Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Strony: [1]   Do dołu
Drukuj
Autor Wątek: Dodawanie klucza do zamka centralnego / parowaniu pilota z autem  (Przeczytany 15237 razy)
bedek
Użytkownik
*
Wiadomości: 12



« : Wtorek, 01 Grudzień 2015, 17:34 »

Witam,

Niestety stracilem oryginalny kluczyk z pilotem do samochodu, cena za dorobienie nowego w salonie to ponad 400+ zl wiec zdecydowalem na zakup uzywane klucza z plilotem i przelozenie mojego grota wraz z immo z zapasowego kluczyka (serwisowego, bez pilota).

Problem pojawil sie na przy dodawaniu pilota do samochodu, znalazlem 2 procedury niestety zadna z nich nie pozwolila na dodanie klucza (umiescilem je na koncu wpisu) - po jej wykonaniu nowy pilot nadal nie byl wykrywany przez zamochod i nie mozna bylo zamkna nim ani otworzyc drzwi.

W zwiazku z moim niepowodzeniem mam 2 pytania:

a) czy znacie jakies inne procedury dodawania klucza ktore moglbym sprawdzic ?

b) poniewaz nie wiem czy pilot ktory kupilem je na pewno sprawny czy moglby ktos sprawdzic czy wasz pilot przechodzi test:
https://www.youtube.com/watch?v=fqePGSPrUJo

Uwaga:
Pytanie dotyczy dodawania pilota do auta a nie immo - to mam ze starego klucza i moge odpalac samochod bez problemu.

Procedury ktore wyprobowalem ale niestety nie zadzialaly - przepraszam ze w jez. angielskim ale mam nadzieje ze nie bedzie stanowilo to problemu:

a) procedure nr 1
- Start:
Drivers door open
Ignition off
- Procedura:
Switch ignition On then Off
Close then Open drivers door twice
Switch ignition On then Off
Close then Open drivers door twice
Close doors and lock using manual knob
Switch ignition On then Off Twice
Unlock using manual knob
Doors lock and unlock themselves.
- Wynik:
Niestety nie wiem co autor tej procdury zrobil po tym kroku, rzeczywiscie drzwi zatrzaskuja sie 2 razy same w ostatnim kroku, pewnie w tym momencie musze nacisnac przycis nowego pilota - niestety nie spowodowalo to dodanie nowego pilota do samochodu.

b) procedure nr 2
- Start:
Prior conditions: Ignition switch in “OFF” position and driver’s door open.
This procedure must be completed within 2 min, 40 secs after turning ignition OFF)
- Procedura:
1. Switch the ignition on and then off,
2. Close. the driver’s door and open it twice,
3. Switch the ignition on and then off,
4. Close the driver’s door and open it again twice,
5. Close the driver’s door,
6. Lock using the door locking button,
7. After the confirmation signal, press a button on the transmitter to be programmed twice, then on all transmitters to be
programmed.
- Wynik:
Przy tej procedurze w kroku 7. nie nastapil zaden "confirmation signal" tak jak w przypadku procedury 1. - klucza oczywiscie nie udalo sie dodac.
Zapisane
Marvin
Użytkownik
*
Wiadomości: 30


« Odpowiedz #1 : Czwartek, 03 Grudzień 2015, 22:43 »

A nie kupiłeś pilota radiowego od innego Trojaczka? Wg mojej wiedzy pilot od Aygo nie działa w 107 itp.
Sam próbowałem zaprogramować pilot od Aygo w 107 i tak samo nie działa.
Komputerem się tego nie programuje w każdym razie.
Zapisane
BOBAS349FK
c1aygo107.net V.I.P
*
Wiadomości: 2856



« Odpowiedz #2 : Czwartek, 03 Grudzień 2015, 22:46 »

postaram sie dostać serwisowe papiery od tego programowania
Zapisane

citroen c1 1.0
xsara picasso 1.6
mondeo GHIA mk2 2.0
GILERA RUNNER 125cm
bedek
Użytkownik
*
Wiadomości: 12



« Odpowiedz #3 : Wtorek, 08 Grudzień 2015, 16:31 »

A nie kupiłeś pilota radiowego od innego Trojaczka? Wg mojej wiedzy pilot od Aygo nie działa w 107 itp.
Sam próbowałem zaprogramować pilot od Aygo w 107 i tak samo nie działa.
Komputerem się tego nie programuje w każdym razie.

Witam, na pewno kluczyk jest od Citroen-a, mysle ze od C1 (tak bylo zaznaczone w ofercie allegro) bo wyglada jak moj stary kluczyk i ma znaczek Citroen-a "<<" na obudowie.
Czy moglys sprawdzic czy twoj kluczyk przechodzi test ponizej:
https://www.youtube.com/watch?v=fqePGSPrUJo
Zapisane
bedek
Użytkownik
*
Wiadomości: 12



« Odpowiedz #4 : Wtorek, 08 Grudzień 2015, 16:55 »

postaram sie dostać serwisowe papiery od tego programowania

Super, dzieki.

Czy moglys jescze sprawdzic czy twoj kluczyk przechodzi test ponizej:
https://www.youtube.com/watch?v=fqePGSPrUJo
Zapisane
Kykv
Użytkownik
*
Wiadomości: 5


« Odpowiedz #5 : Poniedziałek, 10 Luty 2020, 22:36 »

Programowanie należy wykonywać bardzo szybko, a używany pilot podobno nie chce dać się zakodować do innego auta.
Dlatego najlepiej zakodować nowy scyzoryk

https://www.youtube.com/watch?v=QHocJtPnexk
Zapisane

Autoelektronika Kluczyki Karty Piloty CHIPTUNING
Julia123.63@o2.pl
Użytkownik
*
Wiadomości: 9



« Odpowiedz #6 : Czwartek, 20 Luty 2020, 19:51 »

Udało mi się zrobić tą procedurę. Jeżeli chodzi o programowanie immo możesz to zrobić za pomocą OBD bez problemu wchodzi. Najważniejsze aby to zrobić dość szybko. Immo daje ci to, że odpalisz samochód z kluczyka ale nie otworzysz centralnego zamka. Do tego potrzebna jest ta dziwna procedura, która jest identyczna dla każdej Toyoty. Kluczyk z transponderem D70 jest obecny w obudowie pilota do 14 oraz po tym roku. Procedura dodawania pilota do centralnego zamka zawsze jest taka sama. Ja np. wprogramowałem sobie 4 piloty czyli maksymalnie tyle ile się da. Możesz też użyć pilota samokopiującego na 432MHz i też będzie działać. Bardzo ważnym jest aby transponder był czysty, a więc bez wczytanych już kodów. Jeżeli będziecie chcieli zaprogramować wcześniej używany kluczyk to OBD nie pójdzie i trzeba będzie to flashować na ciepło, a takie czynności kogą zniszczyć kluczyk. Jeżeli będziecie chcieli więcej info to temat zgłębiłem dość dobrze od strony praktycznej.
Zapisane
Pino.1
Użytkownik
*
Wiadomości: 9


« Odpowiedz #7 : Czwartek, 15 Październik 2020, 10:43 »

Ja po prostu kupiłem używany moduł z pilotem, wymieniłem obudowę, dorobiłem grot i wszystko działa. Koszt ok 40-60 zł + wysyłka, nie pamiętam dokładnie. Moduł był chyba z C1 Ważne aby dostać moduł wraz z "jego" pilotem, wtedy nic nie trzeba parować. IMO przełożyć, lub tak jak pisał poprzednik.
Zapisane

, że ukradli mu walizkę...
Strony: [1]   Do góry
Drukuj
Skocz do: