bo tak to nie ma czym jecha膰.

Mi te偶 o to nie chodzi艂o, wed艂ug mnie w艂a艣nie wr臋cz przeciwnie jest czym jecha膰 - zale偶y to od tego po prostu jak je藕dzisz. P艂ynna jazda to nie jest wcale bardzo szybka jazda, no chyba 偶e m贸wimy o autostradzie. Tak jak ju偶 wspomina艂em, jakby mi zale偶a艂o na mocy/momencie to bym sobie kupi艂 Clio RS V6 i je藕dzi艂 na PB, a nie zaklada艂 LPG  lol
Zapisane

seraphine
Posiadacz
**
Wiadomo艣ci: 307


« Odpowiedz #70 : Niedziela, 24 Czerwiec 2012, 15:26 »

@kristofch: baaa, ja bym powiedzia艂, 偶e nawet 2,5 krpm do staru jest potrzebne jak masz klim臋 za艂膮czon膮 - inaczej zaraz si臋 ta nasza kosiareczka dusi i mo偶na si臋 przykro zdziwi膰 kiedy po wytoczeniu na skrzy偶owanie nagle 艂apie Ci臋 zamu艂ka a z twojej prawej nadci膮ga jakie艣 np. 25-letnie bmw z niekoniecznie sprawnymi hamulcami.

btw: patrz膮c na 偶ywotno艣膰 sprz臋gie艂 i objawy ich rozpadu, to zu偶ycie tarczy nam raczej nie grozi i chyba takie przed艂u偶one przepolerowanie tarczy do czasu wyr贸wnania obrot贸w silnik-skrzynia mniej niszcz膮co wp艂ywa na ca艂y zesp贸艂, ni偶 stanowcze zesprz臋glanie.

co do minimalnych obrot贸w, to bez ko艂a dwumasowego dolna granica pracy silnika 4-cylindrowego wynosi gdzie艣 1300-1400 obrot贸w (tak si臋 doczyta艂em szukaj膮c kiedy艣 info o funkcjonowaniu dwumas), wi臋c dla silnika 3-cylindorwego nale偶a艂oby przyj膮膰 gdzie艣 4/3 tej warto艣ci. zej艣cie poni偶ej tej warto艣ci nie s艂u偶y ani skrzyni, ani sprz臋g艂u... silnikowi pewnie te偶 nie. poza tym wykres momentu obrotowego naszej kosiary m贸wi sam za siebie.
Zapisane

Br膮zowiutki Duster II klekot 4x4
Kotecek
Go艣膰
« Odpowiedz #71 : Pi膮tek, 24 Sierpie艅 2012, 13:48 »

Poje藕dzi艂em tym Alto i stwierdzi艂em, ze LPG nie b臋dzie, bo spala w cyklu mieszanym to mniej ni偶 producent podaje dla autostrady. S艂abego testera co艣 mieli chyba. Najcz臋艣ciej spala艂o to 3,7. Motostat wyliczy艂 艣redni膮 3,9 pewnie dlatego, 偶e na dotarciu spala艂 du偶o (do 4,3). Rekord to 3,54 U艣miech Tak wi臋c auto udane. R贸偶nica w u偶ytkowaniu (paliwo + przegl膮d) mi臋dzy Alto na benzynie a t膮 wielka krow膮 na gazie to 100PLN na korzy艣膰 krowy (Opel Astra 1,4) w skali roku. B臋dzie na benzynie, no chyba 偶e dysproporcje cenowe kiedy艣 b臋d膮 jak 1 do 4 czy jeszcze wi臋ksze.
Zapisane
marysia
V.I.P
*
Wiadomo艣ci: 1385



WWW
« Odpowiedz #72 : Wtorek, 06 Listopad 2012, 22:02 »

Zdecydowa艂am dzi艣, 偶e cytryna dostaje LPG!
robi臋 w tygodniu dok艂adnie 1080 km licz膮c tylko dojazdy do pracy wi臋c oszcz臋dno艣ci zwi膮zane z instalacj膮 zwr贸c膮 si臋 raczej szybko...
nie lubi艂am nigdy LPG ale daje mi ostatnio po kieszeni a wyliczenia m贸wi膮 same za siebie (oko艂o 500 z艂 w kieszeni na miesi膮c)
Wi臋c trzymajcie za mnie kciuki 偶ebym trafi艂a na dobrego speca od gazu 艁ohoho
Zapisane

ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomo艣ci: 5856


by艂 sobie kiedy艣 107RC...


WWW
« Odpowiedz #73 : Wtorek, 06 Listopad 2012, 23:26 »

je艣li chcesz mie膰 na prawd臋 speca to daj zna膰... poradz臋 Ci gdzie w 艁odzi warto to zrobi膰! U艣miech
Zapisane

Pzdr from 艁DZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (s艂u偶bow贸z)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(呕onowozide艂)

By艂y:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
marysia
V.I.P
*
Wiadomo艣ci: 1385



WWW
« Odpowiedz #74 : Wtorek, 06 Listopad 2012, 23:29 »

jeszcze si臋 zastanawiam, mam straszny m臋tlik w g艂owie bo boj臋 si臋, 偶e koszty dodatkowe mnie zjedz膮.
Zapisane

gaga195
Maniak
***
Wiadomo艣ci: 744



« Odpowiedz #75 : Wtorek, 06 Listopad 2012, 23:39 »

Marysia, jako 偶e u nas jest 1 samoch贸d z lpg, jak p贸jdziesz do dobrego "gaziarza" to nie ma 呕ADNYCH INNYCH OP艁AT 偶e co艣 Pani nie dzia艂a i trzeba wymieni膰.
呕adnych innych wizyt u gazownika...
z tego co pami臋tam po 1000km jest wymiania filtra i czytanie b艂臋d贸w i dostrajanie w razie potrzeby
i p贸藕niej co 20 000km wymiana filtra i tak forever
Zapisane

ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomo艣ci: 5856


by艂 sobie kiedy艣 107RC...


WWW
« Odpowiedz #76 : Wtorek, 06 Listopad 2012, 23:41 »

hmmm...

dla mnie jest jedyne miejsce w 艂odzi gdzie warto... polecam, bo znam wiele GRUBYCH projekt贸w, kt贸re maj膮 gaz na co dzie艅 i na prawd臋 nie narzekaj膮...

http://nagaz.pl/kontakt/
Zapisane

Pzdr from 艁DZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (s艂u偶bow贸z)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(呕onowozide艂)

By艂y:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
kristofch
V.I.P
*
Wiadomo艣ci: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche ma艂e porsche...


« Odpowiedz #77 : 艢roda, 07 Listopad 2012, 00:10 »

Zdecydowa艂am dzi艣, 偶e cytryna dostaje LPG!
robi臋 w tygodniu dok艂adnie 1080 km licz膮c tylko dojazdy do pracy wi臋c oszcz臋dno艣ci zwi膮zane z instalacj膮 zwr贸c膮 si臋 raczej szybko...
nie lubi艂am nigdy LPG ale daje mi ostatnio po kieszeni a wyliczenia m贸wi膮 same za siebie (oko艂o 500 z艂 w kieszeni na miesi膮c)
Wi臋c trzymajcie za mnie kciuki 偶ebym trafi艂a na dobrego speca od gazu 艁ohoho

o kurde jestem w szoku z tym LPG  Smutny ...mia艂em LPG w SC i by艂em mega zadowolony ale jako艣 trojaczka bym nie zagazowa艂 pomimo 偶e par臋set z艂otych wydaje co miesi膮c na paliwo...ale z tego co piszesz to ja dwa razy mniej od Ciebie km robi臋...wiec hmm mo偶e rzeczywi艣cie...

...hmm a mo偶e jako艣 uda艂oby si臋 inaczej 偶ycie zorganizowa膰  J臋zyk pomy艣l o tym...czasami to dobry bodziec U艣miech

(a z tym zagazowaniem to musi to by膰 kto艣 kto zjad艂 z臋by na LPG 偶eby nie schrzani艂 roboty!!! i cytrynki)
« Ostatnia zmiana: 艢roda, 07 Listopad 2012, 00:14 wys艂ane przez kristofch » Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomo艣ci: 5856


by艂 sobie kiedy艣 107RC...


WWW
« Odpowiedz #78 : 艢roda, 07 Listopad 2012, 01:35 »

(a z tym zagazowaniem to musi to by膰 kto艣 kto zjad艂 z臋by na LPG 偶eby nie schrzani艂 roboty!!! i cytrynki)

dlatego poda艂em adres firmy, kt贸ra tania nie jest, ale za to spece jakich ma艂o!
Tyle z opowie艣ci znajomych i klient贸w!
Zapisane

Pzdr from 艁DZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (s艂u偶bow贸z)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(呕onowozide艂)

By艂y:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
kaliope
SUPER MODERATOR
*
Wiadomo艣ci: 1396


Peugeot 107, 1.0 trendy & Zafira 1.9 cdti


« Odpowiedz #79 : 艢roda, 07 Listopad 2012, 08:03 »

ja dr膮偶y艂em temat do艣膰 mocno w Krakowie, dzwoni膮c po najbardzoej renowanych zak艂adach w Krakowie. I powiem, 偶e wsz臋dzie mi raczej mnie zniech臋cano, cho膰 nie m贸wili, 偶e to chory pomys艂. W Krakowie maj膮 do艣膰 spore do艣wiadczenie w tych silnikach gdy偶 u nas L-ki (a jest tego dziesi膮tki jak nie setki) to od paru lat to yariski II i wszystkie (poza oczywiocie D4D) je偶dza na gazie.  Go艣ci mi m贸wili, 偶e ju偶 klka razy wymieniali silnik. Tzn wytrzymuj膮 max 150-200tys......na ale wiadomo mo偶na kupi膰 potem silnik za max 1.500 z艂 tak偶e i tak sie op艂aci. Mnie jednak serce by bola艂a jak bym musia艂 wymieni膰 mu serducho. 
Zapisane

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10   Do g贸ry
Drukuj
Skocz do: