Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Strony: [1]   Do dołu
Drukuj
Autor Wątek: Prośba o podanie wartości oporności i napięć na II sondzie lambda.  (Przeczytany 7921 razy)
avic
Użytkownik
*
Wiadomości: 44


« : Wtorek, 12 Sierpień 2014, 10:41 »

Witam! Jeśli ktoś byłby tak miły, miał do dyspozycji kanał i multimetr byłbym baaaardzo wdzięczny za podanie:
-oporności pomiędzy kablami grzałki na sondzie
-napięcia na układzie grzałki
-ww. pomiędzy pinami od mierzenia napięcia

Cały czas wywala mi P0140 po mocniejszym przeciągnięciu 107 na biegach. Przebieg niecałe 40 tys, ale autko miało wymienioną część wiązki silnika po małym pożarze w komorze silnika, bo poewien geniusz nie dokręcił wężyka od paliwa, który sikał na jakiś gorący element.. Straty niewielkie, ale nie wiem, czy mam problem z wiązką, czy z samą sondą. Niby mogę za 50 zł kupić używkę na podmianę, ale wolałbym sprawdzić najpierw ww parametry. Będę wdzięczny za informację.

pozdrawiam
J.Z.
Zapisane

Audi TT 200 KM +

PUG 107 LPG
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #1 : Wtorek, 12 Sierpień 2014, 17:56 »

mnie wywala ten błąd jak pada mi sonda.
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
avic
Użytkownik
*
Wiadomości: 44


« Odpowiedz #2 : Wtorek, 12 Sierpień 2014, 20:07 »

Też jestem tego zdania, bo wiązka była przełożona cała, bez sztukowania i nigdzie przetarć/uszkodzeń pancerza nie widziałem. Niemniej - chciałbym się upewnić z tym oporem i napięciem.
Choć to w sumie trochę dziwne, że akurat po tamtej awarii się zaczął problem z tym błędem. Tym bardziej, że auto ma oryginalnego przebiegu nieco ponad 40 tys km. Sonda daje wolne odczyty, z minimalnymi skokami wartości - cały czas pokazuje .450- .470 V, ale wartości potrafią się nie zmieniać przez kilka sekund.
Zapisane

Audi TT 200 KM +

PUG 107 LPG
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #3 : Środa, 13 Sierpień 2014, 14:38 »

a czyściłeś styki w kostce? bo u mnie też był z tym problem.
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
avic
Użytkownik
*
Wiadomości: 44


« Odpowiedz #4 : Środa, 13 Sierpień 2014, 14:42 »

Tak, dodatkowo psiknięte sprayu kontaktowego w każdy pin.  Zastanawia mnie dlaczego ten błąd pokazuje po mocniejszym przyspieszaniu. Gdyby sonda byłą uwalona na amen, to powinno się pokazywać chyba niezależnie od obciążenia silnika?
Zapisane

Audi TT 200 KM +

PUG 107 LPG
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #5 : Środa, 13 Sierpień 2014, 16:03 »

ale tak się u mnie też objawiało jak sonda padała.

Kasowałem błąd, jeździł normalnie, a jak mu depnąłem w pedał to wyświetlał na nowo...
co ciekawe ten błąd sam potrafi zniknąć Język
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
avic
Użytkownik
*
Wiadomości: 44


« Odpowiedz #6 : Środa, 13 Sierpień 2014, 21:45 »

A to nie jest przypadkiem cecha samego standardu obd2, że błędy "ekologiczne" się kasują po jakimś tam czasie? W innych samochodach sama kasowała mi się niewydolność katalizatora, czy problem z egr, a np spalanie stukowe pozostawało do skasowania skanerem. No nic, jeśli nikt nie podrzuci mi tych wartości, to spróbuję wymienić w ciemno tę sondę. Najwyżej dogadam ze sprzedawcą możliwość zwrotu.
Zapisane

Audi TT 200 KM +

PUG 107 LPG
avic
Użytkownik
*
Wiadomości: 44


« Odpowiedz #7 : Poniedziałek, 18 Sierpień 2014, 13:56 »

Lambda kupiona, jutro będzie podmianka. Zobaczymy efekty Mrugnięcie

Edit: żeby nie pisać kolejnego posta - po zmianie sondy odczyty śmigają aż miło. Przedtem sonda nigdy nie bujnęła się powyżej 0,5 i potrafiła stać tak dobre kilka sekund, teraz odczyty mrugają szybciej niż co sekundę. Niedługo jazda próbna - zobaczymy, czy nie złapie błędów, ale jestem dobrej myśli  Łohoho
« Ostatnia zmiana: Środa, 20 Sierpień 2014, 21:04 wysłane przez avic » Zapisane

Audi TT 200 KM +

PUG 107 LPG
Strony: [1]   Do góry
Drukuj
Skocz do: