Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Strony: [1]   Do dołu
Drukuj
Autor Wątek: 107 cykanie podczas dodawania gazu, filmik  (Przeczytany 17115 razy)
r4do
Użytkownik
*
Wiadomości: 15


107 aka. potwor


« : Poniedziałek, 02 Listopad 2015, 21:10 »

Czesc wszystkim, ostatnio stalem sie posiadaczem 107 z 2005 benzynka i po drodze ostatnio zaczelo mi cykac i to w miare glosna, w srodku troche slychac jak by klekot.
W srode jestem umowiony z mechanikiem, ale moze ktos mial juz taki problem i sie podzieli. Czytalem ze moze to byc miedziana blaszka pod wtryskiem, moze zawory ?
Zrobilem krotki filmik, glownie trzeba sie wsluchac, slychac tylko jak dodaje gaze. Wielkie dzieki z gory!!

https://www.youtube.com/watch?v=8HNl7nbIaVU&feature=youtu.be
Zapisane
cookie
Maniak
***
Wiadomości: 976

Sprzedam wózek Mutsy Urban Rider.


« Odpowiedz #1 : Wtorek, 03 Listopad 2015, 08:19 »

brzmi jak zbyt duży luz zaworowy.
Zapisane
hammerite
Użytkownik
*
Wiadomości: 17



« Odpowiedz #2 : Czwartek, 07 Kwiecień 2016, 15:18 »

r4do czy rozwiklales swoja zagadke?
U mnie tez od jakiegos 1000 km zaczelo cykac przy dodawaniu gazu.
Luz zaworowy kazalem zrobic, choc poinformowano mnie, ze jeszcze miesci sie w normie.
Zastanawia mnie jeszcze... byc moze u mnie powiazane jest to z nieszczelnym tlumikiem koncowym (troche pierdzi) ale tlumik halasowal duzo wczesniej niz zaczelo cykac, stad czulem ze to chodzi o luz zaworowy. Po odbiorze podziele sie informacja czy przestanie cykac po ustawieniu luzu, pomimo ze byl w granicach normy.
Zapisane

Toyota Aygo 1.0 LPG 2008
mkiju87
Gość
« Odpowiedz #3 : Czwartek, 07 Kwiecień 2016, 17:44 »

No proszę. Żona ma to auto od 4 lat - w tym czasie zrobiła około 30.000km. Odkąd kupiliśmy to auto (było używane, teraz ma przebieg 85000km) tak pracuje.
Nie wiedziałem że mamy problem. Mi się nawet podoba to "ćwierkanie" przy przyśpieszaniu Łohoho. Głośniej jest na zimno, ale na ciepło też to słychać.
Zapisane
hammerite