Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Strony: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 67   Do dołu
Drukuj
Autor Wątek: Ile Wam pali??  (Przeczytany 1161544 razy)
marysia
V.I.P
*
Wiadomości: 1385



WWW
« Odpowiedz #1100 : Wtorek, 14 Sierpień 2012, 11:23 »

Tak czytam niektóre wyniki spalania, to chyba cały czas z góry na luzie...

U mnie jak mam niższe spalanie 4,9 to jeżdżę mega mega w kapeluszu... prędkości do 80-90 km/h max i obroty na 2500/min
a to 'wyższe' spalanie to w większości na obrotach 3000-3500. Benzyna droga to staram się jak najoszczędniej Mrugnięcie
Zapisane

GR71
Klubowicz
*
Wiadomości: 345



WWW
« Odpowiedz #1101 : Wtorek, 14 Sierpień 2012, 20:34 »

Tak czytam niektóre wyniki spalania, to chyba cały czas z góry na luzie...

U mnie jak mam niższe spalanie 4,9 to jeżdżę mega mega w kapeluszu... prędkości do 80-90 km/h max i obroty na 2500/min
a to 'wyższe' spalanie to w większości na obrotach 3000-3500. Benzyna droga to staram się jak najoszczędniej Mrugnięcie
Marysiu! Żagiel trzeba, żagiel... Pamiętacie kreskówkę jaskiniowców? Można wyciąć dziurę w podłodze i mamy hybrydę tzn silnik i napęd nożny :-).
Zapisane

Peugeot 107
Nissan Qashqai 2015 1.6 DIG-T 163kM
BOBAS349FK
c1aygo107.net V.I.P
*
Wiadomości: 2856



« Odpowiedz #1102 : Środa, 15 Sierpień 2012, 09:59 »

u mnie rachunek jest prosty tankne za 60zl to okolo 10l i po przejechaniu 110km no moze 120km znow jest rezerwa ............i mamy 8....10 na setke ale ja sobie nie zaluje !!!! nie lubie byc zawalidroga
Zapisane

citroen c1 1.0
xsara picasso 1.6
mondeo GHIA mk2 2.0
GILERA RUNNER 125cm
aygo_driver
Klubowicz
*
Wiadomości: 797



« Odpowiedz #1103 : Środa, 15 Sierpień 2012, 23:20 »

No wreszcie ktoś mnie utwierdza w przekonaniu, że 9l/100km w trojaczku to nie wada silnika lol
Zapisane

gaga195
Maniak
***
Wiadomości: 744



« Odpowiedz #1104 : Czwartek, 16 Sierpień 2012, 01:19 »

poniżej 6 sie chyba nie da, ja nigdy nie próbowałem bo po 5km jak się silnik zagrzeje to odcinka :d
Zapisane

kristofch
V.I.P
*
Wiadomości: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...


« Odpowiedz #1105 : Czwartek, 16 Sierpień 2012, 07:35 »

poniżej 6 da się jak najbardziej ...ale poniżej 5 to już nie  Łohoho
Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
agrestrybnik
Klubowicz
*
Wiadomości: 177


« Odpowiedz #1106 : Czwartek, 16 Sierpień 2012, 11:26 »

majac prawie cztery lata auto, najwieksze spalanie srednie mi wyszlo 5.54litra, nigdy na luz nie ciepia, auto rozkrecam tak do 3000obrotow maxymalnie na kazdym biegow, trasa maxymalnie 110 km,dojezdzajac do swiatel, chamuja biegami i klima prawie non stop zalaczona
Zapisane
seraphine
Posiadacz
**
Wiadomości: 307


« Odpowiedz #1107 : Czwartek, 16 Sierpień 2012, 11:28 »

Problem w tym że ja zazwyczaj jeżdżę na dość krótkich dystansach i mi spalanie wychodzi znacznie większe jak mu dociągnę do tych 3500 oraz uważam że nie wpływa to dobrze na sam silnik jak nie ma odpowiedniego smarowania. Jeśli wrzucasz od razu z 2 na 4 to możliwe że rzeczywiście wychodzi Ci lepiej.

Maksymalny moment trojaczka jest gdzieś w granicach 3600rpm. Na dwójce koło 4000rpm masz jakieś 60km/h, a przy 57-58 można już spokojnie na płaskim 4-kę wrzucać. Jeżdżąc zimą nie uprawiałem takich rzeczy, zanim nie poczułem dobrze ciepłego powietrza z nawiewu. Żeby silnik się szybciej nagrzał, to najpierw 1-2 km bez jakiegokolwiek nawiewu jechałem (chyba, że szyby parowały). A do roboty mam jakieś 7,5 km i po drodze z 5 małoobciążonych rond i 3 światła... więc tak całkiem "przez wieś" nie jadę.

...to samo robię w trasie - na 3-ce do 3600rpm i od razu 5-ka, chyba że są warunki i możliwości do szybszej jazdy.
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 16 Sierpień 2012, 11:30 wysłane przez seraphine » Zapisane

Brązowiutki Duster II klekot 4x4
GR71
Klubowicz
*
Wiadomości: 345



WWW
« Odpowiedz #1108 : Czwartek, 16 Sierpień 2012, 21:35 »

Problem w tym że ja zazwyczaj jeżdżę na dość krótkich dystansach i mi spalanie wychodzi znacznie większe jak mu dociągnę do tych 3500 oraz uważam że nie wpływa to dobrze na sam silnik jak nie ma odpowiedniego smarowania. Jeśli wrzucasz od razu z 2 na 4 to możliwe że rzeczywiście wychodzi Ci lepiej.

Maksymalny moment trojaczka jest gdzieś w granicach 3600rpm. Na dwójce koło 4000rpm masz jakieś 60km/h, a przy 57-58 można już spokojnie na płaskim 4-kę wrzucać. Jeżdżąc zimą nie uprawiałem takich rzeczy, zanim nie poczułem dobrze ciepłego powietrza z nawiewu. Żeby silnik się szybciej nagrzał, to najpierw 1-2 km bez jakiegokolwiek nawiewu jechałem (chyba, że szyby parowały). A do roboty mam jakieś 7,5 km i po drodze z 5 małoobciążonych rond i 3 światła... więc tak całkiem "przez wieś" nie jadę.

...to samo robię w trasie - na 3-ce do 3600rpm i od razu 5-ka, chyba że są warunki i możliwości do szybszej jazdy.

łał no to jeździcie bardzo delikatnie tzn seraphine i agrestrybnik. A gdzie radość z darcia asfaltu?
Sorki - osobiście zanudziłoby mnie takie poruszanie się na drodze  Język
Zapisane

Peugeot 107
Nissan Qashqai 2015 1.6 DIG-T 163kM
kristofch
V.I.P
*
Wiadomości: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...


« Odpowiedz #1109 : Czwartek, 16 Sierpień 2012, 21:38 »

ja uwielbiam 2 i 3 bieg Uśmiech jak w automacie Uśmiech w mieście wystarczy Uśmiech 3 ciągnie do 150 Uśmiech a spalanie jak widać poniżej...
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 16 Sierpień 2012, 21:47 wysłane przez kristofch » Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
seraphine
Posiadacz
**
Wiadomości: 307


« Odpowiedz #1110 : Sobota, 18 Sierpień 2012, 00:06 »

no to jeździcie bardzo delikatnie tzn seraphine i agrestrybnik. A gdzie radość z darcia asfaltu?
Sorki - osobiście zanudziłoby mnie takie poruszanie się na drodze  Język

każdy jeździ tak, na ile go stać... niektórzy kupują trojaczka ze względów ekonomicznych inni dla frajdy. ja należałem do tych pierwszych ze szczyptą tego drugiego.
Zapisane

Brązowiutki Duster II klekot 4x4
GR71
Klubowicz
*
Wiadomości: 345



WWW
« Odpowiedz #1111 : Niedziela, 19 Sierpień 2012, 21:22 »

no to jeździcie bardzo delikatnie tzn seraphine i agrestrybnik. A gdzie radość z darcia asfaltu?
Sorki - osobiście zanudziłoby mnie takie poruszanie się na drodze  Język

każdy jeździ tak, na ile go stać... niektórzy kupują trojaczka ze względów ekonomicznych inni dla frajdy. ja należałem do tych pierwszych ze szczyptą tego drugiego.

myślę że frajdy...  Łohoho. Inaczej kupiłbyś bilet miesięczy MPK
Zapisane

Peugeot 107
Nissan Qashqai 2015 1.6 DIG-T 163kM
seraphine
Posiadacz
**
Wiadomości: 307


« Odpowiedz #1112 : Poniedziałek, 20 Sierpień 2012, 19:42 »

...albo konieczności i wygody.  Na pewno NIE! Pracuję w powalonych godzinach. Czasami kończę o 2 albo 3 w nocy i wtedy MZK już nie funkcjonuje. Latem pozostaje jeszcze rower. Jakbym był żądny emocji, to za podobne pieniądze, co zapłaciłem za trojaczka, kupiłbym sobie jakieś używane BMW albo Golfa. Jeżeli chodzi o finanse, to raczej twardo stąpam po ziemi.
Zapisane

Brązowiutki Duster II klekot 4x4
kristofch
V.I.P
*
Wiadomości: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...


« Odpowiedz #1113 : Wtorek, 21 Sierpień 2012, 07:55 »

weś...dobrze że kupiłeś trojaczka Uśmiech (za cenę wypasionego trojaczka to i Cayenne z 2002/3 roku można kupić lol )


...moje ost. spalanie 5.51
Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
janq
V.I.P
*
Wiadomości: 459



« Odpowiedz #1114 : Wtorek, 21 Sierpień 2012, 10:21 »

Cytuj
...Cayenne z 2002/3 roku można kupić
Tak a po wizycie w ASO Porsche musiałbyś oddać im trojaczka w rozliczeniu za robociznę i części  Łohoho  albo i dwa ; DD
Zapisane

kristofch
V.I.P
*
Wiadomości: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...


« Odpowiedz #1115 : Wtorek, 21 Sierpień 2012, 10:48 »

Cytuj
...Cayenne z 2002/3 roku można kupić
Tak a po wizycie w ASO Porsche musiałbyś oddać im trojaczka w rozliczeniu za robociznę i części  Łohoho  albo i dwa ; DD

a to już inna sprawa  lol Język
Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
seraphine
Posiadacz
**
Wiadomości: 307


« Odpowiedz #1116 : Wtorek, 21 Sierpień 2012, 11:31 »

no i właśnie dlatego - czyli z przyczyn ekonomicznych - wybrałem trojaczka. wolałem kupić coś nowego, a nie zajeżdżony szrot po retuszu.

...ale fakt, faktem kuzyn kupił pięknego golfa 4 już po glebie, wymianie turbiny przez Niemca (jeszcze 2 lata gwarancji na turbo dostał - bo to 1,9TDI), w środku skóra, piękne fele... za mniejsze pieniądze mój niż trojaczek. ...fakt, że 7 lat starszy i polował na niego przez ponad pół roku siedząc codziennie na mobile.de a potem jechał w ciemno pod holenderską granicę. prawdopodobnie gdybym znalazł coś w podobnym stanie, to nie byłbym posiadaczem trojaczka. niestety nawet Niemcy odczuli kryzys i nawet tam mało kto się pozbywa dobrego samochodu tylko dlatego, że "wypada zmienić na nowszy model".

@kristofch: 5,51? widzę, że kolega zaczął auto oszczędzać... czy może w wakacje płynniej się jeździ?  lol lol lol ...ja dziś albo jutro zaleję moją biedronę, to zobaczę jaki efekt dało stanie 2-3 godziny w korku nad morze i spowrotem.... oczywiście z klimą.
Zapisane

Brązowiutki Duster II klekot 4x4
kristofch
V.I.P
*
Wiadomości: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...


« Odpowiedz #1117 : Wtorek, 21 Sierpień 2012, 13:13 »

jakoś staram się Język poza tym wybudowali mi coś takiego teraz http://www.youtube.com/watch?v=s8J8F9Sx--U

albo...może silnik się w końcu dotarł i zaczęły działać cudowne właściwości oleju ineo ECS  lol
Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
seraphine
Posiadacz
**
Wiadomości: 307


« Odpowiedz #1118 : Wtorek, 21 Sierpień 2012, 15:27 »

Na A/S pali mi chyba więcej niż w mieście  Niezdecydowany To "chyba" kwestia prędkości  Disco
Zapisane

Brązowiutki Duster II klekot 4x4
Jacek
Gość
« Odpowiedz #1119 : Wtorek, 11 Wrzesień 2012, 16:16 »

Hej,
Zrobiłem mały test: samo miasto, jazda jak emeryt: 2,5krpm, czwórka przy 60km/h. Często wyrzucałem na luz, ogólnie mało przyjemna jazda. No, ale miało być...ekonomicznie. Po 103km opadła jedna kreska, a mnie z nią moja szczęka... Podjeżdżam na stację, ten sam dystrybutor, do pierwszego odcięcia. Średnie zużycie wyszło: 7,49l/100km. Myślalem, że mnie trafi. Zimą w mieście mieściłem się w tych granicach. Emerycka jazda na nic się zdała. Teraz będę próbował jeździć normalnie. Zobaczymy co wyjdzie.
Jacek
Zapisane
Strony: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 67   Do góry
Drukuj
Skocz do: