Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15   Do dołu
Drukuj
Autor Wątek: Cenowi konkurenci trojaczków  (Przeczytany 395813 razy)
kristofch
V.I.P
*
Wiadomości: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...


« Odpowiedz #240 : Piątek, 12 Lipiec 2013, 14:34 »

a ja ganiałem C-Elysee z 1.2 Vti trzy gary Uśmiech ... nawet spoko...powaga na 2 biegu zrywa przyczepność!!!...osiągi praaaaawie jak w trojaczku Uśmiech gorzej przy prędkościach powyżej 100km/h (ciężkie wyprzedzanie jest...jak w ogóle jest Uśmiech ) , ale ogólnie mega poprawnie i ja chyba też bym brał te 1.2 zamiast 1.6 - jak oszczędzać  to również na paliwie Uśmiech poza tym silnikowi 1.2 i odczuciom z jazdy bliżej do trojaczka (tez fajnie warczy i chyba lepiej się zbiera nawet niż te 1.6 ) - tylko ta skrzynia biegów...tu jednak minus -dłuuuuuuuuuuuuugi skok lewarka Uśmiech

pozatym super - czyli reasumując za cenę wypasionego i doposażonego trojaczka można mieć prawie pięcio-metrową (4,5) gablotę typu sedan  lol

P.S Adam też macie takie dobre ceny co cytryniaki ?

« Ostatnia zmiana: Piątek, 12 Lipiec 2013, 14:38 wysłane przez kristofch » Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #241 : Piątek, 12 Lipiec 2013, 16:27 »

my mamy teraz ofertę od 37700 PLN brutto.

Cennik Peugeot 301 - lipiec 2013

Zazwyczaj klienci biorą wersje Active, a w przedziale cenowym 42-46k PLN.
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
william7
Użytkownik
*
Wiadomości: 14


« Odpowiedz #242 : Piątek, 12 Lipiec 2013, 17:06 »

a czy ten silnik 1.2 VTi to do lpg się nada?

Jaka jest regulacja zawórów?

Zapisane
BOBAS349FK
c1aygo107.net V.I.P
*
Wiadomości: 2856



« Odpowiedz #243 : Piątek, 12 Lipiec 2013, 17:08 »

to już wiemy dlaczego sprzedaż Peugotow spadła o 12 44 ......bo ADAM byl na forum zamiast samochody sprzedawać  Język Język
« Ostatnia zmiana: Piątek, 12 Lipiec 2013, 17:12 wysłane przez BOBAS349FK » Zapisane

citroen c1 1.0
xsara picasso 1.6
mondeo GHIA mk2 2.0
GILERA RUNNER 125cm
kristofch
V.I.P
*
Wiadomości: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...


« Odpowiedz #244 : Piątek, 12 Lipiec 2013, 22:44 »

...teraz czytam sobie o tych bliżniakach i coraz bardziej jestem pod wrażeniem...to nawet ma wlot powietrza wysoko przy światłach aby w wodzie brodzić podczas powodzi  Łohoho + podwójnie uszczelniane drzwi oraz dodatkowe-specjalne zabezpieczenie antykorozyjne Uśmiech toż to autko idealne dla Polaka Łohoho ( mało info jest o silniku 1.2 VTI )
Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #245 : Sobota, 13 Lipiec 2013, 12:09 »

3cyl nie nadają się do gazu. Teraz razem z BRC grupa PSA kombinuje instalacje do 1.6
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
kristofch
V.I.P
*
Wiadomości: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...


« Odpowiedz #246 : Sobota, 13 Lipiec 2013, 16:10 »

A czemu silnik w 301 1.2 okroili do 72 KM a w 208 jest 82 ? coś pokombinowali z momentem ?

a może wiesz ile te 1.2 w 301 spala ? myślę ze chyba nie więcej niż jakieś 7l ?
Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #247 : Niedziela, 14 Lipiec 2013, 12:53 »

tak to jest dokładnie ten sam silnik w 208, 2008 i 301, ale technicznie nie wiem dokładnie czym się różnią.

ze spalaniem 301 to trudno jest mi powiedzieć, bo jednak nie ma co patrzeć na średnie z dłuższego odcinka w samochodzie DEMO, bo tam wynik jest sporo zawyżony.

Normalnie spalanie mieści się w ruchu mieszanym (na moich odcinkach) 6,5-7 l/100km
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
gaga195
Maniak
***
Wiadomości: 744



« Odpowiedz #248 : Poniedziałek, 15 Lipiec 2013, 05:07 »

no ale 301 to raczej już nie zwinne miejskie autko do krótkich tras, a rodzinny sedan Mrugnięcie
wiec  4 osoby + bagaż i narty w zimę to chyba za duży ciężar na płynną jazdę 72 konnym silnikiem
Zapisane

kristofch
V.I.P
*
Wiadomości: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...


« Odpowiedz #249 : Poniedziałek, 15 Lipiec 2013, 07:39 »

raczej szału nie będzie... ale autko wazy 1 tonę !!! więc moim zdaniem porównywalnie tak jak klasyczny rodzinowozik (100KM i 1500kg Uśmiech )
Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
Cendra
Użytkownik
*
Wiadomości: 34



« Odpowiedz #250 : Czwartek, 24 Październik 2013, 17:02 »

3cyl nie nadają się do gazu. Teraz razem z BRC grupa PSA kombinuje instalacje do 1.6
Czemu tak uważasz? Jaka jest regulacja zaworów w tym silniku?
Pytam z ciekawości bo to bardzo ciekawe autko, a po drugie ja mam w Skodzie 3 cyl. i nie ma problemu z gazowaniem, więc to nie wyznacznik Mrugnięcie
Niezły rywal dla Dacii Logan, tylko moim zdaniem powinni zrobić jeszcze kombiaka i poprawić te pseudo zagłówki z tyłu, bo wyglądają kiepsko Mrugnięcie

Ciekawym autem w klasie mini bedzie nowy Hyundai i10
http://www.v10.pl/Nowy,Hyundai,i10,samochod,pozamiejski,pierwsza,jazda,105143.html
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 24 Październik 2013, 17:04 wysłane przez Cendra » Zapisane

Skoda Citigo
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #251 : Piątek, 25 Październik 2013, 10:12 »

bo ten silnik jest bardzo wrażliwy konstrukcyjnie.
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
seraphine
Posiadacz
**
Wiadomości: 307


« Odpowiedz #252 : Wtorek, 11 Luty 2014, 22:05 »

już chyba kiedyś się wypowiadałem na temat motoru 1.2vti... imo to wersja ekonomiczna 1.0 ecoboost - jakoś nie wierzę w jej solidność. Ten silnik jest wyważany za pomocą wałka równoważącego - zamiast 4-tego tłoka jest wirujący, asymetryczny odważnik na wysokości skrajnego cylindra... po co? nie można było tego zrobić tak, aby tłoki były "oddalone od siebie o symetryczny fragment obrotu"?  przecież taka konstrukcja to dodatkowe łożyskowanie/uszczelnienie pracujące pod dużym obciążeniem. do tego umieszczenie odważnika przy skrajnym cylindrze sugeruje, że to właśnie tam będą występowały największe naprężenia w aluminiowym bloku silnika... do tego sam przebieg momentu. nisko umieszczony maksymalny moment może skutkować w praktyce brakiem ekonomi przy wykręcaniu tego silnika na obroty... a nie oszukujmy się - bez tego się nie obejdzie.
Zapisane

Brązowiutki Duster II klekot 4x4
Cendra
Użytkownik
*
Wiadomości: 34



« Odpowiedz #253 : Wtorek, 01 Lipiec 2014, 21:42 »

Przypomnę się ze swoim Citigo...
Autko ma już 1,5 roku i 20 kkm. Jeździ się na prawdę bardzo dobrze, tanio (nie całe 6,5l lpg) i dość szybko (160 km/h na autostradzie to prędkość stała, najiecej miałem 170 km/h - licznikowe oczywiście).
Moje autko tak teraz wygląda:
https://plus.google.com/photos/107800236149956589836/albums/6031176234383241457?authkey=CKnZl5fbmdTiXQ

Z chęcią odpowiem na pytania, pozdro Mrugnięcie
Zapisane

Skoda Citigo
kaliope
SUPER MODERATOR
*
Wiadomości: 1396


Peugeot 107, 1.0 trendy & Zafira 1.9 cdti


« Odpowiedz #254 : Wtorek, 01 Lipiec 2014, 23:17 »

jaka tam jest instalka? Zakładana w fabryce czy w aso? Jakie masz gumy na niej?
Zapisane

Cendra
Użytkownik
*
Wiadomości: 34



« Odpowiedz #255 : Wtorek, 01 Lipiec 2014, 23:39 »

Landi Renzo, montowana w ASO, to co oferują w cenniku.
Continental 185/50/R16. Felgi pochodzą z VW Up Cross.
Zapisane

Skoda Citigo
cookie
Maniak
***
Wiadomości: 976

Sprzedam wózek Mutsy Urban Rider.


« Odpowiedz #256 : Środa, 02 Lipiec 2014, 07:24 »

... Ten silnik jest wyważany za pomocą wałka równoważącego - zamiast 4-tego tłoka jest wirujący, asymetryczny odważnik na wysokości skrajnego cylindra... po co? nie można było tego zrobić tak, aby tłoki były "oddalone od siebie o symetryczny fragment obrotu"?  ...
Z tego co ja się orientuję to wał ma korbowody rozmieszczone równomiernie co 120stopni. W przeciwnym wypadku nie dałoby się tego wywazyc żadnym wałkiem w pełnym zakresie obrotów i obciążenia. Chodzi zaś o to, ze 3 cylindrowy silnik czterosuwowy na jeden obrót wału ma półtora suwu roboczego i tą połówke suwu zdaje mi się trzeba równoważyć. Odbywa się to o ile dobrze się orientuje za pomocą dodatkowego wałka kręcącego się dwa razy wolniej od wału, połączonego z wałem za pomocą łańcucha. Jeśli się myle to niech ktoś bardziej techniczny mnie wyprostuje.
Zapisane
seraphine
Posiadacz
**
Wiadomości: 307


« Odpowiedz #257 : Środa, 02 Lipiec 2014, 08:24 »

Poszukaj rysunków silnika 1.2vti PSA... Równie dobrze można zwiększyć masę koła zamachowego.
Zapisane

Brązowiutki Duster II klekot 4x4
cookie
Maniak
***
Wiadomości: 976

Sprzedam wózek Mutsy Urban Rider.


« Odpowiedz #258 : Środa, 02 Lipiec 2014, 12:19 »

Poszukaj rysunków silnika 1.2vti PSA... Równie dobrze można zwiększyć masę koła zamachowego.
Ale koło zamachowe kreci się z tą sama prędkością co silnik, a poza tym jest z innej strony silnika i zapewne stanowi w pewien sposób przeciwwagę dla drążka równoważącego. Z kołem zamachowym to jest tak, ze nie bardzo można je zwiększać przy zwiększonej wibracji silnika, bo wtedy zaczynają działać ogromne siły na łożysko przy kole zamachowym i wał. Zakręć kołem od roweru w ręku i spróbuj zmienić oś obrotu, a zobaczysz co się będzie działo. Koło zamachowe wazy zwykle kilka jak nie naście kg i obraca się zdecydowanie szybciej wiec te siły są wielokrotnie wyższe.
Zapisane
mivos
Użytkownik
*
Wiadomości: 33



« Odpowiedz #259 : Czwartek, 10 Lipiec 2014, 11:33 »

{przerzucone z tego tematu: http://c1aygo107.net/index.php?topic=9670.0 - ArcherPAF}

niklucas  -  BTW -  :discoZa 30 k możesz mieć Forda Ka z dobrym wyposażeniem (trend +), to chyba teraz najlepsza opcja na rynku maluchów. Problem tylko w tym , że trzeba na niego czekać. Konstrukcyjnie i jakościowo  to Fiacior, więc nie powinien być drogi w naprawach.  

« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 14 Lipiec 2014, 13:53 wysłane przez ArcherPAF » Zapisane
Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15   Do góry
Drukuj
Skocz do: