kristofch
V.I.P
Wiadomości: 5232
C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...
|
|
« Odpowiedz #20 : Wtorek, 17 Luty 2009, 08:40 » |
|
..to fajnie ze wchodzi... ja w swoim seicento wywaliłem tą półke i mam 2 razy wiekszy bagazaik , to samo w trojaczkach
|
|
|
Zapisane
|
CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I 2010 Suzuki SV650N unibike viper gts unicykl 20"
|
|
|
eryk328e46
Użytkownik
Wiadomości: 14
|
|
« Odpowiedz #21 : Piątek, 11 Wrzesień 2009, 21:35 » |
|
Mam pare pytan o trojaczki przed liftem wiec moze do rzeczy:
1 Czy w wersji bez klimy da sie jakos przetrwac ( jak z parowaniem szyb ) ? 2 Czy macie jakies patenty na wymiane zarowek lub opis jak sie do tego zabrac zeby nic nie polamac? 3 Czy centralny zamek jest sterowany z pilota i ile powinno byc kluczykow? 4 Fabrycznie trojaczki maja jakis alarm? 5 Jakie rozmiary opon najllepiej stosowac? 6 Czy kupilbys to malenstwo jeszcze raz?
|
|
« Ostatnia zmiana: Piątek, 11 Wrzesień 2009, 21:39 wysłane przez eryk328e46 »
|
Zapisane
|
Citroen 1 lub Peugot 107 poszukiwany
|
|
|
mat
|
|
« Odpowiedz #22 : Piątek, 11 Wrzesień 2009, 21:46 » |
|
1) nie wiem jak jest bez klimy, ale z klimą parowanie szybko znika 2) jeszcze nie miałem okazji sprawdzić 3) Sterowany zamek jest z pilota (w kluczyku) z samochodem dostajesz 1 kluczyk z pilotem, drugi zapasowy bez. 4) Fabrycznie nie dostajesz alarmu 5) jaknajwęższe, aby mieć jaknajmniejsze opory toczenia. Przy kupnie alufelg zwróć uwage na ich szerokość. 6) Ja bym kupił bo za te pieniądze z nowych aut na rynku nie ma nic innego konkretnego. 7) pozdrawiam
|
|
|
Zapisane
|
107 lift GT-line by Irmscher Keep Driving FUN!
|
|
|
ArcherPAF
Administrator
Wiadomości: 5856
był sobie kiedyś 107RC...
|
|
« Odpowiedz #23 : Sobota, 12 Wrzesień 2009, 15:43 » |
|
1) ja mam bez klimy, bo jak to stwierdził Mały, zajmuje za dużo miejsca pod maską! i żyje i nie narzekam... może w upały minimalnie przeszkadza brak max chłodzenia, za to z ogrzewaniem nie ma problemu! 2)lwey klosz bez problemu... prawy to niestety trzeba zdjąć zderzak sorki ale taka prawda! 3)ja mam niefabryczy alarm z niefabrycznym centralnym firmy META (Italy) i mam dwa piloty (oczywiście montowane w salonie przed zakupem) 4)żaden fabryczny model nie ma alarmu, są tylko wersje ze sterowaniem centralnym w kluczyku pod co da się podłączyć sterowanie alarmem! 5)fabryczne 155 są za wąskie do szybkiej jazdy, szczególnie w zakrętach, ale ja jeżdżę na oryginalnych felach z oponami z wersji irmscher (175/55 r15) są jak dla mnie idealnym kompromisem... szkoda tylko że na rynku tak mało nieorginalnych felg tego rozmiaru na nasze śruby! 6)bez dwóch zdań!!! to genialny streetracer mnie się podoba i zdania nie zmienię, ale tylko jeśli mówimy o Peugeocie!!!
|
|
|
Zapisane
|
Pzdr from ŁDZ, Basiu
P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz) VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)
Były: P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
|
|
|
eryk328e46
Użytkownik
Wiadomości: 14
|
|
« Odpowiedz #24 : Sobota, 12 Wrzesień 2009, 16:48 » |
|
Czyli jesli dobrze zrozumialem powinny byc 2 kluczyki jeden z pilotem do cent. zamka drugi zwykly tak?
|
|
|
Zapisane
|
Citroen 1 lub Peugot 107 poszukiwany
|
|
|
biela
Administrator
Wiadomości: 1502
Auto maniak
|
|
« Odpowiedz #25 : Sobota, 12 Wrzesień 2009, 23:03 » |
|
1 BIERZ KLIME (w wersji bez klimy nie ma obiegu wewnętrznego) 3 Czy centralny zamek jest sterowany z pilota i ile powinno byc kluczykow? jest, 2 klucze, jeden z pilotem, drugi mam zwykły a pilot w breloku 4 Fabrycznie trojaczki maja jakis alarm? nie 5 Jakie rozmiary opon najllepiej stosowac? zależy czego oczekujesz, ja śmigam na fabrycznych i w sumie nie narzekam 6 Czy kupilbys to malenstwo jeszcze raz? pewnie nie bo już mam tak odpowiem raczej, że patrząc z perspektywy czasu i jazdy jestem bardzo zadowolony i to był dobry wybór
|
|
|
Zapisane
|
Kia Ceed SW '20 1.0 120KM
|
|
|
107KOMPRESOR
Klubowicz
Wiadomości: 2553
|
|
« Odpowiedz #26 : Poniedziałek, 14 Wrzesień 2009, 11:01 » |
|
Mam pare odpowiedzi na Twoje pytania 1 Czy w wersji bez klimy da sie jakos przetrwac ( jak z parowaniem szyb ) ? - tak da sie przetrwać - dobrze to jest powiedziane przetrwać, ja mam ciemny kolor i jest w środku strasznie gorąco ale człowiek sie przyzwyczaja, uodparnia 2 Czy macie jakies patenty na wymiane zarowek lub opis jak sie do tego zabrac zeby nic nie polamac? - nie wiem po co Archer zdejmuje zderzak bez kitu, chociaż z drugiej strony ja jestem mały i umiem wymienić te żarówki bez rozbierania niczego. nie jest to super łatwe ale da rade. 3 Czy centralny zamek jest sterowany z pilota i ile powinno byc kluczykow? - tak jest sterowany z pilota, powinieneś mieć jeden kluczyk z pilotem drugi bez (podobno jako zapasowy) 4 Fabrycznie trojaczki maja jakis alarm? - nie, przynajmniej moja wersja go nie miała. 5 Jakie rozmiary opon najllepiej stosowac? - 155/65r14 taki dają z fabryki, nie jest źle. na pewno mało najlepszy stosunek spalania, komfortu do osiągów. tak jak pisał Archer zdecydowanie najfajniej jeździ sie na 175/55r15 6 Czy kupilbys to malenstwo jeszcze raz? - w tamtych okolicznościach zdecydowanie tak. w tych nie. ale świat sie zmienia. inaczej mówiąc jestem bardzo zadowolony z tego zakupu. pozdrawiam mały
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
cookie
Maniak
Wiadomości: 976
Sprzedam wózek Mutsy Urban Rider.
|
|
« Odpowiedz #27 : Poniedziałek, 14 Wrzesień 2009, 12:05 » |
|
1 Czy w wersji bez klimy da sie jakos przetrwac ( jak z parowaniem szyb ) ? Chyba trudno- szczególnie w miescie i korkach. Mam klime i wiem ze już nei kupie auta bez klimy.
2 Czy macie jakies patenty na wymiane zarowek lub opis jak sie do tego zabrac zeby nic nie polamac? Nie wiem- nie miałem okazji zmieniać
3 Czy centralny zamek jest sterowany z pilota i ile powinno byc kluczykow? Jesli jest orginalny centralny to ma sterowanie w kluczyku z dwoma przyciskami.
4 Fabrycznie trojaczki maja jakis alarm? Tylko immobliliser w kluczyku
5 Jakie rozmiary opon najllepiej stosowac? Imho orginalne rozmiary sa wystarczające.
6 Czy kupilbys to malenstwo jeszcze raz? Chyba tak choć nie robiłem ostatnio researczu w tym segmencie - no chyba zebym miał nieograniczony budżet - wtedy zastanawiałbym sie nad czyms z innego segmentu. Generalnie trojaczki sa bezawaryjne i nieskomplikowane w eksploatacji (łańcuch rozrzadu) wiec tanie w utrzymaniu i tanie w zakupie. Swego czasu C1 był najtańszym nowym samochodem z 4 dzrwii i klimą.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
odl
Klubowicz
Wiadomości: 489
|
|
« Odpowiedz #28 : Wtorek, 15 Wrzesień 2009, 13:09 » |
|
1 Czy w wersji bez klimy da sie jakos przetrwac ( jak z parowaniem szyb ) ?
klimy staram sie uzywac jak najmniej (przewaznie odpale raz na tydzien, zeby mi nie 'zaschnela' ;P) ale jak raz zrobilem wypad w gory w upale i musialem stac w korkach, to chodzila non stop.. jednak moc samochodu wtedy drastycznie spada a spalanie rosnie (przy tym wypadzie zanotowalem swoj osobisty rekord 5,5l/100km, czyli 1l wiecej niz normalnie ;P). Co do parowania.. jak zaczyna parowac to odpalam nawiew na szyby bez klimy i para szybko znika (byle obieg byl otwarty, ale nie majac klimy to go i tak nie zamkniesz ;)).
2 Czy macie jakies patenty na wymiane zarowek lub opis jak sie do tego zabrac zeby nic nie polamac?
opis jest w instrukcji.. ;) wymienialem poki co tylko przednie pozycyjne i sufitowa w kabinie na LEDy - bez zadnych problemow (ale trzeba miec chuda reke do zarowki od strony kierowcy). Co do swiatel mijania.. uprzedzono mnie juz w ASO przy odbiorze samochodu, ze sa problemy z wymiana i jakby co to mam do nich z tym przyjechac, bo maja juz wprawe ;-) ale poki nic mi sie nie przepalilo.
6 Czy kupilbys to malenstwo jeszcze raz?
niczego lepszego jeszcze w tej kategorii cenowej nie widzialem ;)
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
dogberry
Użytkownik
Wiadomości: 70
|
|
« Odpowiedz #29 : Sobota, 27 Marzec 2010, 19:15 » |
|
Co do tego czy był walony czy nie bym nie podchodził jak do jeża.
Mój był ale naprawiałem w ASO. Ważne jak jest naprawione a nie to czy był po stłuczce czy większym wypadku.
Na co zwracać uwagę? Chyba na sprzęgło bo mi padło jakiś czas temu. Nic poza tym się nie popsuło bo sobie nie przypominam. Mi stuknęło teraz ponad 100.000km. Będę musiał teraz amortyzatory wymienić bo już na nie czas a jeżdżę tak, że na dziury nie patrzę więc jak ktoś jeździ spokojniej to mu starczą i na więcej niż 100.000km.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
pietras
Klubowicz
Wiadomości: 903
Radom / Warszawa
|
|
« Odpowiedz #30 : Sobota, 27 Marzec 2010, 22:24 » |
|
ej ludziska ale ja też dostałem info z salonu że co 30k km lub 2 lata..
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kromcio
Użytkownik
Wiadomości: 24
|
|
« Odpowiedz #31 : Niedziela, 28 Marzec 2010, 08:56 » |
|
A wymiana oleju co dwa lata? lub co 30k! ciekawe
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
piotrAYGO2007
Klubowicz
Wiadomości: 284
|
|
« Odpowiedz #32 : Niedziela, 28 Marzec 2010, 10:23 » |
|
to jest podpucha producentów aut. Specjalnie mówią że co 2 lata olej wymieniać. Przez 2 lata nowego silnika niedobijesz, a po gwarancji (2-3lata) to mają Cię gdzieś-"kupisz nowe auto" Wymieniajcie olej przynajmniej raz w roku.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kromcio
Użytkownik
Wiadomości: 24
|
|
« Odpowiedz #33 : Niedziela, 28 Marzec 2010, 10:41 » |
|
Zgadzam się piotrAYGO2007 z tobą 100% wymieniajcie olej!!!!
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
agrestrybnik
Klubowicz
Wiadomości: 177
|
|
« Odpowiedz #34 : Niedziela, 28 Marzec 2010, 12:29 » |
|
w ASO Toyota twierdza ze oliwe wymieniac co rok, lub 15 tys km, w ksiazce gwarancyjnej tez to pisze
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
cookie
Maniak
Wiadomości: 976
Sprzedam wózek Mutsy Urban Rider.
|
|
« Odpowiedz #35 : Poniedziałek, 29 Marzec 2010, 08:09 » |
|
w ASO Toyota twierdza ze oliwe wymieniac co rok, lub 15 tys km, w ksiazce gwarancyjnej tez to pisze
A ja po zimowych doswiadczeniach dochodze do wnisku że przy moim trybie uzywania samochodu wypada mi zmieniac oliwe dwa razy do roku, wiosna i jesienią co około 5 tys km.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
107KOMPRESOR
Klubowicz
Wiadomości: 2553
|
|
« Odpowiedz #36 : Poniedziałek, 29 Marzec 2010, 17:08 » |
|
w ASO Toyota twierdza ze oliwe wymieniac co rok, lub 15 tys km, w ksiazce gwarancyjnej tez to pisze
A ja po zimowych doswiadczeniach dochodze do wnisku że przy moim trybie uzywania samochodu wypada mi zmieniac oliwe dwa razy do roku, wiosna i jesienią co około 5 tys km. tez tak mysle.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
107KOMPRESOR
Klubowicz
Wiadomości: 2553
|
|
« Odpowiedz #37 : Poniedziałek, 29 Marzec 2010, 17:09 » |
|
Co do tego czy był walony czy nie bym nie podchodził jak do jeża.
Mój był ale naprawiałem w ASO. Ważne jak jest naprawione a nie to czy był po stłuczce czy większym wypadku.
Na co zwracać uwagę? Chyba na sprzęgło bo mi padło jakiś czas temu. Nic poza tym się nie popsuło bo sobie nie przypominam. Mi stuknęło teraz ponad 100.000km. Będę musiał teraz amortyzatory wymienić bo już na nie czas a jeżdżę tak, że na dziury nie patrzę więc jak ktoś jeździ spokojniej to mu starczą i na więcej niż 100.000km.
moze podsumujesz piekny wynik w stosownym watku?? - prosze ja uwazam na dziury i amorki maja sie swietnie. a na blacie 110kkm+
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kristofch
V.I.P
Wiadomości: 5232
C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...
|
|
« Odpowiedz #38 : Czwartek, 29 Kwiecień 2010, 19:29 » |
|
... czy w serwisie podając np. nr VIN czy jakiś tam inny (obcego samochodu) można tak sobie legalnie sprawdzić (historię, naprawy, itp) potencjalnie kupowany samochód (jeśli sprzedający twierdzi że był serwisowany w ASO) ...no bo tak małym kroczkami zbliżam się do kupna w końcu kolegi żona sprzedaje (zmienia na nowe C3) więc wyraziłem głębokie zainteresowanie po majówce będzie pierwsza przymiarka i oglądanie wozu
|
|
|
Zapisane
|
CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I 2010 Suzuki SV650N unibike viper gts unicykl 20"
|
|
|
kamil263
Użytkownik
Wiadomości: 45
|
|
« Odpowiedz #39 : Czwartek, 29 Kwiecień 2010, 20:19 » |
|
tak oczywiście wydrukują ci pełna polską historię
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|