brylant34
Newbie

Wiadomości: 4
|
 |
« : Poniedziałek, 02 Sierpień 2010, 19:15 » |
|
Witam,
Dzisiaj rano schodzę do garażu, przekręcam kluczyk i lipa - Aygo nie odpala.
Świecią się równo i nie gasną kontrolki: - silnik (żółta) - akumulator - olej - stop
Dodam jeszcze ze wczoraj wrócilem do domu, zaparkowałem i nie było żadnych problemów ani też najmniejszych oznak ze coś jest lub będzie nie tak... przy pierwszym zakęceniu dzisiaj tak jakby załapał ale nie odpalił, przy drugiej i trzeciej próbie już poprostu kręcił ale nawet na chwile nie załapał... póżniej juz nie próbowałem bo nie chcialem nic spieprzyć.
Czy ktoś z formumowiczów spotkał się może z takim problemem? z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
EJK
Posiadacz
 
Wiadomości: 114
|
 |
« Odpowiedz #1 : Poniedziałek, 02 Sierpień 2010, 19:31 » |
|
To, że przed odpaleniem świeci się olej akumulator i stop to normalne. Kontrolka silnika oznacza jakiś problem z układem elektrycznym silnika.
Sprawdzałeś czy wszystkie bezpieczniki działają?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
brylant34
Newbie

Wiadomości: 4
|
 |
« Odpowiedz #2 : Poniedziałek, 02 Sierpień 2010, 19:46 » |
|
dzieki za odpowiedź, Wydawało mi sie ze i olej i akumulator gasną jeszcze przed odpaleniem ale jak wszystko działa jak należy to nie zwraca sie na takie rzeczy uwagi...  Nie sprawdzałem jeszcze bezpieczników ale zaraz to zrobie, jakieś sugestie od którego mam zacząć?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
EJK
Posiadacz
 
Wiadomości: 114
|
 |
« Odpowiedz #3 : Poniedziałek, 02 Sierpień 2010, 19:54 » |
|
Sprawdź wszystkie te w skrzyneczce pod maską. Jak coś to tam powinny być zapasowe.
Nie masz zamontowanego jakiegoś odcięcia zapłonu albo innego podobnego zabezpieczenia?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
brylant34
Newbie

Wiadomości: 4
|
 |
« Odpowiedz #4 : Poniedziałek, 02 Sierpień 2010, 20:02 » |
|
nie montowalem żadnych dodatkowych zabezpieczeń, jak wyjechałem z salonu w podstawowej wersji tak jeżdże... tzn. chwilowo nie jeżdże  ide do garażu przeglądnąć bezpieczniki, wielkie dzięki za sugestie
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kristofch
V.I.P

Wiadomości: 5232
C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...
|
 |
« Odpowiedz #5 : Poniedziałek, 02 Sierpień 2010, 20:24 » |
|
immobiliser może?
|
|
|
Zapisane
|
CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I 2010  Suzuki SV650N unibike viper gts unicykl 20"
|
|
|
brylant34
Newbie

Wiadomości: 4
|
 |
« Odpowiedz #6 : Poniedziałek, 02 Sierpień 2010, 20:25 » |
|
jestem, udało sie i Aygo znowu jest na chodzie !
Obylo się bez sprawdzania i wymiany bezpieczników, jedyne co zrobiłem to wypiąłem akumulator i po ok. 15 min znowu go podpiąłem. Ta prosta czynnośc usunęła usterkę, mam nadzieje że na dobre...
dzieki wielkie za pomoc i sugestię
pozdrawiam,
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
pietras
Klubowicz

Wiadomości: 903
Radom / Warszawa
|
 |
« Odpowiedz #7 : Wtorek, 03 Sierpień 2010, 09:55 » |
|
zapraszamy do tematu przywitań..
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
dthdth
V.I.P

Wiadomości: 1777
|
 |
« Odpowiedz #8 : Wtorek, 03 Sierpień 2010, 10:00 » |
|
No tez wlasnie - nieladnie sie tak pytac bez przywitania sie
|
|
|
Zapisane
|
Peugeot 107 1.0-12V-2Tronic  , Byl - Fiat Bravo 1.9 MJTD 165hp/350Nm  , Sym Fiddle II 50cc  , Byl - Kreidler Galactica 2.0 Electric  , Triumph Tiger 800 Crystal White  , Toyota Auris II Hybrid 
|
|
|
kristofch
V.I.P

Wiadomości: 5232
C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...
|
 |
« Odpowiedz #9 : Wtorek, 03 Sierpień 2010, 14:37 » |
|
aha...koledzy mają rację 
|
|
|
Zapisane
|
CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I 2010  Suzuki SV650N unibike viper gts unicykl 20"
|
|
|
ArcherPAF
Administrator

Wiadomości: 5856
był sobie kiedyś 107RC...
|
 |
« Odpowiedz #10 : Wtorek, 10 Sierpień 2010, 15:05 » |
|
fajnie ze problem się rozwiązał... widać z tego ze to jakiś błąd kompa...
podjedź sobie do warsztaty gdzie mają czytnik błędów... bo ta usterka może się powtarzać.
|
|
|
Zapisane
|
Pzdr from ŁDZ, Basiu
P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz) VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)
Były: P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
|
|
|
Tlen76
Newbie

Wiadomości: 3
|
 |
« Odpowiedz #11 : Wtorek, 12 Kwiecień 2016, 21:51 » |
|
Podepne sie do tematu, scenariusz ten sam. Auto normalnie dojechalo do domu, wieczorem kazda proba odpalenia zakonczona niepowodzeniem. zalapuje i gasnie od razu. Paliwo dochodzi do listwy, akumulator OK, podpialem do KTSa, znajduje nieznany blad B2799. Po wykasowaniu bez zmian, nie odpala, blad powraca. B2799 to blad immobilaizera. Czy ktos moze mnie pokierowac w dobrym kierunku?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
gaga195
|
 |
« Odpowiedz #12 : Środa, 13 Kwiecień 2016, 05:38 » |
|
miałem coś podobnego co Ty, mi na gorącym silniku nie odpalał. przekręcam na zapłon słyszę przez 3 sekundy pompe paliwa ( czyli jest ok ). Zaczynam kręcić rozrusznikiem ( wydaje mi się że pompa chodzi choć sie słyszę bo werkot rozrusznika zagłusza ) a tu plum... pompa paliwa wtedy nie pompuje i auto zaskakuje na tym paliwie co jest trochę pod ciśnieniem czyli jakieś 2 sekundy i amen... Zdejmij tylne siedzenie i przysłuchaj sie czy pompa daje paliwo podczas odpalania. Jeśli masz to samo to jakiś sterowniczek/przekaźnik od pompy padł, ale gdy nie masz pewności czy to on to podłącz w ramach testów na chwile na krótko pompe
PS. u mnie też komp pokazywał jakiś dziwny błąd od immo
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mjacob
Newbie

Wiadomości: 1
|
 |
« Odpowiedz #13 : Poniedziałek, 20 Luty 2017, 21:36 » |
|
(...) podłącz w ramach testów na chwile na krótko pompe (..)
możesz wyjaśnić o co i jak? Bo mam to samo i już mnie szlag trafia bo nikt nie wie jak poradzić...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
gaga195
|
 |
« Odpowiedz #14 : Wtorek, 21 Luty 2017, 00:00 » |
|
nie podpinałem pompy na krótko wiec nie orientuje się gdzie dokładnie prąd podłączyć musiał bym zerknąć  Najlepiej zdejmij tylne siedzenie i podczas odpalania wsłuchaj sie czy pompa działa
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
marko1
Gość
|
 |
« Odpowiedz #15 : Wtorek, 21 Luty 2017, 12:58 » |
|
Witam, jeśli kontrolki świecą jasno, ale rozrusznik milczy. To często przyczyną jest korozja na złączu przewodu prowadzącego od stacyjki do rozrusznika, gdyż jest ono narażone na działanie błota i wody bardziej niż wszelkie inne elementy instalacji elektrycznej. Tak tylko dedykuję.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|