Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Strony: 1 [2] 3 4 5   Do dołu
Drukuj
Autor Wątek: Klekot silnika, klepanie, silnik chodzi jak traktor itp, itd  (Przeczytany 145592 razy)
cookie
Maniak
***
Wiadomości: 976

Sprzedam wózek Mutsy Urban Rider.


« Odpowiedz #20 : Poniedziałek, 20 Lipiec 2015, 08:57 »

Generalnie tłumik jest dosc głośny pod obciazeniem w tym samochodzi. Najlepeij porównaj z innym. Mój jest głosny ale klekotu diesla to nie przypomina. Klekot zaworow słysze tylko przez ok minute od odpalenia chyba, ze jest bardzo zimno. Wtedy trwa to troche dłuzej. Łąncuch wogóle nie słysze. Od sprawdzenia wydechu bym zaczął.
Zapisane
maras
Użytkownik
*
Wiadomości: 7


« Odpowiedz #21 : Poniedziałek, 20 Lipiec 2015, 22:28 »

w tym przypadku przy odpalaniu i na wolnych czy stałych obrotach jest ok - tylko i wyłącznie przy samym przyspieszaniu klekocze. Potem po jakiś może 5 km zanika i już pracuje ok nie klekocze przy dodawaniu gazu.

Postaram się podjechać do jakiegoś warsztatu na sprawdzenie w tym tygodniu.
Zapisane
maras
Użytkownik
*
Wiadomości: 7


« Odpowiedz #22 : Środa, 29 Lipiec 2015, 21:58 »

Byłem u mechanika i stwierdził, że to zawory klekoczą  jak silnik zimny przy dodawaniu gazu. Na wolnych po odpaleniu też jednak troszkę słychać zawory.

Czy ktoś wie jakie są koszty regulacji zaworów w aygo?
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 30 Lipiec 2015, 14:10 wysłane przez maras » Zapisane
r4do
Użytkownik
*
Wiadomości: 15


107 aka. potwor


« Odpowiedz #23 : Poniedziałek, 02 Listopad 2015, 21:22 »

Haha, mam to samo wlasnie zalozylem nowy temat nie potrzebnie, filmik tutaj z glosami, chetnie poczytam wypowedzi ekspertow:

https://www.youtube.com/watch?v=8HNl7nbIaVU&feature=youtu.be
Zapisane
cookie
Maniak
***
Wiadomości: 976

Sprzedam wózek Mutsy Urban Rider.


« Odpowiedz #24 : Wtorek, 03 Listopad 2015, 08:22 »

Byłem u mechanika i stwierdził, że to zawory klekoczą  jak silnik zimny przy dodawaniu gazu. Na wolnych po odpaleniu też jednak troszkę słychać zawory.

Czy ktoś wie jakie są koszty regulacji zaworów w aygo?
Pewnie z 300-400 zeta trzeba będzie wyskoczyć, bo trzeba ściagnąc waki rozrządu i dobierać szklanki  popychaczy pod wymiar.
Zapisane
gaga195
Maniak
***
Wiadomości: 744



« Odpowiedz #25 : Wtorek, 03 Listopad 2015, 09:44 »

Jeśli chodzi o zmniejszanie luzu zaworowego to dobrać nowe szklanki ale jeśli chodzi o zwiększanie to raczej da sie obrobić stare szklanki... Przynajmniej u mnie do "motorka" tak robili u fachowców którzy zajmują się obrabianiem głowic Mrugnięcie
Zapisane

r4do
Użytkownik
*
Wiadomości: 15


107 aka. potwor


« Odpowiedz #26 : Wtorek, 03 Listopad 2015, 23:53 »

Myslicie ze mozna zniwelowac ten dzwiek za pomoca chemii? gestszego oleju np. 5w40 lub sa takie preparaty oil flush, ktore czyszcza komore silnika, czy mechanik bedzie potrzebny?
Czytalem ze zawory nie sa hydrauliczne, no i ze trzeba sie troche narobic zeby sie dostac do zaworow.

Dzieki!
Zapisane
gaga195
Maniak
***
Wiadomości: 744



« Odpowiedz #27 : Środa, 04 Listopad 2015, 15:59 »

poprawić może coś poprawi ale usterka będzie tylko zakryta, tak czy siak trzeba będzie jechać do mechanika wcześniej czy później Mrugnięcie
Jedź zapłać i miej spokój na długo długo Mrugnięcie
Zapisane

cookie
Maniak
***
Wiadomości: 976

Sprzedam wózek Mutsy Urban Rider.


« Odpowiedz #28 : Środa, 04 Listopad 2015, 18:31 »

Jeśli chodzi o zmniejszanie luzu zaworowego to dobrać nowe szklanki ale jeśli chodzi o zwiększanie to raczej da sie obrobić stare szklanki... Przynajmniej u mnie do "motorka" tak robili u fachowców którzy zajmują się obrabianiem głowic Mrugnięcie
jak klepia na ciepło to łuż jest zbyt duży, więc trzeba dobierać nowe szklanki. Zbyt mały lyz to cicha klawiatura na zimnym silniku, utrata mocy i zwiększenie spalania.
Zapisane
r4do
Użytkownik
*
Wiadomości: 15


107 aka. potwor


« Odpowiedz #29 : Środa, 04 Listopad 2015, 19:38 »

Bylem u mechanika, ktory sie wsluchiwal, przejechal sie i stwierdzil ze to koncowka walka halasuje. W tym silniku sa dwa walki i to ten wiekszy z wieksza koncowka, czyli chyba wymiana tego walka i lancuch. Ja mieszkam w UK i tutaj taka wymiana bedzie mnie kosztowac z czesciami 450£ co jest za duzo dla mnie poki co, w sumie jak poczytam jak sciagnac lancuch to sam sobie wymienie, tylko musze dorwac czesc, silnik caly moge kupic juz za 250£, kierwa a dopiero co ten samochod kupilem...

Czekam na kolege ktory zapoczatkowal temat, ale sie nie odzywa.

Sprobuje zmienic olej na 5W40(gestrzy):

Motul 8100 5W40,

przedtem wyplukac jakims preparatem typu:

STP engine flush

Moze zapodac jakis ceramizer ( o ile to dziala )

Powiedzial ze moge z tym jezdzic, lecz z czasem moze bardziej halasowac, dzwiek bardzo dernerwuje.

Samochod ma przelatane 119k mil, czyli jakies 200k km.

Co myslicie?

Dzieki.



* wal7.jpg (140.18 KB, 583x871 - wyświetlony 4609 razy.)
Zapisane
kristofch
V.I.P
*
Wiadomości: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...


« Odpowiedz #30 : Środa, 04 Listopad 2015, 19:57 »

szczerze... to jak masz zamiar pośmigać sobie tym autkiem dłużej...to zainwestuj te 450 funciaków w konkretną naprawę...
Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
gaga195
Maniak
***
Wiadomości: 744



« Odpowiedz #31 : Środa, 04 Listopad 2015, 21:24 »

250funtów? 1250zł za tyle to kupisz u nas silnik po przebiegu ma 100kkm gotowy plug and play Łohoho
Zapisane

Karter
Klubowicz
*
Wiadomości: 33



« Odpowiedz #32 : Piątek, 06 Listopad 2015, 14:20 »

Cześć, nie lejcie do tego silnika żadnych ceramizerów, motodoctorów, uszlachetniaczy typu MoS2 bo to nic nie daje a bardziej szkodzi. To jest tylko chwyt marketingowy i nic więcej. Silniki Toyoty są ciasno spasowane i każde dodatnie jakowyś dziwadeł doprowadza do większego zużycia oleju i gorszej pracy. Niestety stwierdzam to na podstawie swojego doświadczenia. Teraz przy przebiegu 113 700 km muszę dolewać między wymianami co 10000 km około 1 litr oleju po przebiegu 6000km.
Zapisane
r4do
Użytkownik
*
Wiadomości: 15


107 aka. potwor


« Odpowiedz #33 : Poniedziałek, 09 Listopad 2015, 23:58 »

Cześć, nie lejcie do tego silnika żadnych ceramizerów, motodoctorów, uszlachetniaczy typu MoS2 bo to nic nie daje a bardziej szkodzi. To jest tylko chwyt marketingowy i nic więcej. Silniki Toyoty są ciasno spasowane i każde dodatnie jakowyś dziwadeł doprowadza do większego zużycia oleju i gorszej pracy. Niestety stwierdzam to na podstawie swojego doświadczenia. Teraz przy przebiegu 113 700 km muszę dolewać między wymianami co 10000 km około 1 litr oleju po przebiegu 6000km.

Przeczytalalem, ale przed napisaniem tego posta kolego juz zalalem z ciekawosci STP Oil Treatment, przejechalem jakies 100km do tej pory i nie zauwazylem roznicy, mam nadzieje ze pug nie wejdzie w nalog hehe.
Odnosnie fury to dalej jezdze z tym dzwiekiem, jest denerwujacy, jeszcze chyba pasek zaczal sie odzywac po dluzszym postoju, w weekend wymienie olej filtr i zobacze, ale zastanawiam sie jeszcze jaki olej wybrac, kupilem 5W40 Shella, ale zastanawiam sie nad 10W40 pol syntetyk, troche ma przelatane samochod. Wymienie jeszcze swiece i jak to nic nie da, to podjade do jeszcze innego mechanika.

Dzieki za pomoc i pozdro.
Zapisane
poldi76
Użytkownik
*
Wiadomości: 33


« Odpowiedz #34 : Wtorek, 24 Listopad 2015, 09:40 »

Witam mam ten sam problem 95000 km , jutro jadę na reg. zaworów , zastanawiam się jeszcze nd pompa wody czy tak nie stukocze.

Pozdrawiam

po wsłuchaniu się w materiał audio Mrugnięcie - to jednak nie pompa
byłem a aso szczeliny ok , klepie dalej...., przy okazji chyba wymienię tą pompę , czy jest to możliwe że ten jej klekot nasila się na zimnym przy pompie??/ albo również dołączę materiał audio ')

« Ostatnia zmiana: Czwartek, 26 Listopad 2015, 21:27 wysłane przez poldi76 » Zapisane
gaga195
Maniak
***
Wiadomości: 744



« Odpowiedz #35 : Wtorek, 24 Listopad 2015, 11:28 »

tak brzmi pompa wody
https://www.youtube.com/watch?v=ytZGy7Yb0U4
PS. Podziękuj Kaliope za filmik ;p
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 08 Grudzień 2016, 18:12 wysłane przez kaliope » Zapisane

Karter
Klubowicz
*
Wiadomości: 33



« Odpowiedz #36 : Wtorek, 24 Listopad 2015, 13:36 »

r4do: można powiedzieć "ten typ tak ma"; wiem że to jest denerwujące ale już się przyzwyczaiłem! Gorzej będzie wytłumaczyć w przyszłości kupującemu że ten silnik tak chodzi. He, he.....
Zapisane
r4do
Użytkownik
*
Wiadomości: 15


107 aka. potwor


« Odpowiedz #37 : Wtorek, 24 Listopad 2015, 21:57 »

Witam mam ten sam problem 95000 km , jutro jadę na reg. zaworów , zastanawiam się jeszcze nd pompa wody czy tak nie stukocze.

Pozdrawiam

po wsłuchaniu się w materiał audio Mrugnięcie - to jednak nie pompa


Koniecznie daj znac co zrobil mechanik i najwazniejsze czy juz nie halasuje ;]


r4do: można powiedzieć "ten typ tak ma"; wiem że to jest denerwujące ale już się przyzwyczaiłem! Gorzej będzie wytłumaczyć w przyszłości kupującemu że ten silnik tak chodzi. He, he.....

Dobra sciema nie jest zla, mozna wmawiac ze trzy cylindry, nie rowna praca silnika itp, albo dolac duzo wiecej oleju ;p ale chce troche pojezdzic samochodem. Nawet fajnie sie nim jezdzi, wszedzie sie miesci, dzisiaj dotankuje i zobacze ile spala, ogolnie jestem zadowolone, zeby tylko jeszcze cichutko silniczek pracowal...
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 24 Listopad 2015, 22:05 wysłane przez r4do » Zapisane
poldi76
Użytkownik
*
Wiadomości: 33


« Odpowiedz #38 : Wtorek, 01 Listopad 2016, 15:52 »

Witam nadchodzi zima problem wraca , klekot na zimnym silniku..tak zachodzę w głowę , czy ktoś wymieniał może kolektor dolotowy i pozbył się przypadkowo tej wady?
Naszły mnie tego typu rozmyślenia ponieważ np corolki e12 też miały taki podobny obiaw klekot na zimnym , a powodem był rozwarstwiający się dolot czy problemy z jakimiś klapkami. Noie orientujecie się czy może nasze kolektory maja podobną budowę ?  Najlepiej kupię taki za 40 zł na alle i rozbebeszę go.
Pozdrawiam
Zapisane
BOBAS349FK
c1aygo107.net V.I.P
*
Wiadomości: 2856



« Odpowiedz #39 : Wtorek, 01 Listopad 2016, 22:03 »

klepia zawory a raczej popychacze bo silnik zimny i olej gesty dlatego w zimie sie to nasila ...... klapy sa w kolektorach .... ale sa to klapy gaszace ale u nas takich nie ma
Zapisane

citroen c1 1.0
xsara picasso 1.6
mondeo GHIA mk2 2.0
GILERA RUNNER 125cm
Strony: 1 [2] 3 4 5   Do góry
Drukuj
Skocz do: