Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6   Do dołu
Drukuj
Autor Wątek: Zamek centralny - dyskusja, problemy, dołożenie  (Przeczytany 150000 razy)
Jacwing
Użytkownik
*
Wiadomości: 95


« Odpowiedz #80 : Poniedziałek, 07 Kwiecień 2014, 22:35 »

Widzę że brniesz dalej, to może inaczej podaj nr strony kodowania kluczyka z instrukcji jakiegoś trojaczka  lol ps.jak by Unia chciała dobrze dla konsumenta to nie było by dwumas ,egr,dpf !
Zapisane
dawid198805
Użytkownik
*
Wiadomości: 8


« Odpowiedz #81 : Środa, 09 Kwiecień 2014, 09:56 »

Wczoraj zamontowałem centralny zamek zakupiony na Allegro. Montaż bardzo prosty, miejsca pod siłowniki bardzo dużo. Dla osób zamierzających zamontować u siebie centralkę podpowiem że kable od kierunkowskazów są koloru żółtego i zielonego z brązowymi kropkami. Podpiąłem się pod nie w progu drzwi. Nie mogłem znaleźć przewodu +12 dlatego podpiąłem się pod zasilanie z radia samochodowego. Wszystko działa sprawnie. Nie ma problemu z przełożeniem wiązki kabli do drzwi.
Zapisane
mikmik
Newbie
*
Wiadomości: 3


« Odpowiedz #82 : Niedziela, 30 Listopad 2014, 11:46 »

Witam,
Chciałem kolegów zapytać o montaż centralnego w Aygo 5D. Wiązke puściłem, siłowniki w tylnych drzwiach zamontowane. Po zdjęciu przednich boczków drzwi trochę się zdziwiłem... Gdzie montowaliście siłowniki centralnego? Bo trochę nie bardzo mam pomysł... I jeszcze pytanie o podpięcie się. Mam centralny firmy VERTEX. W zestawie była wiązka z małym sterownikiem i druga mniejsza wiązka z dużym sterownikiem i pilotami. Jak te dwie rzeczy połączyć ze sobą? I gdzie się wpiąć w instalację? Troszkę mnie ta instalacja powiem szczerze przerosła...  lol
Pomóżcie proszę bo auto rozgrzebane stoi...  Uśmiech
Zapisane
BOBAS349FK
c1aygo107.net V.I.P
*
Wiadomości: 2856



« Odpowiedz #83 : Niedziela, 30 Listopad 2014, 12:56 »

witam czytaj caly temat jest tam wszystko opisane i zapraszamy do działu powitalnia
Zapisane

citroen c1 1.0
xsara picasso 1.6
mondeo GHIA mk2 2.0
GILERA RUNNER 125cm
mikmik
Newbie
*
Wiadomości: 3


« Odpowiedz #84 : Niedziela, 30 Listopad 2014, 13:56 »

No właśnie czytałem i nie ma tych informacji... A do powitalni już idę  Uśmiech
Zapisane
snowkar
Użytkownik
*
Wiadomości: 20



« Odpowiedz #85 : Piątek, 23 Styczeń 2015, 00:38 »

Panowie zamki zaczynają mi padać muszę szybko założyć centralny zamek, czy możecie polecić sprawdzony zestaw 2D z pilotem  i czy może ktoś się orientuje kto we WRO założy to w dobrej cenie?
Zapisane

CITROEN C1 1.0i 68 Flirt 2D
sebekian
Użytkownik
*
Wiadomości: 10



« Odpowiedz #86 : Wtorek, 27 Styczeń 2015, 00:12 »

Widzę ze kilka osób dokonała już instalacji centralnego zamka, czas na mnie. Pytanie jakie konkretnie modele montowaliscie, są jakieś przemyślenia coś można zrobić lepiej. Na razie wiem ze dobry było centralny z 2 siłowniami master, sterowany pilotem a co z tym sprzęgłem przy siłowniki lepiej żeby było czy nie ma znaczenia. Większość zestawów jest do 4 drzwi a co jak zechce przerobić bagaznik ? Podpiąć się z przekaźnikiem pod dowolny kanał a może są takie zestawy na 5 drzwi plus pilot otwierający rownież sam bagaznik. No i te nieszczęsne gumy, przeloty przez drzwi do słupków, może jest jakieś pewne zródło części używanych w Łodzi bądź w okolicy do naszych autem. Za wszystkie porady z góry dziękuje.
Zapisane
sebekian
Użytkownik
*
Wiadomości: 10



« Odpowiedz #87 : Niedziela, 22 Marzec 2015, 23:27 »

Tyle czasu i nikt mi nie odpowiedział, prawie sobie poradziłem, mam tylko 3 problemy.
1. skąd najlepiej z za zegara pociągnąć sygnał do kierunkowskazów,
2. jak podłączyć siłownik master do uniwersalnej centralki sterownika na pilota,
3. jak podłączyć domykanie szyb do centralki która daje taką możliwość ale wg. schematu to nie działa, sterowanie po -
Za podpowiedzi będę wdzięczny.
Zapisane
sebekian
Użytkownik
*
Wiadomości: 10



« Odpowiedz #88 : Czwartek, 25 Czerwiec 2015, 22:43 »

Witam,
Widzę ze odpowiedzi na pytania musze szukać gdzie indziej bo zaawansowani użytkownicy nie raczą skalać się odpowiedzią na znane im pytania, szkoda ale nie tak powinno działać forum
Zapisane
BOBAS349FK
c1aygo107.net V.I.P
*
Wiadomości: 2856



« Odpowiedz #89 : Piątek, 26 Czerwiec 2015, 10:04 »

witam nie ma sie co irytować  co do plusa od kierunków to moze od awaryjnych podpiąć ...... a co do sterownika to poszukaj gdzie jest plus i chyba tam ....... podpowiem tyle ile sam wiem bo na elektronice zbyt sie nie znam tylko podstawy  lol lol lol lol
Zapisane

citroen c1 1.0
xsara picasso 1.6
mondeo GHIA mk2 2.0
GILERA RUNNER 125cm
sebekian
Użytkownik
*
Wiadomości: 10



« Odpowiedz #90 : Środa, 12 Sierpień 2015, 10:51 »

Niestety na włączniki świateł nie sygnału z przerywacze kierunkowskazów  Smutny
Zapisane
bartson3
Newbie
*
Wiadomości: 3


« Odpowiedz #91 : Wtorek, 22 Grudzień 2015, 23:19 »

Witam. Mam od niedawna C1 z 08r trochę mnie denerwuje brak centralnego, czy ktoś może mi doradzić gdzie w Łodzi lub okolicach mogę założyć takie ustrojstwo? Dziękuję za pomoc.
Zapisane
tak299
Użytkownik
*
Wiadomości: 5


WWW
« Odpowiedz #92 : Sobota, 26 Grudzień 2015, 11:45 »

Montaż banalnie prosty, pierwszy z brzega elektryk Ci założy Uśmiech
Zapisane

bartson3
Newbie
*
Wiadomości: 3


« Odpowiedz #93 : Niedziela, 27 Grudzień 2015, 21:46 »

No tak założyć, to faktycznie nie będzie problemu, ale u mnie nie ma gumek - osłon przewodów pomiędzy drzwiami i słupkiem, na allegro patrzyłem i nie ma, może jakaś podpowiedź ? Dzięki.
Zapisane
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #94 : Poniedziałek, 28 Grudzień 2015, 11:14 »

kupujesz kawałek peszla lub najlepiej plecionki i tyle Uśmiech

dla spokoju całość dajesz w koszulkę termokurczliwą Uśmiech
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
sliders84
Newbie
*
Wiadomości: 4


« Odpowiedz #95 : Niedziela, 14 Luty 2016, 14:08 »

Witam.Jestem już po montażu centralnego zamka.
Kupiłem na allegro sterownik uniwersalny KE-012+syrena.Syrena okazała się miniaturką, która jest cicha i nie brzmi jak imitacja alarmu.Ma dodatkowy kanał domykania szyb i otwarcia bagażnika sterowany "-" 250mA, do czego należy zastosować przekaźnik.Nie polecam tego produktu ponieważ wszystko jest podpięte na jednym przekaźniku, pisząc wszystko chodzi mi o syrenę, kierunki i siłowniki. Jak zamykamy to prawie nie widać że kierunki migają.Sygnał jest za krótki. Po za tym dostałem od użytkownika allegro: "super_prezenty1" jest to "markland.pl" uszkodzony sterownik i nie ma kontaktu żeby to zareklamować. Uwalony jest dodatkowy kanał bagażnika. Wysłali też inny siłownik i kostkę niż zamówiłem.
Już lepsze są sterowniki carprotect. BX70 posiada to wszystko co KE-012 i kierunki świecą dłużej, jak w fabrycznym centralnym.

Podłączenie jest proste,"+" podłączyłem do grubego czerwonego kabla po prawej stronie licznika, kable zdaję się idą do stacyjki. Oczywiście zbadałem miernikiem, czy jest on tam na stałe, a nie tylko po przekręceniu stacyjki. Masa"-" to chyba najprostsze Mrugnięcie, jest na całej karoserii.

Kierunki podłączyłem do kabli idących od tyłu auta, wzdłuż progu do przodu auta. Izolację rozciąłem pod plastikową maskownicą znajdującą się koło lewej stopy kierowcy. Żółty z brązowym prążkiem lewy kierunek, a zielony z brązowym prążkiem prawy. Grubszy fioletowy i brązowy idą do bagażnika, tam gdzie ma być fabryczny zamek. Miałem je wykorzystać do otwierania bagażnika pilotem, lecz kanał dodatkowy nie działa, jak pisałem wyżej. Pozostaje otwieranie kluczykiem.

Jako że nie jedni zechcą wiedzieć, jak miał działać bagażnik na pilot, to odpowiadam. Wszystko miało pozostać jak jest. Dodatkowo miałem zamontować siłownik (jest tam sporo miejsca, tylko potrzeba sprawnych rączek). Ruch kluczyka przesuwa czarną plastikową dźwigienkę i szyba się otwiera. Zamiast kluczyka siłownik miał ją przesuwać. Jak stoimy z tyłu, to siłownik po prawej w profilu tylnego pasa połączony z dźwigienką (w dźwigience wykonałem otwór przy pomocy, którego podłączyłem  siłownik). Dodatkowo po prawej należy zastosować sprężynę, która przyciągnie dźwigienkę wraz z siłownikiem do pozycji pierwotnej (inaczej szyba się nie zamknie). W takim układzie działa też otwieranie kluczykiem. Niestety nie mam fotki jak to z tyłu wyszło.


Kilka fotek przy rozbiórce drzwi.
Prawa zaślepka. Kabel idzie na lewą stronę pod dywanikiem.



Przy korbce troszkę trzeba się nadłubać cienkim śrubokrętem



Korba i jej zabezpieczenie



Te trzy śrubki należy odkręcić, reszta na zatrzaskach.



Boczek i spinki mocujące

Za pomocą młotka i metalowej tulejki wyciąłem piękne otwory na peszel. Peszel miałem szary i okleiłem go izolacją.



Tak wygląda peszel po montażu



A tutaj zamontowany siłownik. Drut dostarczony z siłownikiem trzeba skrócić i lekko zgiąć tam gdzie jest łącznik.


Kable siłowników idą do sterownika. Z racji że sterowniki są uniwersalne, trzeba siłownik skonfigurować tak żeby działał bezpośrednio z siłownikami. Jest to schemat w prawym górnym rogu na zdjęciu.


« Ostatnia zmiana: Niedziela, 14 Luty 2016, 14:19 wysłane przez sliders84 » Zapisane
Robertmodelarz
Użytkownik
*
Wiadomości: 58



« Odpowiedz #96 : Poniedziałek, 15 Luty 2016, 10:15 »

Ja w swojej C1 5 d montowałem centralny zamek sterowany pilotem ok. rok temu zamek z allegro guzik do tylnej szybo -klapy przełożony z oryginału. Wszystko montował Obcy 44  - 100 x taniej niż w serwisie (krzyknęli ponad 1 000 zł). Do dziś wszystko hula-chwalić Boga podskakując. Oczywiście co jakiś czas auto otworzyć trzeba z kluczyka i zamki przesmarować. 
Zapisane
sliders84
Newbie
*
Wiadomości: 4


« Odpowiedz #97 : Wtorek, 16 Luty 2016, 09:59 »

W moim przypadku, też należałoby, teraz kupić oryginalny guzik i podłączyć pod pozostałe siłowniki. Skoro sterownik jest "niepełnosprawny". A miało być pięknie, naciskasz guzik i szyba otwarta Uśmiech I wyszła lipa. Sprzedający dostał negatyw i nawet się nie tłumaczy.
Zapisane
train
Newbie
*
Wiadomości: 2


« Odpowiedz #98 : Wtorek, 15 Marzec 2016, 12:09 »

Cześć
Od dziś jestem na forum i byłem już na stronie powitalnej Uśmiech
Kupiłem dwudrzwiowego C1 z 2008 r. Egzemplarz fajny, ale słabo wyposażony. Chciałbym założyć zamek centralny- t.zn. prosić o jego założenie bo moje zdolności do takich rzeczy są żadne.  Czy ktoś może polecić jakieś miejsce w pobliżu Rudy Śląskiej ,gdzie założą zamek centralny z pilotem dobrze i tanio? Jaki jest w przybliżeniu koszt takiej operacji? Czy przy założeniu zamka centralnego, szyba z tyłu jest traktowana jako trzecie drzwi? I jeszcze jedno pytanie. Do czego może prowadzić wiązka kabli do każdych z drzwi?  ( kable są przecięte) W drzwiach na pewno nie ma głośnikówa a otwieranie szyb jest na korbkę.
Pozdrawiam
Train
Zapisane
Grzesiek_J
Użytkownik
*
Wiadomości: 9


« Odpowiedz #99 : Niedziela, 31 Grudzień 2017, 01:13 »

Koledzy mam pytanie.
Dziś postanowiłem dołożyć do Aygo żony centralny zamek. W związku z tym, że był już wcześniej założony takowy uniwersalny i z pewnych powodów musiałem go zdemontować postanowiłem założyć fabryczny. Mam w aucie na każdym słupku kostkę połączeniową do drzwi, żeby można było podłączyć zamek centralny i podnoszenie szyb. Tak więc brakowałoby jedynie wiązki w drzwiach. Z racji uszkodzonych wcześniej drzwi zakupiłem takie już pod kolor z gotowymi wiązkami i już miały wszystko w sobie, tj podnośnik, fabryczny siłownik zamka itd. Zakupiłem więc moduł na aukcji, ale nie mogę nigdzie znaleźć tego podłączenia w aucie. Patrzę na https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/69727d5d58da5931 ten obrazek, który umieścił w 2013 roku KALIOPE, ale nie mogłem dziś znaleźć w żony aucie tej kostki do której mógłbym się podłączyć. Mam Aygo w wersji Terra. Skoro kable i kostki są przy słupkach, to chyba też kostka do modułu również powinna być, prawda? Co prawda szukałem bez zdjętego kokpitu (trochę przez dziurę od licznika i trochę od strony radia i nieco ją rozwarłem od lewej strony) bo nie wiem za bardzo jak się to zdejmuje. Gdyby ktoś miał jakieś wskazówki to bardzo proszę o info. Może też info jak zdjąć ten kokpit Uśmiech Znalazłem tylko z tyłu radia kostkę (zaślepioną zatyczką), która była podobna do złącza modułu zamka centralnego, ale nie pasuje. Prawie, ale jednak nie. Nie jest symetryczna, jak ta w zamku (z zapinką na środku). Wygląda tak, jak na schematach z działu schematy kostka H25. Może inny moduł mam kupić?
Z góry dziękuję za każdą pomoc i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
Grzesiek.
PS. Jeżeli chodzi o zdjęcie kokpitu to na naszym forum znalazłem dziś ten filmik. Może się komuś przyda. Mi na pewno tak, już po nowym roku zdejmę i zobaczę co jeszcze tam jest pod spodem. Link do filmu: https://www.youtube.com/watch?v=7w17zlq0rKA
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 31 Grudzień 2017, 12:12 wysłane przez Grzesiek_J » Zapisane
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6   Do góry
Drukuj
Skocz do: