Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Strony: [1]   Do dołu
Drukuj
Autor Wątek: Kłopoty z odpaleniem C1 automat 2011. Pomocy  (Przeczytany 9239 razy)
Ryniu102
Użytkownik
*
Wiadomości: 5


« : Niedziela, 11 Październik 2015, 10:49 »

Witam,
Od pewnego czasu nie jestem w stanie odpalić silnika rano. Muszę kręcić jakieś 5-8 sekund, żeby odpalił. Zauważyłem taką zależność, że jak już odpali popracuje i go zgaszę. Po zgaszeniu odczekam 2 sekundy odpalam ponownie pali od tyku. Odczekam 15 sekund już trzeba kręcić dłużej. Po minucie trzeba kręcić tak jak podczas porannego odpalania. Nie ma wpływu czy jest ciepły czy zimny zawsze tak samo. Wymieniłem świece. Podpinałem pod diegnostykę. Żadnych błędów. Odnoszę wrażenie, że tak jakby paliwo spływało do baku i przez to odpalanie trwa dłużej.

Może ktoś miał podobny problem.
Pozdrawiam
Zapisane
BOBAS349FK
c1aygo107.net V.I.P
*
Wiadomości: 2856



« Odpowiedz #1 : Niedziela, 11 Październik 2015, 14:54 »

Ryniu szanujmy sie i nasze forum poczytaj regulamin !!!

po pierwsze sie witamy i przedstawiamy a potem pytamy.

co do tego odpalania to piersze co mi przyszło na mysl to to ze paliwo sie cofa ........
Zapisane

citroen c1 1.0
xsara picasso 1.6
mondeo GHIA mk2 2.0
GILERA RUNNER 125cm
cookie
Maniak
***
Wiadomości: 976

Sprzedam wózek Mutsy Urban Rider.


« Odpowiedz #2 : Poniedziałek, 12 Październik 2015, 10:05 »

co do tego odpalania to piersze co mi przyszło na mysl to to ze paliwo sie cofa ........
To nie diesel z pompa rotacyjna ani nie gaźnik z pompa przy silniku. Tu jest pompa w baku i chwile po zapaleniu kontrolki ciśnienie jest na listwie wtryskowej. Może to jakiś defekt popmpy w baku? Trzeba by podpiąc manometr miedzy pompe a liste i sprawdzić co tam sie dzieje. Moze pompa w baku sie kończy albo cos na smoku dławi przepływ?
Zapisane
Ryniu102
Użytkownik
*
Wiadomości: 5


« Odpowiedz #3 : Poniedziałek, 12 Październik 2015, 16:04 »

Witam,

Może po prostu podepnę jakieś pojemnik przeźroczysty i zobaczę czy paliwa w nim ubywa. Nie jestem pewien tylko czy taką metodą będę w stanie sprawdzić. Jeżeli chodzi o manometr to jeżeli paliwo ucieka z powrotem do baku to musi być jakiś podciśnieniowy.

Pozdrawiam
Piotrek
Zapisane
cookie
Maniak
***
Wiadomości: 976

Sprzedam wózek Mutsy Urban Rider.


« Odpowiedz #4 : Poniedziałek, 12 Październik 2015, 16:37 »

Witam,

Może po prostu podepnę jakieś pojemnik przeźroczysty i zobaczę czy paliwa w nim ubywa. Nie jestem pewien tylko czy taką metodą będę w stanie sprawdzić. Jeżeli chodzi o manometr to jeżeli paliwo ucieka z powrotem do baku to musi być jakiś podciśnieniowy.

Pozdrawiam
Piotrek
toci nic nie da bo skoro odpala to znaczy, że pompuje. Zresztą słabe ciśnienie na listwie zapewne wywaliloby jakiś błąd. Ile ma przebiegu i czy ktoś sprawdzał kompresję oraz łuzy zaworowe? Jeśli ma duży przebieg to możliwe, że łuzy się pokazywały i ma słabą kompresję.
Zapisane
Ryniu102
Użytkownik
*
Wiadomości: 5


« Odpowiedz #5 : Poniedziałek, 12 Październik 2015, 17:33 »

Ma przejechane 20 tys . Mam go od nowości. Nie wiem czy pompa jest rozbieralna. ściągnąłem z chomika instukcje sam naprawiam. Jest tam pokazana pompa. Istnieje w tej pompie coś takiego jak zawór zrotny. Tylko czy ona jest rozbieralna?Co??
Zapisane
Jacwing
Użytkownik
*
Wiadomości: 95


« Odpowiedz #6 : Poniedziałek, 12 Październik 2015, 20:47 »

Zawsze możesz zamontować zawór zwrotny na przewodzie, dostępne w sklepach mot.
Zapisane
cookie
Maniak
***
Wiadomości: 976

Sprzedam wózek Mutsy Urban Rider.


« Odpowiedz #7 : Poniedziałek, 12 Październik 2015, 21:30 »

Ma przejechane 20 tys . Mam go od nowości. Nie wiem czy pompa jest rozbieralna. ściągnąłem z chomika instukcje sam naprawiam. Jest tam pokazana pompa. Istnieje w tej pompie coś takiego jak zawór zrotny. Tylko czy ona jest rozbieralna?Co??
przy takim przebiegu to zapewne jakiś elektryczny chochlik. Sprawdž punkty masowe i wtyczki przy pompie itp.
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 12 Październik 2015, 21:33 wysłane przez cookie » Zapisane
Ryniu102
Użytkownik
*
Wiadomości: 5


« Odpowiedz #8 : Wtorek, 13 Październik 2015, 07:11 »

Właśnie chyba tak zrobię w pierwszej kolejności. Kupię zawór zwrotny do paliwa i zamontuje go na przewodzie zasilającym. Napiszę czy pomogło
Zapisane
Ryniu102
Użytkownik
*
Wiadomości: 5


« Odpowiedz #9 : Poniedziałek, 19 Październik 2015, 13:37 »

Niestety po założeniu zaworu zwrotnego na przewodzie paliwowym problem nie ustąpił Smutny
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
Drukuj
Skocz do: