Chodzi o to, 偶e nasze wska藕niki poziomu paliwa "aktualizuj膮 si臋" podczas tankowania i wypalania paliwa. Niestety nie dzia艂aj膮 one jak te analogowe wskaz贸wkowe a licz膮 zu偶ycie na podstawie wydatku wtryskiwaczy. Powoduje to ni mniej ni wi臋cej skutek taki, 偶e podczas jazdy na lpg, mimo, 偶e paliwo spalane nie jest, ecu to spalanie (wydatek wtryskiwaczy) ca艂y czas widzi, co skutkuje znikaniem kolejnych kreseczek na wska藕niku bez wzgl臋du na fakt, 偶e faktycznie paliwo z baku nie ubywa. De facto prowadzi to do tego, 偶e maj膮c ca艂y bak paliwa i tak miga kontrolka rezerwy, bo auto widzi, 偶e wtryski przela艂y ju偶 ca艂膮 benzyn臋. Niestety nie jest tak, 偶e stan poziomu jest sprawdzany po przekr臋ceniu kluczyka - co by rozwi膮za艂o problemy.
S膮 co prawda na allegro dost臋pne takie przeka藕niki, kt贸re w艂膮cza si臋 w obw贸d p艂ywaka baku i kt贸re powoduj膮 zanik napi臋cia po wy艂膮czeniu zap艂onu co powoduje sprawdzanie poziomu paliwa przez auto, ale i tak podczas jazdy paliwo na zegarach znika, resetuj膮c si臋 dopiero po wy艂膮czeniu. Tutaj paliwo nie znika - po przejechaniu 400 km nie spad艂a ani jedna kreska, cho膰 przyznaj臋, 偶e nie mam poj臋cia jak to dzia艂a
Co prawda auto jeszcze przed regulacj膮, ale przejecha艂o ju偶 ko艂o 1000km wi臋c co艣 o spalaniu mo偶na powiedzie膰 - tankowane do odbicia, ale na r贸znych stacjach, wi臋c niekonicznie w 100% miarodajny wynik:
a) pierwsze 250 km - spalanie 6,8 l - p贸艂 na p贸艂 miasto i droga krajowa
b) nast臋pne 250 km - droga krajowa i ekspres贸wka, troch臋 miasta - wynik ko艂o 7,1, ale 艣rednia pr臋dko艣膰 to 110 km/h, co nie jest specjalnie ekonomiczne dla tego atuka
c) nast臋pnie 400 km - spokojna, przepisowa +10km jazda po mie艣cie 1/3 i drogach krajowych 2/3 - spalanie...6,3
Przyjemnie przejecha膰 400 km za 40 z艂
Zero check贸w, zero szarpania, zero problem贸w. LTFT ca艂y czas 0 %.