Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Strony: 1 [2]   Do dołu
Drukuj
Autor Wątek: Szum, świst czy dodawaniu gazu.  (Przeczytany 34163 razy)
seraphine
Posiadacz
**
Wiadomości: 307


« Odpowiedz #20 : Piątek, 17 Maj 2013, 20:52 »

heh... mam podobnie. tylko ja drogą dedukcji typuję wydech, albo coś z nim powiązane... zauważyłem, że świszcze przy obciążonym silniku. na początku też obstawiałem osprzęt, bo przy puszczeniu gazu i wciśnięciu sprzęgła świst cichł.... ale ostatnio zauważyłem, że świst też cichnie, kiedy puszczę gaz ale zostawię wrzucony bieg. przecież wtedy osprzęt i rozrząd pracują tak samo. ładnie to słychać właśnie przy prędkości około 100km/h. tak, czy inaczej... ja obstawiam dolot albo wydech... no chyba, że trojaczki mają aż takie przedmuchy? Język klima to to też chyba nie jest, bo sprawdzałem przy wyłączonej. no i jeszcze taka moja obserwacja, że nie zawsze to coś świszcze... jakby zależało od humoru trojaczka.

@Marysia: a może zimna woda + gorący wydech i coś się minimalnie zdeformowało? a olej w skrzyni też sprawdzałaś?
Zapisane

Brązowiutki Duster II klekot 4x4
marysia
V.I.P
*
Wiadomości: 1385



WWW
« Odpowiedz #21 : Sobota, 18 Maj 2013, 17:21 »

U mnie już  przestało całkowicie...  Nie mam pojęcia  co to było!
Zapisane

kristofch
V.I.P
*
Wiadomości: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...


« Odpowiedz #22 : Niedziela, 19 Maj 2013, 11:11 »

to ukryta turbina Łohoho albo mini kompresor  lol

Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
seraphine
Posiadacz
**
Wiadomości: 307


« Odpowiedz #23 : Poniedziałek, 20 Maj 2013, 21:39 »

a u mnie w weekend, kiedy leciałem nad morze coś jakby dzwoniło... ale ten typ tak ma... ten odgłos czasami występuje, czasami nie.
Zapisane

Brązowiutki Duster II klekot 4x4
turbo
Newbie
*
Wiadomości: 3


« Odpowiedz #24 : Piątek, 24 Maj 2013, 10:44 »

Za oknem do + 26 czarna maska nie pozwala stygnac silnikowi i świstów nie słychać. Jednakże kiedy temperatura spadnie temat wróci. Jeśli chodzi o "świst" i sprawdzanie osprzętu to tak jak mówiłem, dźwięk występuje pod obciążeniem! Na biegu jałowym na wysokich obrotach wszystko jest normalnie. Dlatego zdejmowanie paska na nie wiele się zda. Przy zimnym silniku dźwięk pojawia się już od 2000 obrotów w górę, jego częstotliwość rośnie wraz ze wzrostem obrotów. Póki co jest ciepło i ciężko to zdiagnozować. Jak temperatura spadnie będę drążył temat.
Zapisane
seraphine
Posiadacz
**
Wiadomości: 307


« Odpowiedz #25 : Piątek, 24 Maj 2013, 14:05 »

A u mnie dźwięk daję się raczej słyszeć właśnie w cieplejsze dni... Ja bym mimo wszystko stawiał na usterkę albo raczej cechę ("ten typ może tak mieć") układu wydechowego... może kolektor? Zdarza mi się, że przy zimnym silniku czasami coś dzwoni/terkocze... i chyba nie jest łańcuch rozrządu, tylko raczej brzmi to jak wibracje luźnej blachy. Może coś jest niespasowane jak trzeba i ma miejsce po drodze jakiś przedmuch... stąd przy dużym obciążeniu silnika występuje "gwizdanie"?  Niezdecydowany
Zapisane

Brązowiutki Duster II klekot 4x4
Strony: 1 [2]   Do góry
Drukuj
Skocz do: