Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10   Do dołu
Drukuj
Autor Wątek: LPG w trojaczkach  (Przeczytany 213823 razy)
biela
Administrator
*
Wiadomości: 1502


Auto maniak


« Odpowiedz #140 : Poniedziałek, 20 Maj 2013, 13:07 »

kwestia dobrego warsztatu, jak działa ok to bym na lpg śmigał, nie działa to na razie na pb jeżdżę, ale miałem pecha do gazu, a diesel.. jak wszyscy piszą że do miasta to się nijak nie nadaje to też lipa
Zapisane

Kia Ceed SW '20 1.0 120KM
blur
Użytkownik
*
Wiadomości: 10


« Odpowiedz #141 : Sobota, 12 Październik 2013, 23:11 »

Nie wiem czy taka informacja już się znalazła w tym temacie, nie chce mi się czytać od dechy do dechy, mam Aygo z LPG i w instalacji został zainstalowany nawilżacz gazu, jest to dodatkowy zbiornik z olejem ok 1l podający olej do kolektora ssącego, jest to wymuszane podciśnieniem, z informacji które uzyskałem jest to zalecenie Toyoty, ktoś się spotkał z czymś takim ?
Zapisane



Aygo
Passat 3BG 2,5l TDI 163PS
Yamaha XT 350 3YT
BOBAS349FK
c1aygo107.net V.I.P
*
Wiadomości: 2856



« Odpowiedz #142 : Niedziela, 13 Październik 2013, 00:14 »

jest to normalna sprawa przy nowych autach ma chronic glowice zawory prowadnice i reszte silnika przed praca na sucho ze tak powiem litr takiego oleju ok 50zl
Zapisane

citroen c1 1.0
xsara picasso 1.6
mondeo GHIA mk2 2.0
GILERA RUNNER 125cm
blur
Użytkownik
*
Wiadomości: 10


« Odpowiedz #143 : Piątek, 18 Październik 2013, 14:12 »

Muszę się pochwalić, w ostatnim tankowaniu żona wykręciła spalanie na poziomie 5,67l/100km czyli 100km za nieco ponad 14zł to jest wynik Uśmiech
Zapisane



Aygo
Passat 3BG 2,5l TDI 163PS
Yamaha XT 350 3YT
kaliope
SUPER MODERATOR
*
Wiadomości: 1396


Peugeot 107, 1.0 trendy & Zafira 1.9 cdti


« Odpowiedz #144 : Piątek, 18 Październik 2013, 14:53 »

całkiem ładny wynik.  Rozumiem, że:

1. kupiłeś furkę już z LPG?

2. Jaki tam przebieg? Ile zrobione na gazie? 

3. Jakiej firmy bebechy od LPG?
Zapisane

blur
Użytkownik
*
Wiadomości: 10


« Odpowiedz #145 : Piątek, 18 Październik 2013, 21:18 »

Kupiłem już z gazem, instalacja była zakładana w pewnej firmie w Mszanej każdy może sobie wygooglać , to tam gdzie tego wiaduktu nie mogą skończyć Uśmiech kosztowała 2700zł mam Fakturę. Teraz ma ponad 66tyś km. na LPG przejechał 20tyś Sterownik STAG 300, wtryski HANA. Autko nie gaśnie, nie szarpie, 150km/h jeszcze leci, podłączyli nawet czujnik temperatury, czyli gaz włączy się dopiero jak silnik osiągnie temperaturę, w passacie i punto miałem tylko na obroty i różnie to bywało. Nawet mój diagnosta pochwalił montaż, nic nie wisi, elektryka zrobiona przyzwoicie, jest nawet kontrolka niskiego poziomu oleju w nawilżaczu. Narazie żonka zadowolona, zobaczymy jak na dłuższą metę to będzie.
« Ostatnia zmiana: Piątek, 18 Październik 2013, 21:19 wysłane przez blur » Zapisane



Aygo
Passat 3BG 2,5l TDI 163PS
Yamaha XT 350 3YT
adrianlos
Posiadacz
**
Wiadomości: 161



WWW
« Odpowiedz #146 : Niedziela, 03 Listopad 2013, 20:29 »

Nie wiem czy taka informacja już się znalazła w tym temacie, nie chce mi się czytać od dechy do dechy, mam Aygo z LPG i w instalacji został zainstalowany nawilżacz gazu, jest to dodatkowy zbiornik z olejem ok 1l podający olej do kolektora ssącego, jest to wymuszane podciśnieniem, z informacji które uzyskałem jest to zalecenie Toyoty, ktoś się spotkał z czymś takim ?

To nie jest nawilżacz gazu, tylko tzw. "valve protector" czyli system dodakowego smarowania zaworów  Język
Osobiście używam systemu firmy
Kod:
valve-protector.de
jest polecany przez BRC i dopuszczony przez niemieckie ministerstwo transportu (KBA).
Do smarowania używam fluidu: G2000 Zalecanego dla BRC.
Zapisane

BOBAS349FK
c1aygo107.net V.I.P
*
Wiadomości: 2856



« Odpowiedz #147 : Niedziela, 03 Listopad 2013, 22:39 »

ten zbiornik na olej w lpg to lubryfikator cos mi sie wydaje  lol  Język
Zapisane

citroen c1 1.0
xsara picasso 1.6
mondeo GHIA mk2 2.0
GILERA RUNNER 125cm
adrianlos
Posiadacz
**
Wiadomości: 161



WWW
« Odpowiedz #148 : Środa, 06 Listopad 2013, 18:08 »

ten zbiornik na olej w lpg to lubryfikator cos mi sie wydaje  lol  Język

Dokładnie  OK tak to się "fachowo" nazywa.  Uśmiech
Zapisane

cookie
Maniak
***
Wiadomości: 976

Sprzedam wózek Mutsy Urban Rider.


« Odpowiedz #149 : Czwartek, 07 Listopad 2013, 09:08 »

Czy mógłby ktos opisac swoje doświadczenia z LPG w trojaku z przebiegiem ponad 50-80 tys kkm na lpg? Z tego co pamietam mielismy jeden przypadek kogoś kto przelatał na gazie ponad 100kkm i chyba nie miał wiekszych przygód ale jakoś nie mogę znaleźć dokładniejszych informacji czy przy tym przebiegu zawory wymagały regulacji albo ile razy taka regulacja była robiona.
Zapisane
bikerking
Użytkownik
*
Wiadomości: 18



« Odpowiedz #150 : Wtorek, 12 Listopad 2013, 13:25 »

Chyba nie ma w Polsce takiego trojaczka, a przynajmniej ja nie znalazłem. Na spritmonitor.de są trojaczki na lpg z dużym przebiegiem ale niestety nie ma tam opcji napisania do nich a szkoda bo w historii ich wydatków widzę coś takiego jak "naprawa zaworów"
W Katowicach w polecanym serwisie specjalizującym się w silnikach toyoty (nie autoryzowanym) polecali regulować zawory co 15 tyś ale wydaje mi się to trochę absurdalne tym bardziej ze koszt u nich takiej regulacji to około 400-800 zł. Inny dość dobry instalator LPG mówił że co 30 tyś. Najlepiej po prostu na bieżąco (co 10 tyś) sprawdzać luzy (koszt samego sprawdzenie około 100 zł - ale można się samemu nauczyć - szczelinomierz dobry to koszt parudziesięciu złotych + silikon do uszczelnienia pokrywy). Z tym ze ja się mądrze a sam się na razie do tego nie zabrałem Mrugnięcie.. w najbliższym czasie zrobię pomiar luzów i dam znać czy jakieś zmiany są (jeżdżę bez lubrykacji).
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 12 Listopad 2013, 13:31 wysłane przez bikerking » Zapisane

Bikerking
Citroen C1:
cookie
Maniak
***
Wiadomości: 976

Sprzedam wózek Mutsy Urban Rider.


« Odpowiedz #151 : Czwartek, 14 Listopad 2013, 21:11 »

Chyba nie ma w Polsce takiego trojaczka, a przynajmniej ja nie znalazłem. Na spritmonitor.de są trojaczki na lpg z dużym przebiegiem ale niestety nie ma tam opcji napisania do nich a szkoda bo w historii ich wydatków widzę coś takiego jak "naprawa zaworów"
W Katowicach w polecanym serwisie specjalizującym się w silnikach toyoty (nie autoryzowanym) polecali regulować zawory co 15 tyś ale wydaje mi się to trochę absurdalne tym bardziej ze koszt u nich takiej regulacji to około 400-800 zł. Inny dość dobry instalator LPG mówił że co 30 tyś. Najlepiej po prostu na bieżąco (co 10 tyś) sprawdzać luzy (koszt samego sprawdzenie około 100 zł - ale można się samemu nauczyć - szczelinomierz dobry to koszt parudziesięciu złotych + silikon do uszczelnienia pokrywy). Z tym ze ja się mądrze a sam się na razie do tego nie zabrałem Mrugnięcie.. w najbliższym czasie zrobię pomiar luzów i dam znać czy jakieś zmiany są (jeżdżę bez lubrykacji).
szkoda, że japońcy nie zrobili tej klawiatury z regulacją. W matizie regulacja zaworów to 30 minut, dla kogoś kto robił to pierwszy raz w życiu.
Zapisane
Bubu
Użytkownik
*
Wiadomości: 31



« Odpowiedz #152 : Poniedziałek, 07 Kwiecień 2014, 18:11 »

no to ja podrzucę coś co mnie zadfziwiło....

jak nienawidzę tego szmatławca AŚ to niestety dali przedruk renomowalnej firmy od LPG czyli PRINS... i zobaczcie co piszą o trojaczkach:

http://www.auto-swiat.pl/1-zobacz-ktore-silniki-nie-toleruja-instalacji-lpg/4




Witajcie ponownie po długiej nieobecności.

Co do tego postu, chciałbym tylko dodać że nie wiem jak będzie po 100tyś, ale ostatnio jako że robiłem parę rzeczy przy swoim Aygo zdecydowałem się sprawdzić też luzy zaworowe w serwisie. Na gazie zrobiłem już przeszło 40tyś (instalacja się już zwróciła już ponad dwukrotnie bo jeździłem też dużo za granicą). Nie licząc wymiany zapchanego filtru gazu (kiepska stacja się trafiła raz w trasie..) nie było do tej pory żadnego problemu. Wracając do tematu luzu zaworowego, okazało się że wszystko jest idealnie. Nie trzeba było nic poprawiać. Nie chciałbym się wypowiadać bo to może się różnić od tego jak kto jeździ, ale nie wydaje mi się że po 100tyś będę miał z tym zatem jakieś problemy (a piszę to dla głównie dla zainteresowanych tematem). Jakby coś się zmieniło to napiszę  Uśmiech
Zapisane

kaliope
SUPER MODERATOR
*
Wiadomości: 1396


Peugeot 107, 1.0 trendy & Zafira 1.9 cdti


« Odpowiedz #153 : Poniedziałek, 07 Kwiecień 2014, 20:08 »

Bubu, a jaką ty masz konkretnie instalkę, wtryski, reduktor?
Zapisane

Bubu
Użytkownik
*
Wiadomości: 31



« Odpowiedz #154 : Niedziela, 13 Kwiecień 2014, 09:53 »

Bubu, a jaką ty masz konkretnie instalkę, wtryski, reduktor?
Instalacja 4GAS, a co do wtrysków i reduktora to przyznam że nawet nie znam modelu, ale jeśli znajdę takie info to Ci napiszę. W razie pytań myślę że możesz zadzwonić do firmy gdzie zakładałem instalkę i się dowiedzieć.
Zapisane

flinkston
Użytkownik
*
Wiadomości: 10

C1 lpg, Skoda roomster lpg, Aygo x-play


« Odpowiedz #155 : Piątek, 05 Grudzień 2014, 16:12 »

No i kolejny trojaczek zagazowany, C1 przy przebiegu 39500km otrzymał następujący zestaw: sterownik stag qbox, wtryski barracuda montowane pojedyńczo, reduktor alaska, zbiornik 34l. Przy przebiegu 50tys jade na sprawdzenie zaworów i zobaczymy w jakim stanie jest głowica.
Zapisane
Robertmodelarz
Użytkownik
*
Wiadomości: 58



« Odpowiedz #156 : Poniedziałek, 13 Lipiec 2015, 15:55 »

Generalnie trojaczki tak mało palą, że nie opłaca się ich gazować.  Początkowo jest pozorna oszczędność na paliwie, ale jak ktoś jest księgowym to policzy droższy przegląd, szybciej pada wydech, sądy lambda, przepływomierz, cewki, świece przewody. Generalnie silniki VVTi nie nadają się do gazu. Ale na wiosce są gaziarze co wszystko gazują nawet malucha (parownik podpięty pod wydech, a butla LPG na przednim siedzeniu). Jak się auto zacznie psuć to mechanik odsyła do gaziarza, a gaziarz do mechanika.  Osobiście odradzam !!!!     
Zapisane
kristofch
V.I.P
*
Wiadomości: 5232


C1 3D WHITE...troche gorsche małe porsche...


« Odpowiedz #157 : Poniedziałek, 13 Lipiec 2015, 20:33 »

w zasadzie racja.. ale są ludzie, którym to jest potrzebne i się im to opłaca i ja osobiście tego nie neguje
Zapisane

CITROEN C1 3D WHITE Noir Caldera 1.0 VVT-I  2010                                                                 
Suzuki SV650N
unibike viper gts
unicykl 20"
BOBAS349FK
c1aygo107.net V.I.P
*
Wiadomości: 2856



« Odpowiedz #158 : Poniedziałek, 13 Lipiec 2015, 21:09 »

jak dla mnie lpg zawsze sie opłaca
Zapisane

citroen c1 1.0
xsara picasso 1.6
mondeo GHIA mk2 2.0
GILERA RUNNER 125cm
ArcherPAF
Administrator
*
Wiadomości: 5856


był sobie kiedyś 107RC...


WWW
« Odpowiedz #159 : Wtorek, 14 Lipiec 2015, 10:17 »

za bardzo generalizujesz Bobas...

zobacz przykład mojego Saaba - teraz pali 9-10l, ale instalacja do turbobenzyny mogłaby się nigdy nie zwrócić biorąc pod uwagę, że mam zamiar jeździć tym autem 8-10k km rocznie
Zapisane

Pzdr from ŁDZ,
Basiu

P 508'SW 2.0 BlueHDi 160KM EAT8 RP 2019 (służbowóz)
VW Bettle Cabrio Design 1.2THP+ RP 2014(Żonowozideł)

Były:
P 107 RC 1.0+, P 207 SW Premium 1.6 HDi 92 KM Euro 5, P 308 R SW ACTIVE 1.6 e-HDI 112KM STT, P V-Clic 50ccm
S 9-3 II Convertible Vector "2.0T+" MY04 , S 9-3 II SportCombi Linear "1.9TiDS" MY06
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10   Do góry
Drukuj
Skocz do: