Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Strony: [1]   Do dołu
Drukuj
Autor Wątek: Brak zasilania w gnieździe zapalniczki oraz w radio  (Przeczytany 17000 razy)
Julia123.63@o2.pl
Użytkownik
*
Wiadomości: 9



« : Czwartek, 21 Luty 2013, 16:24 »

Sprawdziłem na oko wszystkie bezpieczniki zarówno pod maską jak i przy kierownicy. na oko wydają się dobre. Nie sprawdzałem miernikiem czy próbnikiem elektrycznym. Wcześniej wszystko chodziło doskonale do czasu żona podłączyła Ipada pod zasilanie zapalniczki. Siadło zarówno radio jak i zasilanie zapalniczki. Inne rzeczy działają normalnie. Co to może być? Może ktoś wie który z bezpieczników za to odpowiada? Może muszę go dokładnie sprawdzić? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 21 Luty 2013, 19:09 wysłane przez kaliope » Zapisane
BOBAS349FK
c1aygo107.net V.I.P
*
Wiadomości: 2856



« Odpowiedz #1 : Czwartek, 21 Luty 2013, 17:58 »

POWOD pewnie błahy ......zobacz dokladnie bezpieczniki miernikiem !!
ps pierwszy wpis powinien byc w dziale powitalnia !!!
Zapisane

citroen c1 1.0
xsara picasso 1.6
mondeo GHIA mk2 2.0
GILERA RUNNER 125cm
Julia123.63@o2.pl
Użytkownik
*
Wiadomości: 9



« Odpowiedz #2 : Czwartek, 21 Luty 2013, 18:35 »

A więc po sprawdzeniu miernikiem elektrycznym wyszło. że bezpiecznik 10 A faktycznie jest przepalony mimo, że na takiego nie wyglądał. Po wymianie na nowy wszystko działa jak powinno. Dla ciekawości powiem, że wchodzą tam same małe bezpieczniki blaszkowe, które można kupić na każdej stacji po 3 zł. Dobrze jest wozić z sobą zapas.

Dla ciekawości dodam, że aby zdjąć obudowę licznika trzeba odkręcić dwie małe śrubki za kierownicą i wyjąć 2 całe zespolone elementy. Radzę nie rozkładać tych elementów bo można je uszkodzić. Tak samo łatwo idzie włożenie je na miejsce.

Wniosek: moim zdaniem kiedy samochód jest zimny nic nie podłączać, a dopiero jak się rozgrzeje tak po 5 min.

Mam nadzieje, że post komuś pomoże.
Zapisane
agrestrybnik
Klubowicz
*
Wiadomości: 177


« Odpowiedz #3 : Czwartek, 21 Luty 2013, 18:49 »

zapas bezpiecznikow mosz w komorze silnika !, pare sztuk powinno byc niewykorzystanych(zapasowe)
Zapisane
kaliope
SUPER MODERATOR
*
Wiadomości: 1396


Peugeot 107, 1.0 trendy & Zafira 1.9 cdti


« Odpowiedz #4 : Czwartek, 21 Luty 2013, 19:08 »



Wniosek: moim zdaniem kiedy samochód jest zimny nic nie podłączać, a dopiero jak się rozgrzeje tak po 5 min.



tak się zastanawiam jaki to niby ma związek z nierozgrzanym silnikiem?
Zapisane

Strony: [1]   Do góry
Drukuj
Skocz do: