Witamy, Go艣膰. Zaloguj si臋 lub zarejestruj.
Czy dotar艂 do Ciebie email aktywacyjny?

Strony: [1] 2   Do do艂u
Drukuj
Autor W膮tek: Peugeot 107 po 100000km  (Przeczytany 49725 razy)
107KOMPRESOR
Klubowicz
*
Wiadomo艣ci: 2553



« : Czwartek, 14 Stycze艅 2010, 12:11 »

Witam wszystkich serdecznie  U艣miech  zbieralem sie juz od jakiegos czasu do napisania tego tematu bo juz jaks czas temu 100kkm zostalo rozmienione i chcialem sie z Wami podzielic "wrazeniami" po tym dystansie. odkladam w tym miejscu na bok moje mody, przerobki itd.
autko kupilem w marcu 2006r przez pierwsze 5kkm czyli do czerwca 2006r 107 poruszala sie moja mama potem niestety trafilo w moje raczki i od tego momentu nie mialo lekkiego zycia, liczne wycieczki oraz co moze wydawac sie dziwne dlugie trasy wakacyjne itd. mozna powiedziec ze autko bylo katowane non-stop ale jednoczesnie dbalem o nie bardzo dogladajac przegladajac i wymieniajac do tylko trzeba a trzeba powiedziec ze wymieniac NIC nie trzeba bylo. 107 okazala sie MAXYMALNIE bezawaryjnym pojazdem, byc moze to moje szczescie byc moze tak maja wszystkie ale nie dzialo sie z nia NIC, ominely mnie tez cieknace uszczelki z czego sie bardzo ciesze bo wiekszosc swojego zycia 107 spedzila na parkingu pod blokiem.
teraz mala historia serwisowo-kosztowa:

10.2006 - 15kkm - przeglad w ASO - 339pln + dodatkowo filtr powietrza 20pln
11.2006 - opony zimowe Yokohama + wymiana 692pln + 50pln
01.2006 - male modyfikacje miedzy innymi stozkowy filtr powietrza ktorego serwis ograniczal sie do mycia i czyszczenia
04.2007 - 30kkm - przeglad, wymiana oleju Valvoline VR! 10w60 + filtr oleju K&N + czyszczenie filtra powietrza + wymiana klockow hamulcowych i toczenie tarcz - 670pln
04.2007 - wymiana opon - 50pln
06.2007 - 40kkm - przeglad, wymiana oleju VR1 + filtr K&N + czyszczenie filtra powietrza - 280pln
11.2007 - 50kkm - przeglad, wymiana oleju VR1 + filtr K&N + czyszczenie filtra powietrza - 280pln
11.2007 - wymiana opon - 50pln
04.2008 - 60kkm - przeglad, wymiana oleju VR1 + filtr K&N + czyszczenie filtra powietrza + wymiana swiec NGK - 310pln
04.2008 - wymiana opon - 50pln
07.2008 - 70kkm - przeglad, wymiana oleju VR1 + filtr K&N + czyszczenie filtra powietrza + klocki hamulcowe ferodo premier  + plyn hamulcowy motul rbf660 + wymiana swiec denso irydium power + wycieraczka valeo silencio x-trm - 790pln
09.2008 - 80kkm - przeglad, wymiana oleju VR1 + filtr K&N + czyszczenie filtra powietrza - 255pln
11.2008 - wymiana opon - 50pln
01.2009 - 90kkm przeglad, wymiana oleju VR1 + filtr K&N + czyszczenie filtra powietrza + wymiana oleju w skrzyni motul motylgear 75w80 + wymiana sprzegla (tarcza + 艂ozysko + docisk + kolo zamachowe) + sonda lambda - 1480pln
04.2009 - wymiana opon - 50pln
07.2009 - 100kkm - przeglad, wymiana oleju VR1 + filtr K&N + czyszczenie filtra powietrza - 270pln
to na razie tyle U艣miech
« Ostatnia zmiana: Poniedzia艂ek, 29 Marzec 2010, 16:55 wys艂ane przez 107KOMPRESOR » Zapisane

P107 SI GT  P206SW 207GTI
107KOMPRESOR
Klubowicz
*
Wiadomo艣ci: 2553



« Odpowiedz #1 : Czwartek, 14 Stycze艅 2010, 12:15 »

pisze w drugim bo ciezko sie pisze jak skacze "okienko" Smutny

w kazdym razie przez te 100kkm na przeglady wydalem 5686pln i pragne dodac ze wymiana sprzegla byla z mojej winy i w seryjnym egzemplarzu nie powinna miec miejsca to samo tyczy sie sondy lambda.
Zapisane

P107 SI GT  P206SW 207GTI
dthdth
V.I.P
*
Wiadomo艣ci: 1777



« Odpowiedz #2 : Czwartek, 14 Stycze艅 2010, 12:27 »

Szczerze - pieknie to wyglada. Koszta zadne biorac pod uwage przedzial czasowy i kilometraz. Auto dawalo i daje Ci ciagla przyjemnosc. To samo ze mna i moja zona - za kazdym razem kiedy ide przejechac sie tym autkiem czuje rodzaj podniecenia   U艣miech
Interesuje mnie Twoja historia z kolem zamachowym i sprzeglem. Wiem ze bawiles sie modyfikowaniem itd. ale co spowodowalo ze musiales to wszystko wymieniac? Jakie byly objawy?
Ja niedlugo bede musial to samo zrobic w moim NB, tyle ze koszta 2 razy wieksze, ale i moc dwa razy wieksza  艁ohoho
Zapisane

Peugeot 107 1.0-12V-2Tronic  , Byl - Fiat Bravo 1.9 MJTD 165hp/350Nm , Sym Fiddle II 50cc  ,
Byl - Kreidler Galactica 2.0 Electric   , Triumph Tiger 800 Crystal White   , Toyota Auris II Hybrid
kristofch
V.I.P
*
Wiadomo艣ci: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche ma艂e porsche...


« Odpowiedz #3 : Czwartek, 14 Stycze艅 2010, 12:58 »

...no pieknie naprawd臋 z t膮 107 U艣miech  o takie autko ja w艂a艣nie chce - tylko eksploatacja U艣miech lejesz i jedziesz:) i nigdy cie nie zawiedzie U艣miech

Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
107KOMPRESOR
Klubowicz
*
Wiadomo艣ci: 2553



« Odpowiedz #4 : Czwartek, 14 Stycze艅 2010, 16:55 »

dthdth, jesli chodzi o sprzeglo to po pierwsze bylo juz troche zuzyte ze wzgledu na bardzo agresywny przebieg momentu obrotowego w pierwszej fazie moich modyfikacji (150Nm od 2500obr/min), objaw byl taki ze jak dalem w palnik to obroty rosly a samochod nie jechal. po rozebraniu wszystkiego okazalo sie ze tarcza jest jeszcze w miare ok ale nie zauwazylismy regulacji ktora jest dosc nietypowo umieszczone w/g mojego mechanika. krotko mowiac mozna bylo jeszcze pare tysiecy na tej tarczy zrobic gdyby to wyregulowac odpowiednio, ja zdecydowalem sie na wymiane bo juz i tak bylo rozebrane a nowe czesci mialem. podsumowujac kwestje sprzegla to uwazam ze w seryjnym modelu nie bedzie potrzeby wymiany przed 150000km.

ujme to tak:
tarcza sprzegla byla w polowie drogi do zuzycia
docisk byl ok
kolo zamachowe tez
jedynie lozysko bylo rozwalone
- poniewaz mialem wszystkie te czesci nowe wymienilem na nowe, choc tak na prawde tylko lozysko oporowe wymagalo wymiany.
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 14 Stycze艅 2010, 16:58 wys艂ane przez 107KOMPRESOR » Zapisane

P107 SI GT  P206SW 207GTI
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomo艣ci: 5856


by艂 sobie kiedy艣 107RC...


WWW
« Odpowiedz #5 : Czwartek, 14 Stycze艅 2010, 23:06 »

Gratuluj臋 Ma艂y i 偶ycz臋 podobnych wra偶e艅 z Subarynk膮!

no i oczywi艣cie mam nadzieje 偶e w ko艅cu dobijesz do tego szacownego 1000 post贸w J臋zyk

A swoj膮 drog膮 to od czytania takiego opisu to mi si臋 tylko serce 艣mieje 艁ohoho 偶e to na prawd臋 fajne autko!
Zapisane

Pzdr from 艁DZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (s艂u偶bow贸z)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(呕onowozide艂)

By艂y:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
107KOMPRESOR
Klubowicz
*
Wiadomo艣ci: 2553



« Odpowiedz #6 : Poniedzia艂ek, 18 Stycze艅 2010, 13:31 »

kolejna statystyka U艣miech tym razem paliwowa, przez te cale 100000km tankowalem zawsze Pb98 w zwyz 艂acznie zalalem 6325,5l z czego wynika ze srednie spalanie, w moim przypadku, na tym dystansie wynioslo 6.32l/100km najmniejsze jakie zanotowalem to 4.64l/100km o najwyzszym nie bede pisal bo moze niektorych wprowadzic w blad i przestraszyc a tego bym nie chcial U艣miech
jesli ktos by sie pytal to wydalem na to cale paliwo wartosc drugiej 107 lol 25388PLN + 239E + 640DKK + 325CHF nie zaluje zadnej zlotowki U艣miech

pozdrawiam
maly
Zapisane

P107 SI GT  P206SW 207GTI
dthdth
V.I.P
*
Wiadomo艣ci: 1777



« Odpowiedz #7 : Poniedzia艂ek, 18 Stycze艅 2010, 14:02 »

Powiedzialbym ze przyzwoicie U艣miech

No niestety, ale czlowiek nie zdaje sobie sprawy z tego ile kasy idzie na auto "w calosci" do czasu do kiedy nie zrobi sobie jakis notatek a potem to wszystko zliczy.

Ja w tym miesiacu po placeniu 2 lat kredytu przekroczylem 65kzl (suma rat, paliwo, ubezpieczenie, akcesoria, itd) za Fiata ktory mnie kosztowal w zakupie 67kzl.
Pozostalo jedynie 3 lata.
Prawdopodobne koszta po calych 5 latach to bedzie okolo 150kzl!! Smutny Co? skull Z艂y
Zapisane

Peugeot 107 1.0-12V-2Tronic  , Byl - Fiat Bravo 1.9 MJTD 165hp/350Nm , Sym Fiddle II 50cc  ,
Byl - Kreidler Galactica 2.0 Electric   , Triumph Tiger 800 Crystal White   , Toyota Auris II Hybrid
dogberry
U偶ytkownik
*
Wiadomo艣ci: 70



« Odpowiedz #8 : Wtorek, 19 Stycze艅 2010, 01:29 »

No mi dzisiaj stukn臋艂o 90.000km.

M贸j jest prawie bezawaryjny, prawie wszystkie awarie to moja wina, gdyby nie to nic by mu nie by艂o  OK

- oko艂o 20.000km zerwany pasek bo ci膮艂em ogromne zaspy i ca艂a komora silnika wype艂niona 艣niegiem, zabawa zako艅czy艂a si臋 w rowie ale nic si臋 nie sta艂o
- 35.000km wymiana klock贸w  艁ohoho
- po 50.000km za艂o偶enie instalacji gazowej
- 56.000km wjazd w barierk臋 (naprawa z AC plus szyba z AC od kamienia, koszt oko艂o 7.000PLN)
- 75.000km popsu艂o si臋 sprz臋g艂o (do dzisiaj nie naprawione  lol)
- 83.000km wjazd w r贸w  Pobudka! znowu naprawa i znowu prz贸d
- 88.000km  popsu艂 si臋 gaz, co艣 z wi膮zk膮 kabli, zrobi膮 na gwarancji, teraz je偶d偶臋 na benzynie i drogo  Smutny
- 88.000km znowu pasek i znowu zaspy, musz臋 kupi膰 os艂on臋 pod silnik  Yo Yo Yo
- 90.000km sko艅czy艂y si臋 klocki i skrzynia coraz gorzej dzia艂a z powodu sprz臋g艂a


Og贸lnie samoch贸d nie ma ze mn膮 艂atwo, musz臋 w niego wrzuci膰 jakie艣 2.000PLN aby go doprowadzi膰 do stanu bardzo dobrego.
Zapisane

ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomo艣ci: 5856


by艂 sobie kiedy艣 107RC...


WWW
« Odpowiedz #9 : Wtorek, 19 Stycze艅 2010, 22:18 »

no ale to chyba tzn te usterki spowodowane... hmm do艣膰 ci臋偶kimi warunkami pracy a nie samymi wadami fabrycznymi??


偶ycz臋 szybkiej naprawy 艁ohoho
Zapisane

Pzdr from 艁DZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (s艂u偶bow贸z)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(呕onowozide艂)

By艂y:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
dogberry
U偶ytkownik
*
Wiadomo艣ci: 70



« Odpowiedz #10 : Czwartek, 21 Stycze艅 2010, 00:17 »

Tak ci臋偶kimi warunkami. Chocia偶 klocki wytrzyma艂y ponad 55.000km wi臋c to jest bardzo dobry wynik. Dzisiaj klocki wymieni艂em ale troch臋 si臋 "sp贸藕ni艂em" i tarcze dosta艂y i musz臋 je te偶 wymieni膰 niestety  Smutny

Jutro jad臋 robi膰 wi膮zk臋 od gazu na gwarancji. W pi膮tek wymiana tarcz, wymiana 艣wiec, wymiana p艂ynu w skrzyni no i sprz臋g艂o. Znalaz艂em jakie艣 na Allegro za oko艂o 250z艂 z jakiego艣 podobno po spaleniu wn臋trza przy 1.000km. Zaryzykuj臋 i zobacz臋.

Teraz mam zamiar troch臋 oszcz臋dza膰 sprz臋g艂o abym za rok nie musia艂 znowu wymienia膰 przy jaki艣 150.000km  U艣miech Chod藕 to wielce prawdopodobne bo sprz臋g艂a w Aygo lubi膮 pada膰 co 70.000km  艁ohoho

Mam nadzieje, 偶e mi samoch贸d wytrzyma do ko艅ca leasingu. Zosta艂o jeszcze 1,5 roku co mog臋 przeliczy膰 na jakie艣 153.000km plus te 90.000 co teraz mam = to ponad 240.000km w 3 lata co dla autka miejskiego mo偶e by膰 problemem. M贸j spos贸b eksploatacji auta czyli na zu偶ycie nie wp艂ywa na nie dobrze, hehe.
Ale co tu oczekiwa膰 90.000km, statystycznie Polak robi w ci膮gu roku 15.000km czyli jakbym je藕dzi艂 statycznie to wychodzi jakie艣 6 lat. Przy przebiegu 243.000 = ponad 16 lat.
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 21 Stycze艅 2010, 00:25 wys艂ane przez dogberry » Zapisane

dthdth
V.I.P
*
Wiadomo艣ci: 1777



« Odpowiedz #11 : Czwartek, 21 Stycze艅 2010, 11:47 »

Niezle - to ja myslalem ze moje 35 do 40kkm na rok to duzo. Widze jednak ze sa mocniejsi. Przy takich przebiegach w Twoim przypadku to bym w diesla na 100% wchodzil.
Zapisane

Peugeot 107 1.0-12V-2Tronic  , Byl - Fiat Bravo 1.9 MJTD 165hp/350Nm , Sym Fiddle II 50cc  ,
Byl - Kreidler Galactica 2.0 Electric   , Triumph Tiger 800 Crystal White   , Toyota Auris II Hybrid
107KOMPRESOR
Klubowicz
*
Wiadomo艣ci: 2553



« Odpowiedz #12 : Czwartek, 21 Stycze艅 2010, 16:39 »

ja na 100% w diesla bym przy takich przebiegach nie poszedl, moze to dziwne ale ciagle uwazam ze 107 1.0 bezie na 200000km tanszy od 107 1.4 hdi na 100% w takiej benzynie po prostu nie ma sie co rozwalic a do tego Dogbery ma gaz wiec hdi i tak nie ma podejscia a jak instalacja dobrze zrobiona a gaz dobry to i silnikowi nic nie zrobi.

to mowilem ja wielbiciel diesla ex wlasciciel 306hdi samochodu ktory uwazam za najfaniejszy jaki mialem.

pozdrawiam
maly

ps. ja  tez tak z 40kkm rocznie robie i ciagle mysle ze to duzo bo to nie jest "biznesowo" tylko prywatnie a do pracy chodze na piechote jak by sie ktos pytal bo mam za blisko zeby odpalac Mrugni臋cie choc znam takich dla ktorych to jest za daleko by isc lol
Zapisane

P107 SI GT  P206SW 207GTI
dogberry
U偶ytkownik
*
Wiadomo艣ci: 70



« Odpowiedz #13 : Czwartek, 21 Stycze艅 2010, 17:08 »

No ja mam 1.0 w benzynie + LPG.

Diesel by wyszed艂 dro偶ej. Bo by by艂 dro偶szy w zakupie no i przejechanie 100km w por贸wnaniu z LPG jest dro偶sze o jakie艣 3z艂. Mo偶e to i nie du偶o ale przy zrobieniu np. 100.000km ju偶 jest 3.000z艂 czyli cena dobrej instalacji gazowej.

Toyota nie ma w ofercie diesla w Aygo i nie mog臋 por贸wna膰 cen ale s膮dz臋, 偶e r贸偶nica by by艂a minimum 5.000z艂.
Zapisane

dthdth
V.I.P
*
Wiadomo艣ci: 1777



« Odpowiedz #14 : Czwartek, 21 Stycze艅 2010, 17:30 »

Ok - nie doczytalem ze masz gaz. W takim razie przepraszam  J臋zyk
Co do diesla to tez je kocham, choc nastepne autko bedzie niekoniecznie diesel, ale to sie jeszcz zobaczy bo jeszcze troche wody w rzece musi uplynac.
Zapisane

Peugeot 107 1.0-12V-2Tronic  , Byl - Fiat Bravo 1.9 MJTD 165hp/350Nm , Sym Fiddle II 50cc  ,
Byl - Kreidler Galactica 2.0 Electric   , Triumph Tiger 800 Crystal White   , Toyota Auris II Hybrid
107KOMPRESOR
Klubowicz
*
Wiadomo艣ci: 2553



« Odpowiedz #15 : Czwartek, 21 Stycze艅 2010, 18:54 »

jak dla mnie TYLKO turbo benzyna - trzeba sie przejechac czyms co laduje z 1.0 bar to dopiero mozna zrozumiec o co chodzi, mniejsza o spalania i inne aspekty to sie nie liczy liczy sie ten 1.0bar od 2600 do 6500 obrotow U艣miech

pozdrawiam
maly

u mnie akurat 1.15 lol
Zapisane

P107 SI GT  P206SW 207GTI
dogberry
U偶ytkownik
*
Wiadomo艣ci: 70



« Odpowiedz #16 : Czwartek, 21 Stycze艅 2010, 22:14 »

Ch臋tnie ale nie przy moich przebiegach  U艣miech
Zapisane

pszczolka
Klubowicz
*
Wiadomo艣ci: 81



« Odpowiedz #17 : Pi膮tek, 22 Stycze艅 2010, 14:55 »

Od kwietnia 2009 (zakup) do stycznia br. zrobi艂am  "az" 10kkm czyli jestem chyba w sredniej statystycznej. Mam 1,4 HDI, ale pomimo tego, 偶e je偶dze niewiele nie 偶a艂uje tej dodatkowej kasy - silniczek mruczy jak prawdziwy lew!!!!
Zapisane

pszczolka
marysia
V.I.P
*
Wiadomo艣ci: 1385



WWW
« Odpowiedz #18 : Czwartek, 25 Marzec 2010, 00:11 »

Wr贸c臋 troche do watku g艂贸wnego 艁ohoho

kupi艂am swojego ropucha w sierpniu 2009 roku. Pierwsza rejestracja by艂a 11.04.2006 czyli jest to jeden z pierwszej serii.

Auto kupione z przebiegiem 77ty艣, ale nie przyuwa偶yli艣my 偶e licznik si臋 nie kr臋ci聽
Suma sumarum wysz艂o na to ze ma przejechane jakies 180ty艣
ja przejecha艂am jak narazie jakie艣 12ty艣
Wi臋c na ten czas jest nieca艂e 200 U艣miech nie jak wspomnia艂am wcze艣niej ponad 200

Po pierwszym przegl膮dzie trafi艂o mi si臋 tak:
艂o偶ysko x1 ty艂
amortyzatory x2 ty艂
klocki hamulcowe i tarcze prz贸d - wymienili艣my troche na wszelki wypadek bo jak sie okaza艂o nie by艂y jeszcze tragiczne, ja tam uwa偶am 偶e lepiej przynajmniej mam spok贸j ducha 艁ohoho ale ch艂opaki co艣 tam marudzili 艁ohoho

do tego wymieni艂am pasek rozrzadu - te偶 na spokojny sen, bo tak naprawd臋 nie by艂o wiadomo kiedy by艂 wymieniany wi臋c lepiej tak ni偶 zbiera膰 艁ohoho

No i wymiana oleju, filtra oleju i聽 filtra paliwa.

Z silnikiem jak dotychczas nie mia艂am 偶adnych problem贸w. W zimie sta艂 g艂贸wnie na dworze, w te najwi臋ksze minusy te偶 i odpala艂 bez problemu U艣miech

Lakier: wydaje mi si臋, 偶e ca艂kiem nie藕le wygl膮da og贸lnie, pomimo ma艂ych odprysk贸w od kamyczk贸w i jaki艣 pojedynczych rys. Przy bli偶szych ogl臋dzinach wida膰 spracowanie przy otwieraniu bagaznika i na progach.
Ja jestem z niego zadowolona chodzia偶 Sw贸j szlif na samochodzie niestety ju偶 te偶 zostawi艂am Smutny i z tego ju偶 zadowolona nie jestem.

Pono膰 mniej ciekawie sytuacja wyglada od spodu, sama tego jeszcze nie widzia艂am ale podobno trzeba wszystko rozczysci膰 i zabezpieczy膰 bo rdza wchodzi (chodzia偶 mechanik m贸wi, 偶e nie ma tragedii). No i jak woskuje autko to czuj臋 ry偶yk od spodu na lakierze :/ troch臋 chyba szybko jak na 4 letnie auto ale to co艣 mi sie obi艂o o uszy, 偶e w tych autkach tak juz jest Co?

W 艣rodku jest troch臋 zdezelowany, rozchodza si臋 szwy na siedzeniu kierowcy i bardzo jest skopana i wytarta pod艂oga ale te偶 tylko przy kierowcy, nie wiem jestem pewna czy jest to kwestia wyko艅czenia, stawiam na to 偶e poprzedniemu w艂ascicielowi nie zale偶a艂o, zu偶y艂 sprzeda艂 i po k艂opocie.

W dniu dzisiejszym stoi u mechanika i czeka na nowy peda艂 gazu Smutny
zapali艂a si臋 kontrolka doczyszczania spalin (wg instrukcji) i autko na wy偶szych obrotach traci艂o wog贸le moc. Takich prze艂oze艅 jeszcze w 偶yciu nie mia艂am 艁ohoho start z 2, przy 20km -3, 35km -4, 50km -5 i na p贸艂 sprz臋g艂a, inaczej nie da艂o rady. Chyba przyjdzie mi to zrobi膰 w serwisie bo przy tej akcji z peda艂ami gazu wol臋 mie膰 podk艂adk臋 i pe艂n膮 gwarancje na t膮 cz臋艣膰

Nic wi臋cej jak dotychczas mi si臋 nie trafi艂o, og贸lnie je藕dzi si臋 super聽 U艣miech

p.s. sorki 偶e si臋 wam w dyskusje troche wcie艂am ;/
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 25 Marzec 2010, 01:24 wys艂ane przez marysia » Zapisane

ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomo艣ci: 5856


by艂 sobie kiedy艣 107RC...


WWW
« Odpowiedz #19 : Czwartek, 25 Marzec 2010, 10:08 »

marysiu, a jak ty wymieni艂a艣 pasek rozrz膮du jak my mamy 艂a艅cuch??
Zapisane

Pzdr from 艁DZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (s艂u偶bow贸z)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(呕onowozide艂)

By艂y:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
Strony: [1] 2   Do g贸ry
Drukuj
Skocz do: