Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Strony: [1]   Do dołu
Drukuj
Autor Wątek: osłona silnika - demontaż  (Przeczytany 9049 razy)
tomc
Użytkownik
*
Wiadomości: 28


« : Środa, 29 Styczeń 2014, 20:31 »

No mam problem dla większości z Was banalny - nie wiem jak zdjąć tą pokrywę plastikową z wierzchu silnika... Smutny
nie widzę żeby gdzieś to było przykręcone, może są jakieś zatrzaski? zdjąć to na siłę ale czy się cos nie wyłamie...?
« Ostatnia zmiana: Środa, 29 Styczeń 2014, 21:36 wysłane przez kaliope » Zapisane
kaliope
SUPER MODERATOR
*
Wiadomości: 1396


Peugeot 107, 1.0 trendy & Zafira 1.9 cdti


« Odpowiedz #1 : Środa, 29 Styczeń 2014, 21:35 »

edit: teraz zauważyłem, że u Ciebie HDI. Także ja nie pomogę, ale zostawię instruktaż od 1.0 dla potomnych


cztery zatrzaski z prawej strony, które trzymają obudowę  filtra powietrza oraz dwa klipsy z drugiej strony, które trzymają gumy od przepustnicy oraz odmy silnika  

« Ostatnia zmiana: Czwartek, 30 Styczeń 2014, 13:19 wysłane przez kaliope » Zapisane

BOBAS349FK
c1aygo107.net V.I.P
*
Wiadomości: 2856



« Odpowiedz #2 : Środa, 29 Styczeń 2014, 22:29 »

pewnie chodzi ci o pokrywe z napisem hdi ......powinni sie to takim szrpnieciem w gore chyba demontowac ..... CHYBA ale na mrozie nie radze bo peknie pokrywa ma w sobie takie miejsca z gumami ktore osadzone sa na silniku na takich pretach zakonczonych kolkami i czasami jak te gumki w pokrywie nie sa nasmarowane to potem jest problem z wyszarpaniem tego bynajmniej w fordzie tak jest tak ze jesli ci sie to uda to pamietaj o nasmarowaniu tych zaczepów
Zapisane

citroen c1 1.0
xsara picasso 1.6
mondeo GHIA mk2 2.0
GILERA RUNNER 125cm
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #3 : Czwartek, 30 Styczeń 2014, 10:30 »

dokładnie jak prawi bobas.... nie ma żadnego stałego mocowania (tzn nie powinno być w 1,4)
ale to nie znaczy że schodzi łatwo... czasem na prawdę trzeba się pomęczyć.

w większości HDI osłona jest przyczepiona na takie gumowe wypustki i jeszcze gdzieś wsunięta, więc lekko podważamy, aby puściły gumy i umiejętnie wysuwamy osłonę.
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
tomc
Użytkownik
*
Wiadomości: 28


« Odpowiedz #4 : Piątek, 31 Styczeń 2014, 20:47 »

dokładnie jak prawi bobas.... nie ma żadnego stałego mocowania (tzn nie powinno być w 1,4)
ale to nie znaczy że schodzi łatwo... czasem na prawdę trzeba się pomęczyć.

w większości HDI osłona jest przyczepiona na takie gumowe wypustki i jeszcze gdzieś wsunięta, więc lekko podważamy, aby puściły gumy i umiejętnie wysuwamy osłonę.



dzięki za info!
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
Drukuj
Skocz do: