Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Strony: 1 [2]   Do dołu
Drukuj
Autor Wątek: Nawiew, dmuchawa, wentylator - diagnoza, usterki, naprawa, dyskusja  (Przeczytany 67070 razy)
maab
Klubowicz
*
Wiadomości: 97



« Odpowiedz #20 : Niedziela, 28 Październik 2012, 19:36 »

Super, jutro zadzwonię przed południem i się jakoś umówimy, muszę to szybko naprawić, bo fatalnie się jeździ.
Co do ASO, też się boję że konkretnie by skroili...
lokalni elektrycy w w większości psuje, jeszcze pod maską to może i coś naprawią, ale we wnętrzu.... o nie, pozrywają spinki, nie spasują z powrotem elementów, oni się zatrzymali na epoce poloneza chyba... już prędzej w jakimś dużym warsztacie co naprawy powypadkowe robi znalazłby się fachowiec który potrafiłby to zdemontować i zamontować na powrót, tak że byłoby jak fabrycznie.


No i już, byłem u Obcego, godzina piętnaście i po naprawie. Padł silnik dmuchawy, trzeba było całą deskę zdjąć. Po prostu niesamowite patrzeć i widzieć jak ktoś kto się naprawdę zna w sposób szybki i pozornie prosty rozbiera i składa całą tą masę plastiku. Przy okazji obejrzałem sobie jak bebechy wyglądają i pod deską jest wiele  wolnego miejsca, w tym autku mogli narobić masę schowków - na płyty, okulary, rękawiczki, cokolwiek...
Wracając z ciekawości podjechałem do serwisu i poprosiłem o wycenę takiej naprawy, gdyby nie to że najlepsze co mi w życiu wyszło to włosy, to pewnie bym osiwiał... Przy tym koszta robocizny serwisu całkiem umiarkowanie policzyli - 90 zł, za to dmuchawa.... o, tę mi chyba chcieli założyć szczerozłotą !
Bardzo pięknie dziękuję koledze Obcemu za błyskawiczną i skuteczną naprawę, wracałem rozkoszując się ciepłym strumieniem powietrza  Uśmiech
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 29 Październik 2012, 21:58 wysłane przez maab » Zapisane

Proszę nie strzelać do pianisty. Robi co może. (Oscar Wilde)
kaliope
SUPER MODERATOR
*
Wiadomości: 1396


Peugeot 107, 1.0 trendy & Zafira 1.9 cdti


« Odpowiedz #21 : Środa, 31 Październik 2012, 21:01 »


No i już, byłem u Obcego, godzina piętnaście i po naprawie. Padł silnik dmuchawy, trzeba było całą deskę zdjąć.
Bardzo pięknie dziękuję koledze Obcemu za błyskawiczną i skuteczną naprawę, wracałem rozkoszując się ciepłym strumieniem powietrza  Uśmiech

no to super..... dobrze, że sa tacy ludzie.....


ps. to chyba pierwszy nam zanany taki przypadek awarii silnika dmuchawy?
« Ostatnia zmiana: Środa, 31 Październik 2012, 21:02 wysłane przez kaliope » Zapisane

ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #22 : Środa, 31 Październik 2012, 22:43 »

u mnie pierwsze symptomy - czasami świergocze Język

A Paweł to na prawdę równy gość!
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
kaliope
SUPER MODERATOR
*
Wiadomości: 1396


Peugeot 107, 1.0 trendy & Zafira 1.9 cdti


« Odpowiedz #23 : Środa, 31 Październik 2012, 23:00 »

u mnie pierwsze symptomy - czasami świergocze Język



pewnie liście....tez tak mam....dmuchawa na full....zmiana różnych kierunków nawiewu i wylatują różne syfy......oczywiście w wersji bez klimy
Zapisane

maab
Klubowicz
*
Wiadomości: 97



« Odpowiedz #24 : Środa, 31 Październik 2012, 23:31 »

Przy okazji wymienione miałem filtry - kabinowy i powietrza w silniku. Miały rok, ten kabinowy był brudny, ale paprochów było tylko trochę i to raczej drobne. Dmuchawa na pewno nie padła od zablokowania śmieciem. Fakt, wymiana filtra na nowy skutkuje lepszą wydajnością nawiewu, w tej chwili mogę mieć ustawioną na jedynce i dmucha całkiem raźno, a przed awarią jeździłem z dmuchawą ustawioną na dwójce. Oczywiście za jakiś miesiąc się znów brudem przytka....
Zapisane

Proszę nie strzelać do pianisty. Robi co może. (Oscar Wilde)
agrestrybnik
Klubowicz
*
Wiadomości: 177


« Odpowiedz #25 : Czwartek, 01 Listopad 2012, 07:14 »

Archer
u mnie tez swiergocze ale od -15 stopni i ponizej po zapaleniu silnika, po paru minutach jak sie zagrzeje swiergot gwizd,piszczenie zanika
Zapisane
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #26 : Czwartek, 01 Listopad 2012, 14:26 »

u mnie już przy temp. ok 0'.... Smutny
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
kaliope
SUPER MODERATOR
*
Wiadomości: 1396


Peugeot 107, 1.0 trendy & Zafira 1.9 cdti


« Odpowiedz #27 : Sobota, 03 Listopad 2012, 12:11 »

trzeba było całą deskę zdjąć.

górę i dół deski? czy sam dół?
Zapisane

ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #28 : Sobota, 03 Listopad 2012, 21:03 »

samą górę Uśmiech spokojnie, później jest już łatwy dostęp... a do śrub od dołu podchodzisz od strony nóg pasażera, bo jest tam B. dużo miejsca!!!
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
Dzbanek
Użytkownik
*
Wiadomości: 10


« Odpowiedz #29 : Sobota, 08 Grudzień 2012, 23:30 »

Witam Wszystkich! Mam taki problem w C1 zaczeła znowu się zima i znowu mrozy... Któregoś wieczora wracając do domu dmuchawa - nawiew zaczeła chodzic jak traktor już na I poziomie a na  IV to nieda sie tego wytrzymac... Czy ktoś wie co sie mogło stać? Czy to 
łozysko? (tak podejrzewam) Jaki to koszt? Jak do tego się zabrać? Itp.? Itd.?
Zapisane
gaga195
Maniak
***
Wiadomości: 744



« Odpowiedz #30 : Niedziela, 09 Grudzień 2012, 19:35 »

chyba dmuchawa Ci pada... nie opłaca się naprawiać lepiej zakup używkę u obcego Mrugnięcie
Zapisane

kaliope
SUPER MODERATOR
*
Wiadomości: 1396


Peugeot 107, 1.0 trendy & Zafira 1.9 cdti


« Odpowiedz #31 : Niedziela, 23 Marzec 2014, 09:32 »

Na forum brytyjskim widziałem też kilka przypadków strzelonego silnika dmuchawy, także chyba jest to kolejna słabość trojaczków
Zapisane

housemusix
Newbie
*
Wiadomości: 4


« Odpowiedz #32 : Poniedziałek, 08 Grudzień 2014, 13:58 »

Wiec pokusiłem się o to by wyjąc wentylator od dołu przy kierownicy.
Po 5 min udało się zdjąć wtyczkę i wyjąc wentylator z zaczepów.
Problem powstaje niestety iż kolumna kierownicy uniemożliwia kompletnie wyjecie go.
Jest wogole jakaś instrukcja jak go wydostać jeśli ktoś ma jakiś pomysł to także poprosze!!!!
Zapisane
kaliope
SUPER MODERATOR
*
Wiadomości: 1396


Peugeot 107, 1.0 trendy & Zafira 1.9 cdti


« Odpowiedz #33 : Niedziela, 15 Marzec 2015, 23:15 »

kolejne przypadki strzelonych silników dmuchaw albo rezystora na forum w UK.

Strzelony rezystor objawia się tym, że nawiew działa tylko na 4-tym biegu, bo bieg najszybszy idzie poza rezystorem.
Zapisane

Strony: 1 [2]   Do góry
Drukuj
Skocz do: