Według instrukcji, zapala się gdy jest awaria doczyszczania spalin, ale tak naprawdę zapala się przy wielu innych awariach.
Lampka kontrolna diagnostyki silnika zapala się w przypadku wystąpienia usterek dotyczących następujących elementów i informacji :
• Sterowanie zaworu elektromagnetycznego rozrządu o zmiennych fazach
• Czujnik temperatury powietrza dolotowego
• Czujnik temperatury płynu chłodzącego
• Sygnał przepustnicy z napędem ( 1,2)
• Ogrzewanie sondy lambda (przed)
• Ogrzewanie sondy lambda (za)
• Regulacja wzbogacenia
• Sterowanie wtryskiwacza w cylindrze (1,2,3)
• Przerwy w spalaniu w nieokreślonym cylindrze
• Przerwy w spalaniu w cylindrze (1,2,3)
• Sygnał czujnika spalania stukowego
• Sygnał czujnika obrotów silnika
• Czujnik wałka rozrządu
• Starzenie się katalizatora
• Sygnał czujnika prędkości pojazdu
• Sygnał silnika krokowego biegu jałowego
• Zasilanie czujników
• Napięcie akumulatora zbyt niskie
• Napięcie akumulatora zbyt wysokie
• Sygnał stycznika hamulca (skrzynia biegów MMT)
• Czujnik ciśnienia w rurze dolotowej
• Sygnał wewnętrzny kalkulatora
• Sterowanie przepustnicy z napędem (skrzynia biegów MMT)
• Blokada przepustnicy z napędem (skrzynia biegów MMT)
• Położenie przepustnicy z napędem (skrzynia biegów MMT)
• Niespójna informacja czujnika pedału przyspieszenia (skrzynia biegów MMT)
• Czujnik położenia pedału przyspieszenia sygnał (1,2) (skrzynia biegów MMT)
• Brak komunikacji z modułem sterującym blokady rozruchu