Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Strony: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 67   Do dołu
Drukuj
Autor Wątek: Ile Wam pali??  (Przeczytany 1377805 razy)
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #260 : Czwartek, 17 Czerwiec 2010, 16:17 »

bo skoro nasze silniki sa sterowane pod 95 to nic to nie da... to tylko takie placebo ;P
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
dthdth
V.I.P
*
Wiadomości: 1777



« Odpowiedz #261 : Czwartek, 17 Czerwiec 2010, 16:34 »

A nie jest to tak, ze np. raz jeszcze podam przyklad fiata ze mozesz uzywac 95 albo 98. Wtedy mozesz wyczuc benefity dodatkowych oktanow.
Zapisane

Peugeot 107 1.0-12V-2Tronic  , Byl - Fiat Bravo 1.9 MJTD 165hp/350Nm , Sym Fiddle II 50cc  ,
Byl - Kreidler Galactica 2.0 Electric   , Triumph Tiger 800 Crystal White   , Toyota Auris II Hybrid
pietras
Klubowicz
*
Wiadomości: 903


Radom / Warszawa


« Odpowiedz #262 : Czwartek, 17 Czerwiec 2010, 16:40 »

ale przecież taka informacja jest nawet na naszych klapkach od wlewu.. że lejemy PB95/98..
Zapisane

Uśmiech
107KOMPRESOR
Klubowicz
*
Wiadomości: 2553



« Odpowiedz #263 : Czwartek, 17 Czerwiec 2010, 17:02 »

Panowie chodzi o to ze lejemy minimum 95 mozemy lac 98 ale to nic nie da bo nasze silniki maja mapy zaplonu dla 95 i tylko jesli zalejemy wieksze g... to moga pojawic sie "stuki" i komp troche podleje, przestawi zaplon zeby nie rozwalilo silnika i tyle.  (wtedy bedzie odczucie in - )
Liczba oktanowa mowi o tym jak przewidywalne jest spalanie danego paliwa. krotko mowiac mocy nam od nalania 98 czy 100 nie przybedzie. inna sprawa ze w paliwach "premium" sa dodatki energetyczne ktore teoretycznie moga nam troszke tej mocy dodac. ale podkresle raz jeszcze sama liczba oktanowa nie ma tu znaczenia.
pytacie wiec czemu mocne fury smigaja na 98 czy nawet w Japoni 101 a rajdowki na 120 - tutaj wlasnie chodzi tylko i wylacznie o przewidywalnosc spalania i to jak bardzo mozna dopracowac mapy zaplonu, co wlasnie bezposrednio przeklada sie na moc/moment w silnikach benzynowych
Zapisane

P107 SI GT  P206SW 207GTI
EJK
Posiadacz
**
Wiadomości: 114


« Odpowiedz #264 : Czwartek, 17 Czerwiec 2010, 18:54 »

A jest jakaś różnica w spalaniu pomiędzy PB95 a PB98?
Zapisane
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #265 : Czwartek, 17 Czerwiec 2010, 20:21 »

ponoć na 98 znajomemu pali mniej... ale ja czegoś takiego nie zauważyłem!
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
107KOMPRESOR
Klubowicz
*
Wiadomości: 2553



« Odpowiedz #266 : Piątek, 18 Czerwiec 2010, 12:48 »

normalnie jesli silnik jest na 95 to nie spali na 98 mniej.
Zapisane

P107 SI GT  P206SW 207GTI
niski
Posiadacz
**
Wiadomości: 125



« Odpowiedz #267 : Sobota, 19 Czerwiec 2010, 14:13 »

107KOMPRESOR liczba oktanowa nie tyle określa przewidywalność spalania co zdolność paliwa do uniknięcia samozapłonu. Paliwo 98 czy nawet shell Vpower racing 100 nie zmniejszy nam spalania, paliwo wysoko oktanowe stosuje się do silników o wysokim stopniu sprężania aby nie dochodziło do spalania stukowego. Można odczuć czasem delikatna różnice na + przy paliwie 98 ale to nie chodzi o to, że zwiększa sie moc tylko jest lepsza kultura spalania.

Określanie liczby oktanowej dotyczy badania odporności danego paliwa na spalanie stukowe. Przy określonym stopniu sprężania badane paliwo porównuje sie z mieszanka wzorcowa składającą sie z izooktanu o liczbie oktanowej 100 i n-heptanu o liczbie oktanowej 0.
Zapisane

ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #268 : Niedziela, 20 Czerwiec 2010, 12:28 »

o w mordę, Niski... no to pojechałeś po bandzie Uśmiech

szacunek!

fajnie jest się dowiedzieć tak na maxa technicznego czegoś Uśmiech lubię to forum, wicie?? Język
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
pietras
Klubowicz
*
Wiadomości: 903


Radom / Warszawa


« Odpowiedz #269 : Poniedziałek, 21 Czerwiec 2010, 10:17 »

Proste Archer OK ja też lubie ile to ciekawych rzeczy się tu mozna dowiedzieć Uśmiech
Zapisane

Uśmiech
dthdth
V.I.P
*
Wiadomości: 1777



« Odpowiedz #270 : Poniedziałek, 21 Czerwiec 2010, 10:29 »

I to jest wypowiedz warta postawienia piFka Uśmiech Szkoda ze to fizycznie nie mozliwe
Zapisane

Peugeot 107 1.0-12V-2Tronic  , Byl - Fiat Bravo 1.9 MJTD 165hp/350Nm , Sym Fiddle II 50cc  ,
Byl - Kreidler Galactica 2.0 Electric   , Triumph Tiger 800 Crystal White   , Toyota Auris II Hybrid
niski
Posiadacz
**
Wiadomości: 125



« Odpowiedz #271 : Poniedziałek, 21 Czerwiec 2010, 12:04 »

Piwka nie pije Mrugnięcie na tyle ile wiem na tyle powiem i pomogę Mrugnięcie jakby ktoś chciał o czymś jeszcze pogadać zapraszam na PW Mrugnięcie
Zapisane

107KOMPRESOR
Klubowicz
*
Wiadomości: 2553



« Odpowiedz #272 : Poniedziałek, 21 Czerwiec 2010, 17:05 »

Niski, tak sie tylko czepne, ze mowimy o tym samym Uśmiech bo czym jest uniknięcie samozaplonu (spalania stukowego) jak nie zwiekszenie przewidywalnosci spalania - dla mnie to to samo.
Faktem natomiast jest, ze pieknie technicznie to opisales i za to WIELKI SZACUNEK OK
Zapisane

P107 SI GT  P206SW 207GTI
pepsicol
Gość
« Odpowiedz #273 : Piątek, 25 Czerwiec 2010, 13:56 »

Trasa : Łask-Kraków Balice;Kraków Balice-Łask łącznie 454km - 18 litrów ON czyli 3,96 ON/100 km przy czym ciężko to nazwać typową "trasą" bo o ile w tamtą stronę około 50 km było pomiędzy miastami a reszta gierkówką o tyle spowrotem z lotniska przez godzinę zrobiłem około 15 km (taki korek) a reszte trasy w połowie gierkówką i połowie między miasteczkami przy czym cały czas lewym pasem z prędkością w granicach 110-135 km/h.Autko ma przejechane obecnie 77777 km Uśmiech.
Zapisane
dthdth
V.I.P
*
Wiadomości: 1777



« Odpowiedz #274 : Piątek, 25 Czerwiec 2010, 14:07 »

Piekny wynik. Wydaje mi sie ze mozna bylo zrobic jednak nawet wiecej gdyby nie ten korek. Mnie udalo sie Ibiza czyli autkiem wiekszym i ciezszym i z wieksza pojemnoscia bo 1.9 zejsc srednio na trasie 600km do 3.7l. Mysle ze mogles bez korkow zrobic spokojnie okolo 3.3l
Zapisane

Peugeot 107 1.0-12V-2Tronic  , Byl - Fiat Bravo 1.9 MJTD 165hp/350Nm , Sym Fiddle II 50cc  ,
Byl - Kreidler Galactica 2.0 Electric   , Triumph Tiger 800 Crystal White   , Toyota Auris II Hybrid
107KOMPRESOR
Klubowicz
*
Wiadomości: 2553



« Odpowiedz #275 : Wtorek, 29 Czerwiec 2010, 12:30 »

5.63l/100km zadomowilem sie na dobre ponizej 6l Łohoho mowcie mi Mr Slow lol




no i to porownanie, 5.48 Statoil vs 5.63 Orlen mysle ze na paliwie z Orlena bylo spokojniej.
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 29 Czerwiec 2010, 12:31 wysłane przez 107KOMPRESOR » Zapisane

P107 SI GT  P206SW 207GTI
dthdth
V.I.P
*
Wiadomości: 1777



« Odpowiedz #276 : Wtorek, 29 Czerwiec 2010, 13:58 »

No widzisz - da sie Uśmiech To tylko kwestia wewnetrznego spokoju Mrugnięcie, a na powaznie uwazam ze tym autkiem jak sie tylko nie cisnie do konca to jest sie w stanie spokojnie zejsc ponizej 6l z palcem w bucie.
Zapisane

Peugeot 107 1.0-12V-2Tronic  , Byl - Fiat Bravo 1.9 MJTD 165hp/350Nm , Sym Fiddle II 50cc  ,
Byl - Kreidler Galactica 2.0 Electric   , Triumph Tiger 800 Crystal White   , Toyota Auris II Hybrid
107KOMPRESOR
Klubowicz
*
Wiadomości: 2553



« Odpowiedz #277 : Wtorek, 29 Czerwiec 2010, 15:00 »

ja wiem ze sie da Uśmiech
na poczatku jak silniczek byl "na dotarciu" to mi palil 5l wiec dla mnie to nic kosmicznego, uwazam przedzial 5-6l za normalny, tak sie tylko troche nasmiewam, sam z siebie Mrugnięcie
Zapisane

P107 SI GT  P206SW 207GTI
marcjol
Klubowicz
*
Wiadomości: 225



« Odpowiedz #278 : Wtorek, 29 Czerwiec 2010, 21:12 »

Hehe... Mnie wyszło 4, 26 L / 100 km... Chyba nie najgorzej.... Uśmiech
Zapisane
niski
Posiadacz
**
Wiadomości: 125



« Odpowiedz #279 : Wtorek, 29 Czerwiec 2010, 22:15 »

moja astra niestety pali troche wiecej niż wasze autka:

średnio w cyklu mieszanym wychodzi jakieś 7,4l/100 po Krakowie jakieś 10-11 Język
Zapisane

Strony: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 67   Do góry
Drukuj
Skocz do: