Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13   Do dołu
Drukuj
Autor Wątek: Klocki, tarcze, szczęki, bębny - dysksusja, problemy, wymiana, rekomendacje  (Przeczytany 351256 razy)
gaga195
Maniak
***
Wiadomości: 744



« Odpowiedz #140 : Sobota, 31 Marzec 2012, 14:47 »

Biją? ja mam ebc takie jak archer i nic się nie dzieje autko przejechało ok 14kkm
Zapisane

Robert28
Gość
« Odpowiedz #141 : Niedziela, 01 Kwiecień 2012, 11:58 »

Ja mam tarczki  EBC ULTIMAX - gładkie i słyszałem już wcześniej że bywają wadliwe.
Zapisane
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #142 : Niedziela, 01 Kwiecień 2012, 12:11 »

no to może... na moich wentylowanych (nawiercanych i nacinanych) jest wszystko oki, a nawet tak miękkie klocki jak GS się bardzo mało zużywają!
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
BOBAS349FK
c1aygo107.net V.I.P
*
Wiadomości: 2856



« Odpowiedz #143 : Wtorek, 10 Kwiecień 2012, 02:13 »

moje hamolce sie skonczyly a na blacie 20tys  Na pewno NIE! Na pewno NIE! klocki zero tarcze mega prog !!!!
mysle ze zaryzykuje tarcze MIKODY nacinane wentylowane i klocki ATE ....... jutro dzwonie do czwy i producenta i zapytam jak tam ich jakosc i jak wyglada gwarancja w przypadku bicia i innych wibracji ....
Zapisane

citroen c1 1.0
xsara picasso 1.6
mondeo GHIA mk2 2.0
GILERA RUNNER 125cm
kaliope
SUPER MODERATOR
*
Wiadomości: 1396


Peugeot 107, 1.0 trendy & Zafira 1.9 cdti


« Odpowiedz #144 : Czwartek, 21 Czerwiec 2012, 18:01 »

moje hamolce sie skonczyly a na blacie 20tys  Na pewno NIE! Na pewno NIE! klocki zero tarcze mega prog !!!!


Ja właśnie wczoraj wymieniałem klocki, na kórych kolżanka jeździała od nowości, czyli zrobiła 35tys....i wyglądały tragicznie....toltne złomy, NIe dość, że starte do 1mm to jeszcze się rozdwoiły, tzn okładzina odchodziła od reszty. Czytałem jakiś post wyżej, że ktoś zrobił 45 tys. To jak to jest? wiem, że wiele zależy od stylu jazdy, ale ile średnio robicie na klockach? We fabii wymieniłem pierwszy raz klocki po 65 tys.

Tak wyglądały zdjęte kocki:


druga sprawa, gość w sklepie w czesciami do aut japonskich powiedział mi że to klocki Boscha to dziadostwo, i żebym kupił sobie japońskie Akebono AN-8145K. Ktoś jeżdził na nich? Kupiłem je za 120zł.




trzecia sprawa, to macie racje, że tarcze do też dziadostwo straszne. Też miałem jakiś 2 mm rant, także sporo się wytarły , bo uwierzcie mi we Fabii miałem tarcze od nowości, czyli 11 lat, 125 tys przebiegu i rant miał może 3 mm.....a tu po tylko 35 tys taki rant....i nie wiem czy wytrzymają następnę klocki....
 
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 21 Czerwiec 2012, 18:04 wysłane przez kaliope » Zapisane

gaga195
Maniak
***
Wiadomości: 744



« Odpowiedz #145 : Czwartek, 21 Czerwiec 2012, 20:11 »

u mnie po 40 padły klocki i tarcze
tzn prawie okładziny odpadły z klocków ( od razu po kupnie zmieniłem)
i tarcza nie byłe tyle zwichrowana co by były "fale na niej" i nie równo łapała.

Kupiłem  klocki Green Stuff ( lepsza żywotność) i tarcze EBC TURBO GROOVE
Mam już nabite ok 15 tyś od wymiany jest ich ok 80%
Więc serdecznie polecam ten zestaw, kasy się trochę więcej wyda a problem rozwiązany raz a dobrze
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 21 Czerwiec 2012, 20:16 wysłane przez gaga195 » Zapisane

janq
V.I.P
*
Wiadomości: 459



« Odpowiedz #146 : Czwartek, 21 Czerwiec 2012, 20:22 »

Dobrze wiedzieć, bo dobijam do 37 kkm. Trzeba będzie odłożyć na komplecik Turbo Groove z Green Stuffem, no chyba ze polecacie jakiś inny zestaw jeszcze (ATE, TRW, etc.. )?
Zapisane

107KOMPRESOR
Klubowicz
*
Wiadomości: 2553



« Odpowiedz #147 : Czwartek, 21 Czerwiec 2012, 20:30 »

kaliope

1) po przebiegu Twojej koleżanki widać, że jeździła w 99% po mieście. To chyba oczywiste, że hamulców po 35kkm nie ma.

2) to nie tarcze są dziadowskie tylko klocki seryjne bardzo agresywne, do tego styl hamowania kobiet w większości to "asekuracja" (nie mówię, że tu tak było) więc przycieranie jest bardzo często Mrugnięcie

3) o Akebono nigdy nawet nie słyszałem.

4) mój rekord to 5kkm na klockach.

5) moje pytanie: jak wypada porównanie hamowania fabią do trojaczka?

janq,
to jest przereklamowany zestaw Mrugnięcie wystarczy gładka tarcza znacznie tańsza, zielone klocki i nowy płyn.
Zapisane

P107 SI GT  P206SW 207GTI
janq
V.I.P
*
Wiadomości: 459



« Odpowiedz #148 : Czwartek, 21 Czerwiec 2012, 21:41 »

a płyn jaki polecacie ?
Zapisane

kaliope
SUPER MODERATOR
*
Wiadomości: 1396


Peugeot 107, 1.0 trendy & Zafira 1.9 cdti


« Odpowiedz #149 : Czwartek, 21 Czerwiec 2012, 21:42 »

kaliope



5) moje pytanie: jak wypada porównanie hamowania fabią do trojaczka?

janq,
to jest przereklamowany zestaw Mrugnięcie wystarczy gładka tarcza znacznie tańsza, zielone klocki i nowy płyn.

we fabii jest dużo słabsze wspomaganie hamulca...czyli trzeba deptać mocniej.....ale w zafirze mam istną żyletę

Green stuff pewnie super....ale czy starczy 2 razy dłużej żeby zrekompensować dużo wyższą cenę?
Zapisane

kaliope
SUPER MODERATOR
*
Wiadomości: 1396


Peugeot 107, 1.0 trendy & Zafira 1.9 cdti


« Odpowiedz #150 : Czwartek, 21 Czerwiec 2012, 21:49 »



3) o Akebono nigdy nawet nie słyszałem.


wygląda na to, że rzeczywiście japońskie
http://www.akebonobrakes.com/index.html
Zapisane

janq
V.I.P
*
Wiadomości: 459



« Odpowiedz #151 : Czwartek, 21 Czerwiec 2012, 21:54 »

Pytanie, czy lepiej hamują od tego co w serii, bo jeśli tak to niekoniecznie muszą być trwalsze.
Cena tarczy turbo, a zwykłej EBC mocno się różni, tu się jeszcze zastanowię. Kwestia skuteczności.

Jesli były by lepsze to na hamulcach na pewno nie będę oszczędzał, bo to jeden z najważniejszych elementów odp. za bezpieczeństwo.
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 21 Czerwiec 2012, 21:56 wysłane przez janq » Zapisane

ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #152 : Piątek, 22 Czerwiec 2012, 00:08 »

ja szczerze polecam ten komplet ebc... i oczywiście płyn hamulcowy Motul rbf Uśmiech

jedyny minus to wymiana płyn u co roku, ale jak płyn kosztuje 45pln to jestem się w stanie poświęcić Uśmiech

zestaw z tarczami wentylowanymi zupełnie wyeliminował u mnie problem nadgorliwego abs'u, więc dla mnie jest ZAJEBISTY!
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
cookie
Maniak
***
Wiadomości: 976

Sprzedam wózek Mutsy Urban Rider.


« Odpowiedz #153 : Piątek, 22 Czerwiec 2012, 13:06 »

zestaw z tarczami wentylowanymi zupełnie wyeliminował u mnie problem nadgorliwego abs'u, więc dla mnie jest ZAJEBISTY!
Seryjne też są wentylowane;-)
Imho seryjne hamulce sa bardzo mocne, a to sie osiaga głównie przez miekkie klocki, a co za tym idzie klocki te ścierają się szybciej. Mam porównanie do xantii w której zakładam klocuszki na 20-25 tys km i mam spoko hample, a tarcze wystarczają na 3 komplety takich klocuszków. Kumpel ma w takiej samej xantii inne klocki i te same tarcze i chwali sie że klocki wystarczają mu na 60 tys. za to narzeka, że tarcze mu zjadło razem z klockami;-) Jedyne czego można sie czepić imho w C1 to ścięcie fabrycznych klocków co sprzyja nierównomiernemu zużyciu tarczy.
Zapisane
Kazu
Użytkownik
*
Wiadomości: 6


« Odpowiedz #154 : Czwartek, 28 Czerwiec 2012, 17:33 »

Witam Panowie,Jako ze nie potrafilem dokopac sie czy jest na forum opisana wymiana tarcz w 107, to mam do Was pytanie czy jest z tym duzo pracy, czy trzeba tylko odkrecic zacisk hamulcowy i szpilki o ile sa ktore trzymaja tarcze?
Pozdrawiam z parnej Belgii Marcin

No i dzis zmienilem tarcze, klucze potrzebne to 13 do odkrecenia zacisku hamulcowego i 17 do odkrecenia jarzma.
Efekt jaki zastalem nie zaskoczyl mnie, auto niestety stalo na na podworku  4 miesiace nie ruszane z miejsca i o to efekt na tarczach jaki zostal


« Ostatnia zmiana: Sobota, 21 Lipiec 2012, 18:03 wysłane przez Kazu » Zapisane
gaga195
Maniak
***
Wiadomości: 744



« Odpowiedz #155 : Czwartek, 28 Czerwiec 2012, 20:29 »

Nic nadzwyczajnego odkręcasz zacisk+ śrubę na środku ( tą co trzyma tarcze) i włala;d
Zapisane

BOBAS349FK
c1aygo107.net V.I.P
*
Wiadomości: 2856



« Odpowiedz #156 : Piątek, 29 Czerwiec 2012, 00:57 »

klucz mlotek szczotka druciana i imbus i to wszystko ........ tarcza wymieniona  Yo Yo Yo
Zapisane

citroen c1 1.0
xsara picasso 1.6
mondeo GHIA mk2 2.0
GILERA RUNNER 125cm
Kazu
Użytkownik
*
Wiadomości: 6


« Odpowiedz #157 : Sobota, 30 Czerwiec 2012, 08:49 »

mi to ostanio zakjeło całe 25 minut...............

Ja pamietam jak w matizie trzeba bylo namordowac zeby tarcze zmienic.
A prosze powiedz mi jakie klucze sa potrzebne tam, bo w Polsce nie mam zadnych tylko wszystkie w Belgii, to tylko te potrzebne do odkrecenia zacisku bym wzial ze soba.
Zapisane
kaliope
SUPER MODERATOR
*
Wiadomości: 1396


Peugeot 107, 1.0 trendy & Zafira 1.9 cdti


« Odpowiedz #158 : Sobota, 30 Czerwiec 2012, 11:04 »

śruby od zacisków to jeśli dobrze pamiętam 2x17 , czyli to samo co do kół....
Zapisane

BOBAS349FK
c1aygo107.net V.I.P
*
Wiadomości: 2856



« Odpowiedz #159 : Środa, 31 Październik 2012, 18:05 »

komplet mam gdzies meil od sprzedawcy tam gdzie bralem sprzeglo wiec rabat tez moge miec na nie ale nie kupilem bo nie wiem co to warte ....
ps bede chcial kupic tarcze mikody nawiercane nacinane i moze wtedy kupie te klocki akebono
Zapisane

citroen c1 1.0
xsara picasso 1.6
mondeo GHIA mk2 2.0
GILERA RUNNER 125cm
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13   Do góry
Drukuj
Skocz do: