Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Strony: [1]   Do dołu
Drukuj
Autor Wątek: Obrotomierz uniwersalny - jak zamontować??  (Przeczytany 13339 razy)
Azikata
Użytkownik
*
Wiadomości: 72



« : Wtorek, 02 Marzec 2010, 22:11 »

Czy istnieje możliwość instalacji obrotomierza zewnętrznej firmy, np. AutoGauge lub JackyAutoSport?
Jeśli tak, to jakie powinny być jego parametry?


EDIT
pozwoliłem sobie zmienić temat, żeby był czytelniejszy!
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 02 Marzec 2010, 22:43 wysłane przez ArcherPAF » Zapisane

Peugeot Pixel
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #1 : Wtorek, 02 Marzec 2010, 22:42 »

Witamy serdecznie i zapraszamy, do oficjalnego przywitania w odpowiednim temacie!

a co do obrotka to JAS nie produkuje obrotomierzy a jest tylko pośrednikiem takich firm jak AG... a co do samej strony technicznej to obrotomierze uniwersalne można zamontować do każdego auta, a w naszym wypadku musi być to budzik obsługujący benzynowe 3cylindry... tyle..
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
Azikata
Użytkownik
*
Wiadomości: 72



« Odpowiedz #2 : Wtorek, 02 Marzec 2010, 23:25 »

Trudność montażu w skali 1 do 5?
Czy da się go podpiąć do fabrycznej kostki czy trzeba lutować kabelki?
Zapisane

Peugeot Pixel
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #3 : Środa, 03 Marzec 2010, 11:55 »

jeśli Twój egzemplarz jest wyposażony w instalację do obrotka to szczerze polecam jednak zakup fabrycznego, bo o wiele mniej będziesz się musiał natrudzić, a efekt będzie na pewno lepszy.

Jeżeli jednak dalej upierasz się przy niefabrycznym, to myślę, że wszystkie kable będziesz mógł spokojnie pociągnąć z fabrycznej instalacji obrotka,ale bez lutowania się nie obejdzie, bo w obrotkach niefabrycznych masz gołe kable, więc i ze swojego autka będziesz musiał usunąć kostkę na rzecz sztywnych połączeń (lub na konektorach)


PS
temat do przywitań znajduje się tutaj:

Tutaj się witamy
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
Azikata
Użytkownik
*
Wiadomości: 72



« Odpowiedz #4 : Środa, 03 Marzec 2010, 12:53 »

Przekonałeś mnie - szukam fabrycznego obrotomierza Łohoho
Zapisane

Peugeot Pixel
107KOMPRESOR
Klubowicz
*
Wiadomości: 2553



« Odpowiedz #5 : Piątek, 05 Marzec 2010, 13:35 »

Przekonałeś mnie - szukam fabrycznego obrotomierza Łohoho

to jest jedyne sluszne rozwiazanie Uśmiech i nawet jak nie masz instalacji to, nie ma problemu Archer wszystko wie Uśmiech
Zapisane

P107 SI GT  P206SW 207GTI
Azikata
Użytkownik
*
Wiadomości: 72



« Odpowiedz #6 : Piątek, 05 Marzec 2010, 22:16 »

Wersja trendy ma fabryczną instalację pod obrotomierz.
Zapisane

Peugeot Pixel
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #7 : Środa, 10 Marzec 2010, 15:02 »

Ponieważ dyskusja przeszła na obrotomierze fabryczne, to właśnie tą końcową część przeniosłem do odpowiedniego wątku:

O obrotomierzach fabrycznych słów klilka...

zapraszam do kontynuacji tej ważnej dyskusji w powyższym wątku.

Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
Strony: [1]   Do góry
Drukuj
Skocz do: