Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Strony: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 67   Do dołu
Drukuj
Autor Wątek: Ile Wam pali??  (Przeczytany 1166573 razy)
pietras
Klubowicz
*
Wiadomości: 903


Radom / Warszawa


« Odpowiedz #500 : Czwartek, 07 Październik 2010, 12:13 »

W-wa 4.61 za PB95 na BP a ostatnio coraz częsciej schodze w okolice 5.5l w mieście Uśmiech
Zapisane

Uśmiech
odl
Klubowicz
*
Wiadomości: 489



« Odpowiedz #501 : Czwartek, 07 Październik 2010, 14:48 »

przeliczajac w ten sposob to generalnie malo co sie oplaca. nie twierdze, ze nie trzeba oszczedzac, BO TRZEBA. tylko dla kazdego poprzeczka jest polozona inaczej, zarowno finansowa jak i psychiczna. ja np. nie jestem w stanie jechac tak jak Ty, oszczednie. dla mnie to za DUZA meczarnia. psychicznie nie daje rady na polskich drogach.

co masz na mysli piszac, jechac jak ja? ;-) moja oszczednosc dotyczy tylko predkosci i polega tylko na tym, ze na kilkunastu km autostrady nie jade licznikowych 140 tylko 110 (chyba, ze sie naprawde spiesze). wszedzie indziej jade tyle, na ile pozwalaja warunki drogowe. wiekszosc trasy to jednak teren zabudowany i trudno, zebym tam smigal wiecej niz 100km/h, tym bardziej, ze zaraz pewnie bym dogonil jakiegos marudera/tira/traktora/autobus (co i tak sie niestety zdarza)i tylko bym sie nerwowal, ze znowu musze hamowac i wlec sie za kopcacym i smrodzacym dieslem (bo miejsc na wyprzedzanie mam doslownie kilka - droga kreta, pagorkowata).
tak wiec czym w Twoim przypadku rozni sie jazda oszczedna od dajacej przyjemnosc? ;-)
Zapisane
107KOMPRESOR
Klubowicz
*
Wiadomości: 2553



« Odpowiedz #502 : Czwartek, 07 Październik 2010, 15:12 »

Cytuj
co masz na mysli piszac, jechac jak ja?
- jazde 80km/h za tirem, zeby mniej spalil
- jazde 110km/h na autostradzie
- gaszenie silnika w korku
- trzymanie sie w okreslonych, niskich obrotach
- oraz to wszystko inne o czym wspominasz tu na forum. nic wiecej.
chyba, ze zle cos zinterpretowalem.

Cytuj
tak wiec czym w Twoim przypadku rozni sie jazda oszczedna od dajacej przyjemnosc?
jazda oszczedna nie musi nie dawac przyjemnosci to sie nie wyklucza. ale nie w Polsce.
nie wiem jak Ci doslownie odpowiedziec, bo kazda sytuacja jest inna.
podam taki przyklad. jest spory ruch na drodze jedziesz za tirem
1) mozesz wbic 5b, podglosnic radio i tak se jechac.
2) mozesz wbic 3b i czaic sie na swoja okazje przez pare km, krotko mowiac atakowac.
czesto na drodze widze taka sytuacje jade 110 (nie chce wiecej, nie chce "palowac") dochodzimy tira jestem 3. nie dam rady 107 zrobic wszystkich na raz, a wbijanie sie przed kogos jest bardzo.... wszyscy sie denerwuja na 107 Mrugnięcie i tak jedziemy. jest jedna sytuacja, druga, trzecia, czwarta, ale nikt nie wyprzedzil bo zanim sie zastanowili to juz bylo za pozno. ja w takiej sytuacji zawsze jestem przygotowany, nie przepuszczam okazji. chyba ze mam nastroj na "crusing" to zostawiam miejsce niech wszyscy jada a ja sie ciagne. powiem tak w 280KM GT takich sytuacji nie widzisz, bo zawsze jest wystarczajaco duzo miejsca dla ciebie. chyc i juz cie nie ma. a oni tam dalej jada nieprzygotowani.
nie wiem czy po tym referacie, cokolwiek udalo mi sie przekazac. bo to troche zawile.
mecze sie wtedy jak mam jechac pusta autostrada 110 dobrze sie czuje jak ide na maxa. mecze sie jak jade za "mistrzami prostej" co co chwila hamuja, bo wysepka, bo zakrecik. dobrze mi jak utrzymuje swoje tepo. i na prawde nie chodzi tutaj o predkosc. to mniej wiecej tyle.
Zapisane

P107 SI GT  P206SW 207GTI
dthdth
V.I.P
*
Wiadomości: 1777



« Odpowiedz #503 : Czwartek, 07 Październik 2010, 16:45 »

Bardzo ladnie to wszystko zebrales do kupy - podobalo mi sie i zgadzam sie z Toba (rozumiem co chciales przekazac) Uśmiech
Zapisane

Peugeot 107 1.0-12V-2Tronic  , Byl - Fiat Bravo 1.9 MJTD 165hp/350Nm , Sym Fiddle II 50cc  ,
Byl - Kreidler Galactica 2.0 Electric   , Triumph Tiger 800 Crystal White   , Toyota Auris II Hybrid
odl
Klubowicz
*
Wiadomości: 489



« Odpowiedz #504 : Czwartek, 07 Październik 2010, 18:46 »

Cytuj
co masz na mysli piszac, jechac jak ja?
- jazde 80km/h za tirem, zeby mniej spalil
- jazde 110km/h na autostradzie
- gaszenie silnika w korku
- trzymanie sie w okreslonych, niskich obrotach
- oraz to wszystko inne o czym wspominasz tu na forum. nic wiecej.
chyba, ze zle cos zinterpretowalem.

- to bylo wyjatkowo na jednej wycieczce i tylko w jedna strone ;-)
- pusta autostrada ma to do siebie, ze jest pusta i przyjemnie sie nia jedzie.. wiec im wolniej jade, tym dluzej naciesze sie ta chwila ;P z kolei jak jade po a4 na odcinku gliwice-katowice, to niestety mniej niz 130 sie nie da, bo taki tlok i przyjemnosci z jazdy zadnej, wiec najszybciej chce zjechac ;P
- stoisz w korku z gorki, co jakis czas poruszasz sie do przodu o metr - uzywasz do tego silnika? bo mi troche sprzegla szkoda ;-)
- jesli jade ze stala predkoscia, to nie widze sensu, zeby trzymac silnik na wysokich obrotach (radia wtedy nie slysze ;P). jak przyspieszam, to do czerwonego obrotomierz dochodzi ;-)


Cytuj
jazda oszczedna nie musi nie dawac przyjemnosci to sie nie wyklucza. ale nie w Polsce.
nie wiem jak Ci doslownie odpowiedziec, bo kazda sytuacja jest inna.
podam taki przyklad. jest spory ruch na drodze jedziesz za tirem
1) mozesz wbic 5b, podglosnic radio i tak se jechac.
2) mozesz wbic 3b i czaic sie na swoja okazje przez pare km, krotko mowiac atakowac.

widzisz.. mam ten "luksus", ze miejsc w ktorych da sie wyprzedzic tira/autobus mam naprawde niewiele i moge sobie pozwolic na wrzucenie 4b (o 5 z reguly moge pomarzyc ;P) i wlec sie za nim pare km, ale podczas zblizania sie do potencjalnego odcinka, na ktorym wyprzedzic sie da, zredukuje do 2b i wyprzedze jesli nikt z przeciwka nie pojedzie ;-). bo jakbym mial caly czas jechac na 3b, to wygladaloby to mniej wiecej tak, jakbys Ty sie czail do wyprzedzania na 3km odcinku drogi z pasami rozdzielonymi barierka, slupkami czy tez innymi wynalazkami ;-)



Cytuj
czesto na drodze widze taka sytuacje jade 110 (nie chce wiecej, nie chce "palowac") dochodzimy tira jestem 3. nie dam rady 107 zrobic wszystkich na raz, a wbijanie sie przed kogos jest bardzo.... wszyscy sie denerwuja na 107 Mrugnięcie i tak jedziemy. jest jedna sytuacja, druga, trzecia, czwarta, ale nikt nie wyprzedzil bo zanim sie zastanowili to juz bylo za pozno. ja w takiej sytuacji zawsze jestem przygotowany, nie przepuszczam okazji.
tez nie przepuszcze ;-) a przygotowany jestem wtedy, gdy istnieje realna szansa, ze okazja nastapi.

Cytuj
mecze sie wtedy jak mam jechac pusta autostrada 110 dobrze sie czuje jak ide na maxa. mecze sie jak jade za "mistrzami prostej" co co chwila hamuja, bo wysepka, bo zakrecik. dobrze mi jak utrzymuje swoje tepo. i na prawde nie chodzi tutaj o predkosc. to mniej wiecej tyle.

przez niemcy jechalem 107 na maxa.. caly wieczor potem czulem wibracje od silnika, tak jakbym ciagle jechal ;-). "mistrzowie prostej" mnie irytuja bardziej niz tiry/autobusy wlasnie ze wzgledu na utrudnianie utrzymywania jakiegokolwiek tempa. dlatego tez wole sobie jechac te licznikowe 80 w zabudowanym (czyli jak wiekszosc i nie widze sensu, zeby z ta predkoscia jechac na innym biegu niz 5) niz szybciej i co chwile zwalniac, bo ktos jedzie wolniej - mi tez dobrze jak utrzymuje swoje tempo ;-)
Zapisane
yarpen
Posiadacz
**
Wiadomości: 372



« Odpowiedz #505 : Piątek, 08 Październik 2010, 10:21 »

ja wczoraj jechałem z Kielc do Krakowa i z powrotem (~115 km w jedną stronę), wolno nie jechałem, bo jak tylko się dało (czytaj: droga przede mną była pusta albo podczepiałem się pod kogoś jadącego szybciej, w stronę Krakowa podziękowania dla Tourana TDI na rejestracjach TKI, pan kierowca z niego chyba się nieco zdziwił że przez około 70-80 km utrzymywałem się cały czas za nim Uśmiech), czyli prędkości w takich momentach oscylowały w granicach 110-120, a i było trochę redukowania do 3 przy 80 km/h żeby po chwili w trakcie wyprzedzania dojść do 120-130km/h. podsumowując - przy takiej jeździe pierwsza kreska spadła mi po 213 km, co uważam za bardzo dobry wynik Uśmiech zobaczymy dziś po ilu kilometrach spadnie mi druga kreska, jak będzie to po około 340-35o km to będę zadowolony Uśmiech ale do rekordu pewnie dużo będzie brakowało (2 kreski po 390 km, spalanie rzędu 4,3 l/100 km
Zapisane

kristofch
V.I.P
*
Wiadomości: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...


« Odpowiedz #506 : Piątek, 08 Październik 2010, 13:09 »

<wow> pierwsza krecha po 213 Uśmiech SZACUN!!!

Panowie (i Panie) moim zdaniem nie ma co tu za bardzo dywagować czy i jaka jazda sprawia przyjemność i jaka jest ekonomiczna dla jednego a jaka dla drugiego - to jest tak indywidualna sprawa i tyle opinii ile kierowców. Jedno jest pewne JAZDA TROJACZKIEM TO FRAJDA Uśmiech

...nie mniej jednak - cały czas to podkreślamy - że im mniej tym lepiej (mowa o spalaniu)  lol lol lol

Może pochwalimy się ile to nasze autko potrafi najwięcej spalać co ? lol
Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
yarpen
Posiadacz
**
Wiadomości: 372



« Odpowiedz #507 : Piątek, 08 Październik 2010, 13:30 »

najlepsze jest to ze jechalem normalnie, a nawet szybciej niz normalnie, bo jechalem sam i nie miałem ogranicznika prędkości zainstalowanego na fotelu psażera Mrugnięcie rekordowo na jednej kresce udało mi się przejechać chyba z 230, a teraz już tak od 170-180 spodziewałem się spadku kreski. ale te wyniki świadczą o tym, że u każdego te kreski inaczej schodzą iw sumie nie ma co porównywać ;P
Zapisane

biela
Administrator
*
Wiadomości: 1502


Auto maniak


« Odpowiedz #508 : Niedziela, 10 Październik 2010, 19:54 »

6,2 ostatnio
Zapisane

Kia Ceed SW '20 1.0 120KM
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #509 : Niedziela, 10 Październik 2010, 19:59 »

kolejny co pedał gazu używa On/off Język
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
yarpen
Posiadacz
**
Wiadomości: 372



« Odpowiedz #510 : Niedziela, 10 Październik 2010, 20:11 »

ja widzę jednak, że ta pierwsza kreska po 213 to jednak ściema była ze strony pływaka, 2 kreski spadły po 325, a 3 po 398 także znów koło 6 będzie spalanie Uśmiech ale teraz jestem w stanie ro zrozumieć z racji na styl jazdy który teraz prezentowałem ;P
Zapisane

dthdth
V.I.P
*
Wiadomości: 1777



« Odpowiedz #511 : Niedziela, 10 Październik 2010, 23:03 »

No wlasnie tak mi sie wydawalo ze to jakos zbyt optymistycznie sie prezentowalo. Wydaje mi sie ze tak 160-180 mozna zrobic ale powyzej 200 to juz ciezka sprawa.
Zapisane

Peugeot 107 1.0-12V-2Tronic  , Byl - Fiat Bravo 1.9 MJTD 165hp/350Nm , Sym Fiddle II 50cc  ,
Byl - Kreidler Galactica 2.0 Electric   , Triumph Tiger 800 Crystal White   , Toyota Auris II Hybrid
321filip
Klubowicz
*
Wiadomości: 98



« Odpowiedz #512 : Niedziela, 10 Październik 2010, 23:57 »

Mi pierwsza gaśnie po 120 milach, druga po 185, trzecia po 250 i wtedy spalanie wynosi 5-5.3 litra.
Tak więc 200km na pierwszej jest jak najbardziej osiągalne.
Zapisane
yarpen
Posiadacz
**
Wiadomości: 372



« Odpowiedz #513 : Poniedziałek, 11 Październik 2010, 12:45 »

dthdth, jest realne przejechanie >200 km na jednej kresce, tak jak pisałem przy moim rekordzie spalania (4,3 l/100 km) pierwsza kreska spadła po 220, a druga po 390 (tak przy 360 zacząłem myśleć, że może pływak się popsuł Mrugnięcie)
Zapisane

107KOMPRESOR
Klubowicz
*
Wiadomości: 2553



« Odpowiedz #514 : Poniedziałek, 11 Październik 2010, 13:36 »

@Odl, wiem gdzie jest roznica, skoro jest tak jak piszesz. ja ciagle jezdze na niskim biegu. takie przyzwyczajenie zeby zawsze miec odpowiedni bieg do przyspieszania Mrugnięcie

@Yarpen, ja tam caly czas bede promowal teorie o tym, ze w kazdym trojaczku kreski spadaja troszke inaczej i nie da sie porownac sensownie tego jak "znikaja" kreski z innym trojaczkiem.
Zapisane

P107 SI GT  P206SW 207GTI
yarpen
Posiadacz
**
Wiadomości: 372



« Odpowiedz #515 : Poniedziałek, 11 Październik 2010, 14:02 »

wiem o tym, sam to pisałem wcześniej, bo jednak rozbieżności są duże w wynikach przez nas osiąganych
Zapisane

107KOMPRESOR
Klubowicz
*
Wiadomości: 2553



« Odpowiedz #516 : Poniedziałek, 11 Październik 2010, 14:05 »

to jest nas 2 Łohoho dobry poczatek OK
Zapisane

P107 SI GT  P206SW 207GTI
dthdth
V.I.P
*
Wiadomości: 1777



« Odpowiedz #517 : Poniedziałek, 11 Październik 2010, 14:05 »

dthdth, jest realne przejechanie >200 km na jednej kresce, tak jak pisałem przy moim rekordzie spalania (4,3 l/100 km) pierwsza kreska spadła po 220, a druga po 390 (tak przy 360 zacząłem myśleć, że może pływak się popsuł Mrugnięcie)

No mnie sie to jeszcze nie udalo - moze kiedy. Na teraz najlepszy wynik to cos kolo 4.7 a wtedy mialem jesli dobrze pamietam cos kolo 170-180 na kresce, ale widze ze moze byc jeszcze lepiej. Jak zonka pojedzie na wakacje do PL to autko wezme na 2 tygodnie w swoje rece i wtedy sprawdzimy co mozna z autka wycisnac Uśmiech
Zapisane

Peugeot 107 1.0-12V-2Tronic  , Byl - Fiat Bravo 1.9 MJTD 165hp/350Nm , Sym Fiddle II 50cc  ,
Byl - Kreidler Galactica 2.0 Electric   , Triumph Tiger 800 Crystal White   , Toyota Auris II Hybrid
107KOMPRESOR
Klubowicz
*
Wiadomości: 2553



« Odpowiedz #518 : Poniedziałek, 11 Październik 2010, 14:08 »

Cytuj
Jak zonka pojedzie na wakacje do PL to autko wezme na 2 tygodnie w swoje rece i wtedy sprawdzimy co mozna z autka wycisnac

ostro lol
Zapisane

P107 SI GT  P206SW 207GTI
yarpen
Posiadacz
**
Wiadomości: 372



« Odpowiedz #519 : Poniedziałek, 11 Październik 2010, 14:11 »

to pójdź najpierw na wirtualne korepetycje do Odl, On Ci powie jak jeździć oszczędnie Uśmiech
Zapisane

Strony: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 67   Do góry
Drukuj
Skocz do: