Witamy, Go艣膰. Zaloguj si臋 lub zarejestruj.
Czy dotar艂 do Ciebie email aktywacyjny?

Strony: [1]   Do do艂u
Drukuj
Autor W膮tek: Wtryski 1.4hdi  (Przeczytany 11273 razy)
Pele87
Newbie
*
Wiadomo艣ci: 2


« : Pi膮tek, 25 Listopad 2011, 16:09 »

Witam
Mam 107 1.4HDi. Problem jest tego typu, 偶e rano po odpaleniu kopci na niebiesko, dziwnie klekota(metaliczny d藕wi臋k) i trz臋sie silnikiem. Jak jest ju偶 ciep艂y i dodam gazu na 1500 obrot贸w to te偶 jest wyczuwalne nier贸wnomierne drganie silnika(jazda na 4 biegu przy sta艂ych obrotach - czu膰 szarpanie). Po pod艂膮czeniu u mechanika do kompa wysz艂o, 偶e na wolnych obrotach wtryski 1, 2 i 4 podaj膮 dawk臋 paliwa 80%, a wtrysk 3 dawk臋 120%, po dodaniu gazu wszystkie wtryski podaj膮 tak膮 sam膮 dawk臋 paliwa. Mechanik stwierdzi艂, 偶e wtrysk leje wi臋c kupi艂em nowy. Po wymianie okazuje si臋, 偶e dalej jest to samo.
Czy kto艣 mia艂 podobny problem?

Poza tym, 偶eby osi膮gn膮膰 pr臋dko艣膰 100km/h trzeba jecha膰 z g贸rki bo tak tylko do 80km/h idzie, na pocz膮tku jak go kupi艂em 130km/h  mia艂 w momencie.

Prosz臋 o porady.
Zapisane
kristofch
V.I.P
*
Wiadomo艣ci: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche ma艂e porsche...


« Odpowiedz #1 : Pi膮tek, 25 Listopad 2011, 18:19 »

Pele87 najpierw wypada艂oby si臋 przywita膰 w odpowiednim w膮tki U艣miech

a co do1.4HDI to u nas tutaj nisza U艣miech najwi臋ksze do艣wiadczenia ma marysia
Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
marysia
V.I.P
*
Wiadomo艣ci: 1385



WWW
« Odpowiedz #2 : Sobota, 26 Listopad 2011, 09:37 »

Hej! Du偶o ju偶 wymieni艂am w swoim ropuchu ale na szcz臋艣cie z takim problemem si臋 nie spotka艂am. U mnie silnik pracuje nier贸wno, teraz przy ni偶szych temperaturach, tylko przez chwil臋 po odpaleniu. Wsxystko za spraw膮 艣wiec 偶arowych bo cz臋艣膰 pad艂a ale po chwili pracy jest ju偶 ok. A co steruje prac膮 wtrysk贸w? Mo偶e tu jest problem?
Zapisane

Pele87
Newbie
*
Wiadomo艣ci: 2


« Odpowiedz #3 : Sobota, 26 Listopad 2011, 10:09 »

Gada艂em wczoraj z mechanikiem tej firmy u kt贸rej kupowa艂em nowy wtrysk i powiedzia艂, 偶e najprawdopodobniej w momencie kiedy wtrysk la艂 zrobi艂o si臋 zbyt du偶e ci艣nienie i podgi臋艂o korbow贸d przez co teraz sterownik podaje wi臋ksz膮 dawk臋 paliwa. W Cz臋stochowie gada艂em z pompiarzem i powiedzieli, 偶e w/g nich to te偶 wina gdzie艣 z cylindrem i ci艣nieniem na poszczeg贸lnych garach. Ale gdyby by艂o z艂e ci艣nienie to ca艂y czas ta dawka na 3 wtrysku by艂a by wi臋ksza, a nie tylko na wolnych obrotach(to jest w艂a艣nie dla mnie najdziwniejsze, 偶e po dodaniu gazu jest r贸wna dawka na ka偶dym wtrysku). Je艣li by艂a by to prawda co m贸wi膮 mechanicy to raczej nie op艂aca si臋 tego naprawia膰, bo koszty b臋d膮 ogromne. Zastanawiali si臋 te偶 nad sterownikiem, kt贸ry steruje wtryskami ale podobno 偶eby on podawa艂 z艂a dawk臋 musi by膰 to spowodowane np. z艂ym ci艣nieniem. Co do 艣wiec 偶arowych to na kompie mi je sprawdzali i stwierdzili, 偶e nie ma przerwanego obiegu i, 偶e wszystkie s膮 dobre. Ale wystarczy przecie偶, 偶e jedna b臋dzie chwil臋 p贸藕niej si臋 zaczyna艂a nagrzewa膰 i ju偶 b臋dzie kiszka z odpaleniem w mrozik.
Zapisane
Strony: [1]   Do g贸ry
Drukuj
Skocz do: